Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Hvor blev Emiliussen af? EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Hvor blev Emiliussen af? EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Hvor blev Emiliussen af? EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Hvor blev Emiliussen af? EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Hvor blev Emiliussen af? EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Hvor blev Emiliussen af? EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Hvor blev Emiliussen af? EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Hvor blev Emiliussen af? EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Hvor blev Emiliussen af? EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Hvor blev Emiliussen af?

4 deltagere

Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Gæst Fre Okt 28, 2011 7:49 pm

Hey folkens

Ja, det er ved at være længe siden jeg sådan har fået givet den noget gas her på vores forum. Og det skal jeg selvfølgelig undskylde. Sagen er den, at der er sket omtrent tusinde ting i den sidste tid, så det har været lidt svært at holde det hele ved lige.

Hvis jeg kort skal opsummere hvad der er sket, så er jeg blevet færdig som psykolog (med et afskedsværdigt speciale), er flyttet fra Aalborg til Odense og har nu arbejde i psykiatrien på Odense Universitetshospital. Det hele er sket på små tre måneder, så jeg er stadig ved at falde ned på jorden igen. Derudover er der alle de ny ting jeg laver, og alle de gamle ting der skal vedligeholdes eller afsluttes på en ordentlig måde. Så jo, der er så rigelig grund til min inaktivitet.

Men! Nu ser det ud som om der begynder at være nogle huller i kalenderen. Weekenderne er i al fald ikke fyldt med rejser til Aalborg, eksamen, flytninger og alt det der. Jeg skulle derfor gerne være på banen igen, og vil også meget gerne deltage i diverse begivenheder - DAW, biografevents, messer mv. Bare giv lyd :-)

Ja, det var lige en lille opdatering herfra. Skulle nogen af jer befinde jer i Odense, så kom endelig forbi (Thuresensgade 7, st tv)!! Det ville være hyggeligt - så giver jeg en kop et-eller-andet-varmt :-)

Ses derude!
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Kit Fre Okt 28, 2011 10:43 pm

wow du har da fået lavet meget, tillykke med det nye sted og uddannelsen!? Very Happy .... men ja jeg ved ikke hvad der er sket på det sidste... det virker som om alle lige pludselig har fået rigtig travlt (flyttede selv i sommeren).... men kan ikke andet end håbe på folk så småt begynder at få tid igen Smile
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Gæst Lør Okt 29, 2011 12:17 am

Tak Kit, ja der er skam sket en del. Og jeg må sige, at jeg, med min sparsomme deltagelse her på forummet, også er en del af årsagen til den manglende aktivitet - men, jeg håber det ændrer sig. Sagen er nok lidt den, at vores store trækplaster - Indy, ikke sådan er i medierne for tiden (udover sporadiske genoptryk af gammelt nyt, og en lille kommentar hist og her). Men, jeg håber at vi kan få sat gang i noget.

Nogen var jo inde og se Tintin forleden, måske kunne man starte en debat om den? Jeg skal selv ind og se den i morgen, og eg glæder mig en del.

Men tak Kit, skulle du befinde dig i Odense en dag, må du endelig kigge forbi!
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Kit Lør Okt 29, 2011 11:15 am

Emiliussen skrev:
Nogen var jo inde og se Tintin forleden, måske kunne man starte en debat om den? Jeg skal selv ind og se den i morgen, og eg glæder mig en del.

Men tak Kit, skulle du befinde dig i Odense en dag, må du endelig kigge forbi!

hehe ja kunne da være sjovt at se hvad folk synes om tintin.. har ikke selv set den endnu, men du må da ha en fantastisk tur.

Og kunne da klart overvejes jeg ville tage imod dit tilbud, hvis jeg nu en dag ender i Odense Very Happy
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Ace Man Okt 31, 2011 11:09 am

Tillykke med dit nye job og lejlighed Jakob, og dejligt for dig du har fået mere plads i kalenderen igen.
Jeg må også tilstå jeg har forsømt forumet på det seneste med "posts" men jeg er da inde og besøge stedet jævnligt og læse indlæg.
Den sparsomme mængde fritid man har skal jo altid fordeles mellem familie, venner og fritidsinteresser.
Nogle gange tænker jeg, om det i det hele taget kan lade sig gøre uden af forsømme et noget andet Very Happy
Håber vi alle kan ses igen til DAW IV næste år, savner at hænge ud med FHK slænget i mit yndlings kostume. Very Happy

Ace

Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty når enden er god er alting godt

Indlæg  Morgan Man Okt 31, 2011 11:35 am

Herligt at høre om alt der er sket Jakob, og tillykke med eksamen (psykologi, virkelig!?!), jobbet og det nye sted. Håber du kan lide det i Odense, skulle jo være en ganske fin by at bo i. Jeg er jo selv også langt væk fra alle fhk begivenheder indtil juni næste år, men håber I vil holde liv i tingene, og at vi kan holde et brag af DAW 2012 sammen (håber virkelig vi ender med at afholde weekenden efter jeg er kommet hjem!). Jeg savner også Indy gearet... Smile
Hold humøret højt FHK!
-Marie i Kunming, Kina
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Gæst Tirs Nov 01, 2011 8:51 am

Tak folkens. Ja, jeg håber også vi finder ud af holde et DAW næste år - det er altid sjov at se folk.

Og Marie - håber alt er vel i det kinesiske :-)

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Indy-K Fre Nov 11, 2011 8:50 pm

Du har ret i, at der ikke sker meget på Indy-fronten, når der ikke lige er en ny film i horisonten. Miljøet har aldrig været så elektrisk som den gang rygterne om en kommende 4'er blev officielt bekræftet :-)

Men vi er jo andre Indy-fans der også gemmer sig, så nu, hvor vi åbenbart har samme arbejdsplads, er du velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe i Klinisk foto :-)

Mvh/ Indy-K
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Gæst Tirs Nov 15, 2011 1:11 am

Klinisk foto!? Er det dem der tager billeder til vores id-kort, for så har jeg skam været der!
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Indy-K Ons Nov 16, 2011 9:17 pm

Det er det, og det har muligvis været mig der tog det. (forudsat altså, at det var en Harrison Ford lignende type + 15 kilo.....).
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Gæst Tirs Nov 22, 2011 12:46 am

Hmm... Jeg mener at husk, at det var en dame der tog det...
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Indy-K Ons Nov 23, 2011 12:44 pm

Så var det ikke mig :-)
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Hvor blev Emiliussen af? Empty Sv: Hvor blev Emiliussen af?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum