Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Filmheltenes Klub på Myspace EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Filmheltenes Klub på Myspace EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Filmheltenes Klub på Myspace EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Filmheltenes Klub på Myspace EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Filmheltenes Klub på Myspace EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Filmheltenes Klub på Myspace EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Filmheltenes Klub på Myspace EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Filmheltenes Klub på Myspace EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Filmheltenes Klub på Myspace EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Filmheltenes Klub på Myspace

2 deltagere

Go down

Filmheltenes Klub på Myspace Empty Filmheltenes Klub på Myspace

Indlæg  Bullwhip Ons Okt 03, 2007 3:32 am

Vil bare lige fortælle at jeg har oprettet en profil på Myspace i Filmheltenes Klub's navn. Det er ikke nødvendigvis for at vi skal bruge den internt i klubben - det har vi jo dette udmærkede forum til... Men det kan være en slags visitkort/hjemmeside/reklame for forummet og Klubben i det hele taget... Jeg forestiller mig at man kunne bruge Myspace-siden til at repræsentere hver enkelt af os der har kostumer, med et godt billede af hver især, og så kunne folk evt. bruge det som en slags booking-site, ved simpelthen at vælge hvilken helt man vil hyre til en event (hvis der overhovedet er marked for det), og kontakte ham via de kontakt-oplysninger vi skriver under hver persons billede. Myspace er et sted som bliver brugt af mange, og det er både billigere og nemmere end at vedligeholde en rigtig webside... Men primært kan der være rigtig mange der ser siden, og så må vi se hvad der kommer ud af det... Man skal selv have lavet sig en profil for at kunne se billeder... Men prøv lige at se "main"-siden:

http://www.myspace.com/filmhelte

Kom gerne med input!

Nu hedder jeg iøvrigt Bullwhipdk, både her og på COW... Så skulle det være på plads!
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Filmheltenes Klub på Myspace Empty Sv: Filmheltenes Klub på Myspace

Indlæg  Ace Tors Okt 04, 2007 9:44 pm

Som udgangspunkt synes jeg det er en god idé med MySpace profilen, jeg håber det kan være med til at sprede budskabet omkring denne side. Jeg er bare personlig ikke så vild med at blive booket til diverse børnehaver og supermarkeder iført Indy-kostume Embarassed Men jeg stiller da gerne op til større events og forestillinger samme med andre udklædte.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Filmheltenes Klub på Myspace Empty Sv: Filmheltenes Klub på Myspace

Indlæg  Bullwhip Tors Okt 04, 2007 10:30 pm

Det er naturligvis helt fint... man skal ikke gøre noget, med mindre man har lyst til det...! Tanken er også kun ment som et tilbud til dem der HAR kostumer og som har lyst til at benytte dem ude i verden, hvis der er mulighed for det...

Man kan jo også forestille sig, at man kunne lægge billeder ud af sin props/merchandise-samling. Så hvis der var en biograf eller et bibliotek der vil have en fx Indy-relateret udstilling i deres montrer op mod premieren, så kunne man reklamere med sit grej på myspace... (Vi i Double-0 Club kender to hardcore 007-samlere der jævnligt udstiller deres ting, og ofte tager sig betalt for besværet - ikke at de bruger myspace som reklame, men der er marked for udstillinger derude...).
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Filmheltenes Klub på Myspace Empty Sv: Filmheltenes Klub på Myspace

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum