Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

+8
Pemba
Ace
Wolverine
G.Madine
Morgan
Olyphant
ZallyAward
Bullwhip
12 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Bullwhip Tirs Sep 21, 2010 10:00 pm

Jeg har lyst til at vi skal have et nyt og mere originalt logo i Filmheltenes Klub.

Vil stadig køre "filmstrimmel-stilen", som på visitkortene og på banneret her i toppen, men med os selv som heltene, istedet for at tage billeder fra nettet.

Da jeg regner med at vi skal have en stand på Collectormania, overvejer jeg kraftigt at få lavet et stort (real-life) banner som man kan hænge op til filmmesser, osv. Derfor skal billederne på banneret være i høj opløsning.

Jeg håber at kunne samle alle jer skurke og helte herinde, som har de mest ikoniske kostumer, så vi kan få vores egne folk på banneret/logoet. (Dvs. vi skal fx gerne have Indy, Lara, stormtrooper, Jack Sparrow, Spiderman, Catwoman, Neo, Bond, Jokeren, Jason, Zorro, Wolverine, Vader, Jedi, Mad Max, m.fl.

Jeg forestiller mig at gøre det i et studie (neutral baggrund) med en prof fotograf. Det vil sikkert komme til at koste et symbolsk beløb at få taget fotos af sig selv i sine forskellige kostumer (som så kan benyttes til eget brug på fx nettet), og så kommer man også på banneret. Sådan kan vi alle deles om udgiften.

Er der nogen der kender en fotograf med atelier i København? Tænkte på om vi kan nå at finde ud af noget til d. 1. oktober om eftermiddagen, inden vi skal til Fuglsang kl. 20. For der vil vi kunne slå mange fluer med ét smæk, når nu vi alligevel skal samles i kostumer.

Spændt på at høre om I synes om ideen... Very Happy
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  ZallyAward Tirs Sep 21, 2010 10:54 pm

Awsome idé! Det vil klart promovere klubben rigtig godt.
ZallyAward
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 35
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Olyphant Tirs Sep 21, 2010 11:00 pm

Ja det lyder bestemt som en god ide! Jeg kender desværre ikke nogle med atelier i København.
Olyphant
Olyphant

Antal indlæg : 59
Fødselsdag : 01/09/88
Alder : 35
Lokation : Århus
Tilmeldt d. : 17/09/08

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Morgan Tirs Sep 21, 2010 11:15 pm

Bla bla bla bla ikonisk kostume bla bla Leia bla bla, ville have Jokeren med også, men som det ser ud nu så har jeg ikke mulighed for at hente ham hjem fra sverige til den 1.
Fotograf med studie...hmm, lad mig lige tænke over dén. Skal undersøge mulighederne for at låne studiet på skolen.


Sidst rettet af Morgan Ons Sep 22, 2010 7:50 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : for meget snak, for lidt aktion ;3)
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  G.Madine Ons Sep 22, 2010 3:20 am

MAD MAXXXX affraid (har fundet 2 nye ting Wink

Kender flere meget dygtige fotografer. Studie er så måske lidt mere vanskeligt.

Martin - http://issuu.com/martin_paldan/docs/people
Claus - http://danishsuburb.dk/pp/index.php?x=browse
Søren - http://www.devx.dk/fly/dir.aspx?dir=Karup08

En af dem har måske adgang til et studie.
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty cool

Indlæg  Wolverine Tors Sep 23, 2010 8:29 am

Jeg er frisk på ideen skal dog lige af sted fra Århus efter jeg har fået fri så det kan godt blive lidt svært at nå
Wolverine
Wolverine

Antal indlæg : 56
Fødselsdag : 29/12/85
Alder : 38
Lokation : Århus
Tilmeldt d. : 28/03/10

http://www.myspace.com/drkrogh

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Ace Tors Sep 23, 2010 12:04 pm

Synes også godt om idéen. Men får også svært ved at nå det da jeg først er i Kbh. 18.19
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Atelier fundet!

Indlæg  Morgan Tors Sep 23, 2010 6:08 pm

Ja, det er ærgelig hvis jer der kommer langvejs fra ikke kan nå med til selve fotograferingen.

Jeg har skaffet os en mulighed til at fotografere i et studie, det er rimelig professionelt med lys-sætnig, bagrund osv. så hvis vi bare har fotograf med der kan finde ud af tingene så er vi 'set'. Der er også mulighed for at låne superb kameraudstyr som vi selv kan bruge, men så skal der bare være nogen der tager sig af de tekniske indstillinger. Hvis vi har brug for hjælp, så står en af mine lærere (skolens fotograf) til rådighed fredag eftermiddag mellem 16-17. Så giv lige lyd fra jer hurtigst muligt angående fotograf, tid osv. Vi kan selvfølgelig godt låne studiet indtil skolen lukker, dvs. 20.00, men så bliver det på egen hånd :3

Skolen ligger for øvrigt på Esplanaden, nr 34, med kort afstand til både Østerport, Kgs. Nytorv og bus 1A.

Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Pemba Fre Sep 24, 2010 8:16 pm

vil gerne med ^^ og er frisk på at tage både harley og sally jupitor med
Pemba
Pemba

Antal indlæg : 65
Fødselsdag : 18/12/91
Alder : 32
Lokation : københavn
Tilmeldt d. : 15/01/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Kit Fre Sep 24, 2010 8:25 pm

Jeg kommer gerne som Lara Very Happy
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Re: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Wolverine Lør Sep 25, 2010 12:21 pm

Jeg skal gøre hvad jeg kan for at nå det med lidt god vilje kan jeg få tidligere fri så jeg kan nå derind regn mig med under alle omstændigheder Very Happy
Wolverine
Wolverine

Antal indlæg : 56
Fødselsdag : 29/12/85
Alder : 38
Lokation : Århus
Tilmeldt d. : 28/03/10

http://www.myspace.com/drkrogh

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Morgan Søn Sep 26, 2010 5:48 pm

Lyder godt folkens, vi skal nok nå at få alle med der vil.

Jeg vil gerne vide hvad tid vi skal mødes, så min lærer og jeg ikke skal stå på tå fra kl.16 hvis folk først regner med at være der 18. Kommer der en professionel fotograf? *prikker til lars*
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  G.Madine Søn Sep 26, 2010 8:50 pm

Har snakket med Martin
http://www.martinpaldan.com/

Han syntes det virkede meget spænende. Men skulle lige tjekke om han havde tid.
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Bullwhip Man Sep 27, 2010 3:06 pm

Lyder godt med både atelier og fotograf! Madine og Morgan, kan vi få en sikker bekræftelse fra jeres kontakter? Begge dele er jo ret vigtige for om alt dette kan blive til noget...

Hvis nu de første medlemmer + fotografen kunne mødes kl. 15-16 stykker, så kunne de andre dukke op, som de nu kan...

Hvis vi satser på at være færdige kl ca 19-19.30, så skulle vi kunne nå at finde lidt at spise og komme til Fuglsang-butikken inden kl 20.

Det ville være rigtig fedt hvis så mange som muligt kunne tage så mange (kendte) filmkostumer med som muligt. Jeg kan ikke love hvilke der kommer på banneret, men vi kan lige så godt bruge chancen til at få vores kostumer fotograferet...

Jeg er sikker på at vi kan få lov at opbevare evt. "overskydende" kostumer natten over i Fuglsang-butikken...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  G.Madine Man Sep 27, 2010 3:13 pm

Har netop fået bekræftet af martin at han godt kan. Havde dog forstået det fra 18 til 20. Så hører lige om han kan komme tidligere.

Syntes da også alle skal tage så mange forskellige kostumer med som de kan bære. Martin er en rigtig dygtig fotograf og med studie. Så rigtig god mulighed for nogle fede fotos.

Har dog nogle spørgsmål fra ham.
Kan du fortælle lidt om faciliteterne?
Skal jeg selv have lys/flash med?
Er der baggrunde?
Hvor er det etc.
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Bullwhip Man Sep 27, 2010 3:20 pm

Vi skal være i Fuglsang inden kl 20, så hvis vi skal nå noget, skal vi ikke for sent i gang. Og tidspres vil ikke være sjovt for hverken os eller fotografen, og i værste fald bliver det vi når at lave noget juks!

Nu er vi vist nået til et punkt i planlægningen, hvor det går for langsomt ved at poste på forummet. Jeg foreslår at Morgan, Madine og jeg koordinerer fotoshoot'et over mobilerne, og så giver vi facts videre på forummet.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  G.Madine Man Sep 27, 2010 3:31 pm

Godt ord igen..

Som tidligere nævnt "folk der peger med en pisk har altid ret".
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Morgan Man Sep 27, 2010 4:27 pm

Ok, cool.

Kan du fortælle lidt om faciliteterne?
Det er et helt almindeligt fotostudie, ikke super spacious, men har de nødvendige ting som flash/lys/baggrund. En professionel fotograf vil sagtens forstå at bruge stedet optimalt. Og så er min lære til stede mellem 16-17 til hjælp.

Det vi mangler er et stykke tæppe/stof/underlag af en art vi kan stå på med sko og som gør en forskel i forhold til den ensfarvede baggrund. Skal lige tjekke om det er sort/hvid eller grå.

Hvor er det etc.

Adressen er Esplanaden 34, ind i gården og opgangen ligger i bygningen til venstre, i hjørnet længst væk. Studiet ligger en trappe op og ind af døren til højre, men vi kan sagtens mødes udenfor i gården.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Bullwhip Man Sep 27, 2010 4:55 pm

Personligt synes jeg at det ville være fedest med en hvid eller grå baggrund, for billederne skal sættes ind i en sort "filmstrimmel" - derfor er sort baggrund noget skidt.

Billederne skal primært fungere på højkant, ligesom billederne i loget. Dvs. nogle kostumer er bedst i en form for "halv-nærbillede", andre er bedre i fuld figur, fx knælende (ville passe sig for fx Spiderman og Lara Croft). Opretstående bliver man meget "lille" på de små billeder, så vi skal "pakke" folk godt ind i "rammen".
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Bullwhip Tirs Sep 28, 2010 12:29 pm

Så skulle den være sikker:

Kom og få taget billeder af dig og dit /dine kostumer! Til eget brug og måske til Filmheltenes nye banner.

Vi kan mødes på fredag fra kl. 16.30 til ca. kl. 19.30. Man kan jo komme og gå som man vil, men det vil da være hyggeligt at kunne følges ad til Fuglsang bagefter.

Adressen er Esplanaden 34 C, ind i gården og opgangen ligger i bygningen til venstre, i hjørnet længst væk. Studiet ligger en trappe op og ind af døren til højre.

Spread the word!
Vi vil gerne have så mange som muligt til at komme til denne foto-shoot.

Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Bullwhip Fre Okt 01, 2010 4:10 pm

Glæder mig til vi ses om lidt! Very Happy
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  G.Madine Søn Okt 03, 2010 6:18 pm

Martin:
Her er linket til SAMTLIGE fotos fra i fredags. De er rå og uredigerede, så de kan altså blive MEGET flottere, men så kan alle se sig selv.
Hvis hver karakter vælger ét eller to, vil jeg gerne farvejustere og gøre dem flotte :-)
Bedste hilsner Martin
www.paljoe.dk/filmhelte/index.html

Hvis i bruger nogle af hans fotos fx på facebook eller forum eller sender ud skal i skrive. Taget af Martin Paldan, i teksten.

Kig evt på mit facebook profil foto. Det var et foto han tog til et løbe magasin.

Tænker at alle vælger 1 foto de gerne vil have lavet godt. Og skriver det i denne tråd. Så sender jeg et samlet svar til ham. Men der går nok lige 2 uger da han er på vej til Syd Amerika for at tage fotos Smile
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  G.Madine Søn Okt 03, 2010 6:22 pm

Jeg vælger dette af Mad Max.
http://www.paljoe.dk/filmhelte/pages/_MG_4755.html

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  _MG_4755

Foto taget af Martin Paldan
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Morgan Søn Okt 03, 2010 9:42 pm

for filan da...klaus's bruce willis imitation er lidt for syret hahaha XD I say god damn! God damn...
Rigtig mange fine billeder, glæder mig til at se hvad i vælger Very Happy Kit, du ser da bare ondt godt ud Razz Og sally...I like your evul twisted smiling gogo-face.
Hyggelig oplevelse, og jeg håber vi kan komme ud i studiet igen og tage fler billeder snart.
cheers

ps. det første gruppe-fjolle-billede...ser larse's arm ikke vildt mærkelig ud? XD
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  G.Madine Man Okt 04, 2010 1:44 am

Hehe godt spottet.
Det er fordi jeg en lånt cirkus arm af Buster Oregon Mortensen. Har rent faktisk boet på samme vej som ham.
Håbets Alle i Brønshøj. Så sej er jeg nemlig..
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum