Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Summit 2010 - AFSTEMNING

+3
Morgan
Ace
Just Indy
7 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Summit 2010 - AFSTEMNINGS POLL

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Vote_lcap30%Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Vote_rcap 30% 
[ 3 ]
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Vote_lcap50%Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Vote_rcap 50% 
[ 5 ]
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Vote_lcap20%Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Vote_rcap 20% 
[ 2 ]
Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Vote_lcap0%Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 10
 
 
Poll closed

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Ace Ons Feb 03, 2010 10:05 am

Ja, der er vist ingen tvivl om at alle herinde er ret passionerede omkring kostumerne og deres favoritfilm selvfølgelig.

Hvad ang. summit så er min holdning følgende, (med fare for at lyde lidt negativ).

Jeg er ikke udpræget begejstret for at gøre et DAW summit til et sted hvor "anything goes" hvad angår kostumer. Jeg holder stadig på at når vi taler adventure genren, så er det kostumer fra rigtige Adventure film. Indy, The Mummy, Toomb Raider, Pirates of the Caribbean, Allan Quatermain, Frank Buck og sikkert mange flere.

Jeg ved godt at Indy IV har bevæget sig en del over i SCI-FI, men serien er som helhed mere Adventure-agtig, men min grænse er nået den dag vi har en "collective BORG" med på et gruppebillede på et DAW summit Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Icon_biggrin No offence Predator. Så ser jeg hellere at man deltage uden kostume eller blot med en hat. Det kunne være en Fez som Sallah har på eller en Panama-hat eller tropehjelm som Belloq har. Der er ingen der siger, at man behøver have et kostume, eller det behøver at være perfekt sammensat. Man kan sikkert også låne en hat eller tysker-outfit til summit fra FHK.

For mig handler et summit mere om at den rette ånd er til stede, og man kan falde lidt ind i en rolle under et fælles tema. Årsagen til at jeg føler noget stærk for DAW summit er, at det jo var en kæmpe succes de gange vi har haft det, og så er det svært at få sig selv til at pille ret meget ved principperne ang. hvilke kostumer der er med, men når det så er sagt vil jeg også gerne se fornyelse til indholdet.

Jeg er ligesom Klaus også til "enten - eller"
DAW-summit mener jeg er åbnet en del op allerede, så de der er interesserede kan deltage hvis de ønsker.
FHK-summit er vejen vi skal gå, hvis vi vil have det hele på een gang. Mange flotte kostumer, men ikke med et bestemt film-tema. Bliver nok mere en slags "get-together" hygge, snakke, film-fest ting.

Ace


Sidst rettet af Ace Tirs Feb 09, 2010 1:00 pm, rettet 1 gang
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Bullwhip Ons Feb 03, 2010 1:56 pm

Jeg tror godt vi kan lægge låg på en del af diskussionen her (og muligvis nogle misforståede formuleringer?!), ved at tænke lidt logisk:

Der er vist ingen herinde, der IKKE er glade for de kostumer som de nu laver/køber - det er da klart!

Der er heller ingen der skal føle sig tvunget til at komme til nogen som helst arrangementer, det er da klart:


Predator skrev:
jeg må indrømme jeg ikke har planer om at lave et adventure kostume bare for og komme med til arrangementerne.

jeg vil ikke have et kostume som jeg egentlig i bund og grund ikke intresser mig for bare for og være med, håber i forstår mig ret Smile


Hvis der er et arrangement der ikke interesserer dig, så lader du bare være med at bruge tid på det...! (Jeg går fx. ikke til Star Trek-arrangementer, da de film ikke interesserer mig, og jeg føler mig bestemt ikke tvunget til at være med - jeg beklager mig heller ikke til Star Trek-folk...;-) )

Men der er som sagt intet til hinder for at man/vi en dag lavede en DSFW-tradition (Danish Sci-Fi Weekend) Fuldstændig som Danish Adventure Weekend (eller en Sci-Fi-lørdag, som Just Indy foreslår).... Så kunne man mødes i en herlig flok af predators, aliens, stormtroopers, Darth Vaders, Blade Runners, Trekkies, Borgs, 5th Element-folk, osv. og nørde sammen og se film... (ligesom Indy'er, sallah'er, Marion'er, tyskere, arabere, tomb raiders, mumier, osv. gør til DAW)! Men er der basis og behov/lyst til en sci-fi-weekend/-dag...? Kan man skaffe nok folk?! Hvem vil arrangere? Eller skal vi (som jo ER foreslået) starte med en bredere Filmheltenes Klub Summit (weekend eller lørdag) for alle genrer af film og typer af kostumer, props og samlere??

Jeg synes i forvejen at Adventure-temaet er en fin og bred udvidelse af Indiana Jones-temaet... Vi startede jo netop med at det kun var Indy! Man kunne endda argumentere for at det KUN må være Indy-relateret, for at bevare fokus på præcis DE film... Tror dog ikke at der er nogle Indy-fans der ville melde sig ud, bare fordi Lara Croft og andre er inviteret med?! De er jo "i familie" i den genre vi elsker...

Hvad siger folk til datoerne jeg smed på bordet?!
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Ghost Rider Ons Feb 03, 2010 6:27 pm

Et arrangement kan skam fint interesser mig men er det kun for en bestemt samling kostumer kommer jeg ikke, som jeg skrev vil jeg ikke skal ofre tid og penge på et kostume som jeg i bund og grund er ligeglad med og har bare for at kunne bruge det som adgangs billet.

så det er slet ikke noget med at jeg ikke interesser mig for arrangementerne.

og er det kun for adventure, jamen så er det fair nok, og jeg tager ikke afsted fordi jeg netop mangler et adventure kosttume som adgangs billet.

jeg må ærlig indrømme jeg ikke gider skal til og købe trope hatte og alt mulig andet halløj som bare ligger og samler støv på hylden når der ikke er et arrangement her inde, så må jeg indfinde mig med jeg ikke bliver en del af jeres arrangeenter.

Desuden er der messer i sverige og nu Danmark hvor jeg kan lufte mine kostumer så det er ikke det store problem for mig og komme ud og rende rundt i dem jeg har, plus jeg er medlem af 501st og har også der muligheder for forskellige arrangementer og ja har ogs SL og trække på, så det er bestemt ikke fordi jeg ikke har muligheder nok.

kunne dog måske være sjovt nok og prøve et troop eller hvad man kalder det med filmheltenes, men er og blir det kun adventure, jamen så er det bare lukket land for mig og så er det jo bare sådan.

og igen jeg siger IKKE at folk her inde ikke er glad for jeres kostumer, i har fuldstændig misforstået mig, jeg er temmelig sikker på i er glade for dem, ellers ville Sty og Morgan eksempelvis nok heller ikke bruge så lang tid på og krearer deres flotte dragter, eller Ace som laver sit Alien kostume og så videre...så jeg håber det nu en gang for alle er manet i jorden.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Just Indy Ons Feb 03, 2010 8:16 pm

Predator, det var mest ment for sjov det jeg sagde om at du ikke skulle hakke på folks kostume forkærlighed. Derfor den blinkende smiley...

Ja det er hermed ud af samtalen!

Men hvad ikke er ude af samtalen er det faktum at du ser ud til at tro at man SKAL have adventure kostume som 'adgangs billet' for at få lov til at være med til Adventure weekend. Det er overhovet ikke tilfældet! Det er blevet sagt mange gange at man kan komme i 'civilt' tøj hvis man har lyst til at komme. Og har man ikke lyst til at komme kan man lade være. Det er fællesskabet vi fejrer og det er i bund og grund det hele.

Man kan ikke sammenligne messer og summit. Ikke som vi holder det i hvertfald. Messer er fine for at lufte kostumer og se andre, men det er knap så personligt. Hvis man sagtens kan undvære at fordybe sig, sammen med andre, er messer helt fantastiske. Hvis du får alt det fællesskab fra andre medlemmer af 501st, så er jeg glad for dig. Det er det det hele går ud på i mine øjne. Hvis du heller vil vente til der bliver holdt et bredtspektret FHK summit, er du også velkommen.

Slutvis vil jeg sige at du er velkommen til alle de arrangementer der er reklamerede her på forumet hvis du skulle ønske det.

Dermed er denne diskussion færdig og vi vender tilbage til at finde ud af hvis, hvornår og hvor næste summit sker.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Just Indy Ons Feb 03, 2010 8:52 pm

@ Bullwhipdk

Umiddelbart er datoerne fine med mig. Jeg har normalt ikke planlagt så langt frem i tiden og kan derfor reservere disse weekender.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Morgan Ons Feb 03, 2010 9:40 pm

Just Indy skrev:@ Bullwhipdk

Umiddelbart er datoerne fine med mig. Jeg har normalt ikke planlagt så langt frem i tiden og kan derfor reservere disse weekender.

Samme her!
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Gæst Ons Feb 03, 2010 10:48 pm

Morgan skrev:
Just Indy skrev:@ Bullwhipdk

Umiddelbart er datoerne fine med mig. Jeg har normalt ikke planlagt så langt frem i tiden og kan derfor reservere disse weekender.

Samme her!

Ditto!
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Just Indy Tors Feb 04, 2010 12:09 pm

Morgan, hvad er det for et sted du snakker om og hvor ligger det i Sverige? Hvor mange er der plads til? Har du måske billeder derfra?
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Kit Tors Feb 04, 2010 8:39 pm

Jeg ville da helt klart os gerne med XD men håber lidt på det bliver adventure weekend (ville vildt gerne få lavet mere lara croft) Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Icon_biggrin og datoerne virker også fine for nu.. men som andre har sagt er det svært så lang ud i fremtiden Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Icon_tongue
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Morgan Tors Feb 04, 2010 9:31 pm

Just Indy skrev:Morgan, hvad er det for et sted du snakker om og hvor ligger det i Sverige? Hvor mange er der plads til? Har du måske billeder derfra?

Hmm, det er ved min mors hus i Sverige, i udkanten af en lille by, tæt på skov og vandfald. Der ligger en boul-bane hvor der er god plads til fek. øve pisk. Jeg har ikke lige umiddelbart nogle billeder men skal derop i næste uge, så kan poste dem senere.

Har ikke helt fået afklaret hvilket af husene vi kan bruge, vi har nemlig mulighed for at låne to forskellige nabohuse. Husene er en del primitivere indrettet end den villa vi havde sidst, og man skal nok regne med at sove på medtagede madrasser, der en nemlig ikke så mange sengepladser. Men borset fra det er det et fedt sted at være ude på en god weekend, vi kan tilmed lave kajak udflugt hvis det skulle være :3

Adressen er Præstgårdsvægen/Krokåvægen, 31020 Knæred, Sverige: Klik for kort over området.

Det tager ca. 3 timer at komme derop i bil eller med tog og bus fra København.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Ace Fre Feb 05, 2010 10:46 am

Det ser ud til at være et flot sted Morgan

Men der bliver dælme langt for jyderne Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Icon_biggrin
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Gæst Fre Feb 05, 2010 9:23 pm

Ace skrev:Det ser ud til at være et flot sted Morgan

Men der bliver dælme langt for jyderne Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Icon_biggrin

I hear that! Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Icon_biggrin
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Morgan Fre Feb 05, 2010 9:29 pm

ja det er nettop det, meget langt fra jylland. Jeg har prøvet den tur et par gange for meget ...
Jeg vil nu også ummidelbart holde på vi er et sted i danmark, der er da massere flotte steder her i landet.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Just Indy Fre Feb 05, 2010 11:11 pm

Ja det er måske lidt for langt, men nu ville jeg lige høre dig ad fordi du snakkede om at du kunne holde summit der.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Morgan Søn Feb 07, 2010 11:41 am

Selvfølgelig :3 Hvis folk virkelig har lyst til det så kan en sverige-tur jo være et lille eventyr i sig selv. Skal nok holde jer opdaterede omkring stedet deroppe.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Just Indy Tirs Feb 09, 2010 9:06 pm

Vi kan selvfølgelig blive ved med at lave afstemning. Men allerede nu kan jeg se at der er 10 stemmer, skønt 3 af dem kun vil FHK summit. Det synes jeg er godt udgangspunkt til at prøve at låse sig fast på en begivenhed. Jeg er også sikker på at flere tilslutter sig når vi kommer tættere på summit.

Det næste man evt. kunne gøre var at lave grupper for at få spredt byrden lidt, i det omfang folk har lyst til selvfølgelig. Det kan også være at folk ikke gider, så skal vi andre bare løbe hurtigere. Det er fint nok, især når der er tid til det.

Følgende er forslag til forskellige 'udvalg' vi kunne lave...
-Bolig
-Mad
-'Underholdning' (ikke at forstå på den måde at man skal optræde eller noget, men mere hvis man har lyst til at bidrage med indslag, eller synes vi skal lave forskellige dyster i stil med sidste gang eller måske se video af en eller anden slags osv...)

Hvis nogle havde så meget overskud at de havde lyst til at være med ved flere punkter (og evt punkter jeg ikke har nævnt) så er det fint. Det er som sagt bare forslag til hvordan vi kunne gribe tingene an.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Bullwhip Ons Feb 10, 2010 10:46 pm

Jeg synes vi skal sætte os fast på en weekend og betragte arrangementet som værende "i gang". Så kan vi jo lige se ad (lade poll'en køre lidt længere) om vi skal holde "DAW/Indy/Adventure/Summit/Weekend" to år i træk, eller om vi skal prøve at fyre en bredere "Filmheltenes Klub Weekend" af (Indy'er er inkluderet i "Filmhelte" - vi må forvente mange Indy'er!).

Fin idé at fordele byrderne lidt, Just Indy.... Måske skulle vi kalde det "aktiviteter" og ikke underholdning. Smile Mad, bolig og aktiviteter er vist de største arrangør-poster.

Man kunne tilføje en "transport-koordinator", der prøver at holde sig opdateret med deltagernes transport-situation, og som evt. kunne rådgive folk der fx ikke har bil... Men det er slet ikke sikkert det er nødvendigt... Vi plejer jo selv at snakke sammen om det indbyrdes.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Just Indy Tors Feb 11, 2010 10:35 pm

Jeg mener også at vi skal holde poll'en aktiv for at se ændringerne i tilslutningen, men som jeg sagde før tyder tallene på at der er grund til at holde komsammen af en eller anden slags. Selvom jeg hælder til DAW så er jeg bestemt ikke imod FHK weekend. Det kunne faktisk være meget sjovt at få flere med og et nyt perspektiv og mening med galskaben, og selvfølgelig ny inspiration. Det er også sikkert at aktiviteterne bliver anderledes. Faktisk er jeg, efter at have tygget lidt på det, slet ikke så meget imod mere. Men lad os sige at det blev til FHKW, så synes jeg stadig der mangler en afrunding på Indy trilogien.

Jeg kunne ikke lige finde et ord over det tredje punkt, men ordet 'aktivitet' er selvfølgeligt fint.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Morgan Man Feb 22, 2010 12:05 am

Hey, så er man tilbage fra vinterferien med oplysninger om sverige-forholdene. Der ligger 70 cm sne og... :3

Nej, angående at holde summit i vores nabohuse så har situationen ændret sig. Vores ene nabohus må jeg efter nærmere inspektion erklære for ret uegnet til at holde summit for fhk.

Det andet nabohus er ikke under vores direkte varetægt, så der skal jeg først have snakket med ejeren som bruger det som feriehus. Må vende tilbage på dette punkt, men det er ellers et hyggeligt sted med med de nødvendige faciliteter og hvor man med lidt go vilje godt kan sove op til 12 mennesker.

-Morgy out
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Just Indy Tors Feb 25, 2010 9:06 pm

Jeg synes det sidste punkt på poll'en er ligegyldigt. Først var det min meningen at høre om folk var interesseret i summit 2010. Dette blev lavet om til afstemning for hvilken slags summit folk var til. At man har tilføjet et punkt, hvis mening er at undersøge hvad folk synes rækkefølgen af summits skal være synes jeg er unødvendigt. Det kan vel være at det er relevant at undersøge det i andet indlæg, eller sideløbende, men ikke som en af valgmulighederne i denne poll.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Ace Tors Feb 25, 2010 10:00 pm

MÅske vi bare skulle lukke afstemningen. Det lader i hvert fald til at interessen for et summit i 2010 er til stede. Om det så bliver et FHK eller DAW vil jeg være op til dem som er villige til at stå for planlægningen. Men det er bare min holdning.
Ang. datoerne, så kan jeg intet sige endnu, men det skal ikke holde jer andre tilbage for at vælge en dato.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Just Indy Lør Feb 27, 2010 3:26 pm

Ja luk du bare for afstemningen og kald tråden 'Summit 2010'. Der er ingen grund til at lukke hele tråden fordi der er en del der kan diskuteres. Nu er der f.eks. foreslået datoer og folk skal lige finde ud af om de kan der. Jeg kunne også tænke mig at høre hvem har lyst til at bidrage til summit i en eller anden form. Man kan tage udgangspunkt i de punkter der er blevet nævnt...
På nuværende tidspunkt synes jeg ikke det skal være bindende, men det ville være fantastisk at få et billede af hvem gider hvad.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Morgan Lør Feb 27, 2010 9:27 pm

Tja, jeg har jo været lidt engageret under "Bolig", men er vidst desværre ikke så stærk på det danske marked.
Kunne godt tænkes at bruge tid på "Mad-holdet".
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Just Indy Man Mar 01, 2010 9:27 am

Flot Morgan. Men nu er det ikke vegetar mad du kunne tænke dig at servere? Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Icon_biggrin
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Morgan Man Mar 01, 2010 5:35 pm

Just Indy skrev:Flot Morgan. Men nu er det ikke vegetar mad du kunne tænke dig at servere? Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Icon_biggrin

Hvad mener du...?

Hehe, jeg havde godt nok ikke udelukket muligheden for at diske op men noget helt fænomenalt godt vegetariskt, såe...

Ej, I skal nok få det kød, jeg kunne bare godt finde på at prøve at købe ind i lidt mere mad-etiske baner...bummelum Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Icon_smile

Som sagt, så er det bare en overvejelse og vi har jo heldigtvis stadig god tid.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Summit 2010 - AFSTEMNING - Page 2 Empty Sv: Summit 2010 - AFSTEMNING

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum