Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Indiana Jones til Cannes Filmfestival EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Indiana Jones til Cannes Filmfestival EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Indiana Jones til Cannes Filmfestival EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Indiana Jones til Cannes Filmfestival EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Indiana Jones til Cannes Filmfestival EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Indiana Jones til Cannes Filmfestival EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Indiana Jones til Cannes Filmfestival EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Indiana Jones til Cannes Filmfestival EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Indiana Jones til Cannes Filmfestival EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Indiana Jones til Cannes Filmfestival

3 deltagere

Go down

Indiana Jones til Cannes Filmfestival Empty Indiana Jones til Cannes Filmfestival

Indlæg  Gæst Man Mar 03, 2008 1:51 pm

Ifølge Daily Variety vil "Indiana Jones & Krystalkraniets hemmelighed" ikke bare vil få sin ur(verdens)premiere men også åbne Cannes Filmfestival den 18 maj, fire dage før herhjemme og resten af verden.

Det er ikke endelig bekræftet fra officiel hold fra Cannes, men Ifølge Variety har Harrison Ford, Shia LaBeouf og Cate Blanchett allerede nu fået besked på, at de godt kan pakke deres pæne tøj til turen op ad den røde løber på den franske Riviera.

Premieren i Cannes bliver først officiel, når arrangørerne offentligør det samlede festivalprogram i næste måned.

http://www.variety.com/VR1117981645.html


Yours Kal-El
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones til Cannes Filmfestival Empty Sv: Indiana Jones til Cannes Filmfestival

Indlæg  Ace Man Mar 03, 2008 3:53 pm

Cool Very Happy

Måske bliver der så en for-premiere i DK d. 19-20 maj

Vi krydser fingre. cheers
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones til Cannes Filmfestival Empty Sv: Indiana Jones til Cannes Filmfestival

Indlæg  DB5 Man Mar 03, 2008 10:03 pm

Hm Kal-El, læste andetsteds om samme nyhed, men Cate B. kan ikke komme med, da hun skal nedkomme omkring det tidspunkt Cannes finder sted ;-)

Og har skrevet til biozonen for at høre om der ville være forpremærie på Indy, hvilket de svarede tilbage at det må de ikke..... skal man lægge meget i dette??
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones til Cannes Filmfestival Empty Sv: Indiana Jones til Cannes Filmfestival

Indlæg  Bullwhip Ons Mar 05, 2008 11:12 pm

Skal den nu hedde "Krystalkraniets Hemmelighed"?!? Hvad skete der lige med "Kongerige", som jeg hørte den skull'e hedde...? Eller er det en tyrk-fejl?
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones til Cannes Filmfestival Empty Sv: Indiana Jones til Cannes Filmfestival

Indlæg  Gæst Fre Mar 07, 2008 5:02 pm

Bullwhipdk skrev:Skal den nu hedde "Krystalkraniets Hemmelighed"?!? Hvad skete der lige med "Kongerige", som jeg hørte den skull'e hedde...? Eller er det en tyrk-fejl?

Du ikke kalde mig turk... Din svin Very Happy

Jo jo da jeg havde hæftet mig i den gamle oversættelse, det er selvfølgelig "Indiana Jones og Krystalkraniets Kongerige".
Kal-El
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones til Cannes Filmfestival Empty Sv: Indiana Jones til Cannes Filmfestival

Indlæg  Ace Lør Mar 08, 2008 10:03 am

Kal-El skrev:[

Jo jo da jeg havde hæftet mig i den gamle oversættelse, det er selvfølgelig "Indiana Jones og Krystalkraniets Kongerige".
Kal-El

Enig. Krystalkraniet Kongerige...de må have være bagstive da de skrev artiklen drunken

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones til Cannes Filmfestival Empty Sv: Indiana Jones til Cannes Filmfestival

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum