Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Fantasticon kan blive DIT arrangement EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Fantasticon kan blive DIT arrangement EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Fantasticon kan blive DIT arrangement EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Fantasticon kan blive DIT arrangement EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Fantasticon kan blive DIT arrangement EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Fantasticon kan blive DIT arrangement EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Fantasticon kan blive DIT arrangement EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Fantasticon kan blive DIT arrangement EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Fantasticon kan blive DIT arrangement EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Fantasticon kan blive DIT arrangement

Go down

Fantasticon kan blive DIT arrangement Empty Fantasticon kan blive DIT arrangement

Indlæg  Grafwichmann Lør Okt 08, 2011 12:30 pm

Hej, rent uofficielt har Fantasticon.dk - "der man møder danske fantasy-, scifi- og horror-forfattere" - virkelig brug for en ny bestyrelse og styregruppe, en ny strategi, nye idéer til programmet, ja, nyt ALT, selv om der nok stadig vil være nogle gamle rotter til at lette overgangen til og med 2012.
Hidtil har vi satset på at repræsentere så mange danske foreninger som muligt med stande og oplæg, og æresgæsterne har mest været britiske forfattere. Men hidtil har kun foreningen Fantastik været repræsenteret i styregruppen, hvilket jeg rent personligt gerne så lavet om - derfor indsender jeg et forslag om at der for fremtiden ikke skal være én koordinator, men en hel gruppe. Således burde alle kunne føle at de er med, uden at nogen står med alt for meget ansvar.
Jeg vil gerne undgå selv at skrive for meget, da jeg skriver det her for at lede efter min(e) afløser(e). Mit håb er dog, at det for fremtiden også vil være et arrangement der fokuserer på optræden i forskellige former, og ikke på salg.

Herunder er den formelle tekst:

Til medlemmer af foreningen sf-fan (forhåndstilmeldte til Fantasticon 2010)

Hermed indkaldes til generalforsamling i Valby Kulturhus mandag d. 7. november 2011 kl. 19:00, lokale 4, 3. sal.

Dagsorden er ifølge vedtægterne:

1. Valg af dirigent og referent.
2. Bestyrelsens beretning, herunder om årets festival.
3. Fremlæggelse af regnskab for foregående års drift samt årets festival.
4. Fremlæggelse af planer for det følgende års festival.
5. Fastsættelse af kontingent og godkendelse af et foreløbigt budget for det følgende års festival.
6. Indkomne forslag
7. Valg af bestyrelse. Se § 5 stk. 2.
8. Valg af revisor.
9. Eventuelt

Der vil under punkt 6 blive behandlet et forslag fra kassereren om at ændre foreningens navn fra sf-fan til Fantasticon. Det vil i så fald være en vedtægtsændring.
Grafwichmann
Grafwichmann

Antal indlæg : 15
Fødselsdag : 01/09/85
Alder : 38
Lokation : Amager
Tilmeldt d. : 11/08/10

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum