Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Cool guys never look at explosions! EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Cool guys never look at explosions! EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Cool guys never look at explosions! EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Cool guys never look at explosions! EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Cool guys never look at explosions! EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Cool guys never look at explosions! EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Cool guys never look at explosions! EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Cool guys never look at explosions! EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Cool guys never look at explosions! EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Cool guys never look at explosions!

5 deltagere

Go down

Cool guys never look at explosions! Empty Cool guys never look at explosions!

Indlæg  Bullwhip Fre Dec 04, 2009 1:17 pm

Hvor er det egentlig sandt - og langt ude, at det er så tit man ser det...

https://www.youtube.com/watch?v=Sqz5dbs5zmo
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Cool guys never look at explosions! Empty Sv: Cool guys never look at explosions!

Indlæg  Morgan Fre Dec 04, 2009 5:27 pm

Haha, hvor er de cool XD Tror jeg vil spille den her sang med min duo-musikgruppe Team Rocket.
Og hvor er det egentlig rigtig... Nu kommer jeg jo til at blive forfulgt af den her indsigt for al fremtidig filmscreening !
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Cool guys never look at explosions! Empty Sv: Cool guys never look at explosions!

Indlæg  Just Indy Fre Dec 04, 2009 5:35 pm

Men det er lidt svært at få billede af hovedpersonens ansigtsudtryk hvis man også skal filme eksplosionen samtidigt. Især hvis det er et rigtigt money shot så vil man jo gerne få en god vinkel af eksplosionen. Hvis hovedpersonen også skal se med så bliver han/hun nærmest nødt til at være inde i den... Cool guys never look at explosions! Fresse
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Cool guys never look at explosions! Empty Sv: Cool guys never look at explosions!

Indlæg  Bullwhip Fre Dec 04, 2009 6:03 pm

Det er helt sikkert for fotografens skyld, at den slags shots er opstået.

"Se, vi har BÅDE de RIGTIGE skuespillere OG en flot og farlig eksplosion i SAMME billede!!! Wauw-waaaauuuwww! PS: Skuespillerne udførte deres egne stunts i denne film! PPS: Sørg for at det shot kommer med i traileren!"

Men et godt eksempel på en effektfuld eksplosion MED skuespilleren i billedet OG en seriøs approach, er i Raiders of the Lost Ark, når lastbilen med Marion eksploderer, og Indy kommer ind i billedet... Han har (fornuftigt nok) først ryggen til eksplosionen, men vender sig hurtigt om for at orientere sig... Det fungerer både som et effektivt "money shot" og er samtidigt meget følelsesladet spillet af Harrison Ford - oven i købet med ryggen til... Men gode skuespillere KAN jo godt udtrykke sig med sit kropssprog, og ikke bare smække sit "jeg er for cool og vred til at vende mig om og se om jeg får noget i hovedet"-ansigt på....

Cool guys never look at explosions! Icon_smile
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Cool guys never look at explosions! Empty Sv: Cool guys never look at explosions!

Indlæg  Just Indy Fre Dec 04, 2009 6:30 pm

Ja du har ret, det kan godt gøres 'smagfuldt' hvis man ikke kun tænker på at det skal se godt ud i traileren Cool guys never look at explosions! Icon_biggrin
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Cool guys never look at explosions! Empty Sv: Cool guys never look at explosions!

Indlæg  Sty Tors Dec 10, 2009 10:22 pm

Haha-- havde godt nok lagt mærke til denne tendens i film, men tak for synet af Will Farrell i glitter fra top til tå, godt at vide at Blades of Glory ikke det eneste sted man kan nyde dette syn Razz
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Cool guys never look at explosions! Empty Sv: Cool guys never look at explosions!

Indlæg  Kit Lør Dec 19, 2009 11:22 am

hahahaha.. hvor godt, nu kommer jeg til at hører den sang hver gang jeg ser det i en film Cool

sty altså... will farrel i glitter!!... hvad er der med dig og glitter? Very Happy
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Cool guys never look at explosions! Empty Sv: Cool guys never look at explosions!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum