Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Retningslinjer for Filmheltenes Klub EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Retningslinjer for Filmheltenes Klub EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Retningslinjer for Filmheltenes Klub EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Retningslinjer for Filmheltenes Klub EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Retningslinjer for Filmheltenes Klub EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Retningslinjer for Filmheltenes Klub EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Retningslinjer for Filmheltenes Klub EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Retningslinjer for Filmheltenes Klub EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Retningslinjer for Filmheltenes Klub EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Retningslinjer for Filmheltenes Klub

Go down

Retningslinjer for Filmheltenes Klub Empty Retningslinjer for Filmheltenes Klub

Indlæg  Ace Tors Okt 04, 2007 1:53 pm

Velkommen til Filmheltenes Klub

Her på siden lægger vi stor vægt på at alle skal kunne føle sig hjemme, finde hjælp og hjælpe andre.

For at vi kan holde et højt niveau på vores side, beder vi dig overholde vores gældende regler og retningslinier:

Tal pænt!
Skriv til folk som du gerne vil have folk skal skrive til dig. Lad dig ikke provokere af en anden brugers svar, hvis du mener vedkommende har overskredet nogle grænser så kontakt en Redaktør eller Administrator og fortæl hvad der foregår, og så vil Redaktøren eller Administrator afgøre hvad der skal ske.

Ingen personlige angreb!
Alle former for personlige angreb vil der blive slået hårdt ned på, specielt hårdt hvis det er rettet mod brugere af Filmheltenes klub, en Redaktør eller Administrator. Alle former for person-angreb skal meldes til en Redaktør eller Administrator, så han/hun kan tage sig af problemet. Ved gentagne personangreb, vil den pågældende bruger blive udelukket fra forummet.

Lav en beskrivende overskrift ved oprettelse af nye emner!
Ved at gøre dette, så har brugerne en idé om hvad tråden omhandler inden de kigger i den. Tilføj helst filmtitel i overskriften i de forums der er fælles for alle film. Administratorer og redaktører forbeholder sig retten til, at kunne rette en overskrift til, så den er mere sigende.

Ingen ”udenfor-emne” svar/kommentarer i andres tråde!!
Lad venligst være med at spørge om ting i andre brugeres tråde, der ikke omhandler emnet i tråden. Ved nye spørgsmål eller kommentarer bedes man oprette egen tråd. Ved gentagne gange at have kommet med udenfor-emne svar, eller ubrugelige svar, så vil det anses som spam og medføre en advarsel eller i grove tilfælde, direkte udelukkelse fra Filmheltenes Klub

Automatisk lukning af lange tråde
Når en tråd har passeret 100 indlæg, vil den blive lukket. Dette er af hensyn til overskueligheden i forummet. Ønsker man at kommentere eller diskutere emnet videre, kan man oprette en ny tråd med samme overskrift, dog med efterskriften "fortsat", så både brugere samt redaktørerne/Admins er klar over at emnet fortsættes i den nye tråd.

Der findes ingen dumme spørgsmål!
Selvom et spørgsmål i dine øjne er noget alle ved, så er det ikke sikkert at en anden bruger ved det. Hjælp hinanden på bedste vis. Hvis du kender svaret, så svar og lad være med at 'overfalde' ophavsmanden til tråden for sin uvidenhed. Hvis en tråd/spørgsmål/svar er helt hen i vejret, så tager en administrator eller redaktør stilling til om der skal slettes/rettes noget.

Hav tålmodighed!
Hvis du ikke lige har fået svar indenfor samme dag, så behøver du ikke begynde at skrive indlæg i din egen tråd igen. Giv de andre brugere en chance for at læse dit indlæg igennem og komme med et svar. En god fingerregel er at give en tråd 24 timer til at modtage svar i. Hvis du ikke har fået et svar efter 24 timer, så kan du evt. skrive et indlæg i tråden igen.

Signatur
Følgende regler er gældende for brugers signatur: Signaturen må højst bestå af enten 4 liniers skrift eller grafik.

Avatar
Avataren er brugerens personlige "billede" til vedkommendes profil. Avataren må ikke overskride størrelsen 120x120 pixels. Animerede avatars er tilladt. Overskrider man størrelsen på 150x150 pixels, forbeholder Administrator sig retten til at slette og rette i avataren.


Admins og Redaktører
Disse personer er øverste led på Filmheltenes Klub. Brugere samt gæster bedes følge de anvisninger der måtte gives af disse i enhver situation. Admins og Redaktører forbeholder sig retten til at kunne slette/rette i indlæg hvis det findes nødvendigt. Dette vil ske ifm. spam, ukonstruktive indlæg eller upassende adfærd på forummet.

Da hele teamet udfører et helt frivilligt stykke arbejde her på siden, beder vi jer alle om at respektere personerne, deres anvisninger og de beslutninger vi tager i forbindelse med driften af Filmheltenes Klub

Filmheltenes Klub forbeholder sig retten til at ændre og tilføje regler hvor det anses for nødvendigt.

I tilfælde af at man er uenig i en af teamets beslutninger, anvisninger m.m, bedes man venligst rette personlig henvendelse til "Ace".

God fornøjelse her på siden!
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum