Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Værste Bond babes fra EB EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Værste Bond babes fra EB EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Værste Bond babes fra EB EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Værste Bond babes fra EB EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Værste Bond babes fra EB EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Værste Bond babes fra EB EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Værste Bond babes fra EB EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Værste Bond babes fra EB EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Værste Bond babes fra EB EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Værste Bond babes fra EB

4 deltagere

Go down

Værste Bond babes fra EB Empty Værste Bond babes fra EB

Indlæg  scaramanga Ons Jan 30, 2008 11:59 pm

Hun er den værste Bond-pige


Denise Richards får 'førstepladsen' som den værste Bond-pige nogensinde, mens Ursula Andress bliver kåret til den bedste



Nanna Louise Teckemeier - 17:29 - 30. jan. 2008


Charlie Sheens ekskone Denise Richards har indtaget førstepladsen på en ikke særligt glorværdig liste:
Hun er blevet kåret som den værste Bond-babe nogensinde i en afstemning i amerikanske Entertainment Weekly.
Richards spillede overfor Pierce Brosnan i Bond-filmen 'The World Is Not Enough' fra 1999, hvor hun spillede rollen som Dr. Christmas Jones.
Tanya Roberts fra 'Agent 007 i skudlinien' (original titel 'A view to a kill') og Corinne Clery fra 'Moonraker' kom på henholdsvis anden- og tredjepladsen på listen over dårlige Bond-babes.
Ursula favorit
Tilsyneladende er det de klassiske damer, som falder bedst i Bond-fansenes smag. Favoritten skulle findes helt tilbage i 1962:
Ursula Andress som Honey Rider i Bond-filmen 'Mission Drab' (Dr. No): Rollen der gjorde kombinationen af bikini og knivbælte til en udødelig modeklassiker.
Den næstbedste Bond-babe var Honor Blackman der spillede Pussy Galore i Goldfinger mens Diana Rigg indtog tredjepladsen for sin indsats som Tracy Bond i 'I hendes majestæts hemmelige tjeneste'.
I den kommende Bondfilm nummer 22 er det engelske Gemma Arterton og ukrainske Olga Kurylenko der skal spille op til verdens mest ombejlede agent.

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article969934.ece
scaramanga
scaramanga

Antal indlæg : 144
Lokation : phuket
Tilmeldt d. : 26/10/07

Tilbage til toppen Go down

Værste Bond babes fra EB Empty Sv: Værste Bond babes fra EB

Indlæg  Indy-K Ons Jun 04, 2008 5:38 pm

Hvor er det dog typisk, at Ursula indtager den førsteplads, blot fordi hun var den første Shocked

Måske hænger det sammen med tiden, og kvindeidealerne, men min hitliste hedder stadig: Barbara Bach (TSWLM), Daniela Bianchi (FRWL) og på en delt tredieplads kunne nævnes Kristina Wayborn (O), Izabella Simonova (G) og flere af de allerede nævnte.

Og på min absolutte negativ-liste ville Halle Berry stå øverst... Denise Richards ville ikke være på hade-listen, men det vill den tåbelige one-liner Bond fyrer af i slut-elskovsscenen med Denise Evil or Very Mad
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Værste Bond babes fra EB Empty Sv: Værste Bond babes fra EB

Indlæg  DB5 Ons Jun 04, 2008 6:50 pm

Embarassed skal vist gense dem igen....
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Værste Bond babes fra EB Empty Sv: Værste Bond babes fra EB

Indlæg  Bullwhip Ons Jun 04, 2008 8:01 pm

Indy-K skrev:Hvor er det dog typisk, at Ursula indtager den førsteplads, blot fordi hun var den første Shocked

Måske hænger det sammen med tiden, og kvindeidealerne, men min hitliste hedder stadig: Barbara Bach (TSWLM), Daniela Bianchi (FRWL) og på en delt tredieplads kunne nævnes Kristina Wayborn (O), Izabella Simonova (G) og flere af de allerede nævnte.

Og på min absolutte negativ-liste ville Halle Berry stå øverst... Denise Richards ville ikke være på hade-listen, men det vill den tåbelige one-liner Bond fyrer af i slut-elskovsscenen med Denise Evil or Very Mad

Ja, det er ligså almindeligt at folk slynger ud at "Goldfinger" er den bedste Bondfilm. Den er jo altid sikker at nævne - fordi det var den der cementerede stilen. Så følger man pøblens indtryk.

Jeg elsker hitlister og vil da lige give mit besyv med:

Min top 5 for bond-girls er:
1: Claudine Auger (Domino Derval - Thunderball), 2: Diana Rigg (Tracy Di Vicenzo - On Her Majesty's Secret Service) og 3: Carole Bouquet (Melina Havelock - For Your Eyes Only), 4: Talisa Soto (Lupe Lamora - License to Kill), 5: Ursula Undress (Honey Ryder - Dr. No).

Min værste-Bond-girl-liste:
1: Denise Richards (Christmas Jones - The World is not Enough), 2: Halle Berry (Jinx - Die Another Day), 3: Lana Wood (Plenty O'Toole - Diamonds Are Forever), 4: Jill St. John (Tiffany Case - Diamonds Are Forever), 5: Gloria Hendry (Rosie Carver - Live and Let Die).

drunken
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Værste Bond babes fra EB Empty Sv: Værste Bond babes fra EB

Indlæg  Indy-K Ons Jun 04, 2008 8:41 pm

Jeg er 83% med på din liste Bullwhip Very Happy

Og Carole? Hvordan kan jeg tilgive mig selv at glemme hende???!!!... Og hvis man er fan af hende (okay, lad os bare sige hendes visuelle fremtræden...), så snyd ikke dig selv for at se kultklassikeren "Begærets dunkle mål" ( Cet obscur objet du désir) fra 1977 af Luis Bunuel Cool
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Værste Bond babes fra EB Empty Sv: Værste Bond babes fra EB

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum