Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Morgan i Japan EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Morgan i Japan EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Morgan i Japan EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Morgan i Japan EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Morgan i Japan EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Morgan i Japan EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Morgan i Japan EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Morgan i Japan EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Morgan i Japan EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Morgan i Japan

4 deltagere

Go down

Morgan i Japan Empty Morgan i Japan

Indlæg  Morgan Søn Okt 04, 2009 8:16 pm

Kommer jo til at skrive om det på et eller andet tisdpunkt undervejs, så kan lige så god lave en tråd fra starten af.

Hold kæft hvor er jeg nervøs lige nu! Jeg skal flyve i morgen eftermiddag og 12 timer senere er jeg i Japan, for første gang i mit liv i Tokyo, 10 milloner menneskers metropol, japansk!! DX ...

Jeg rejser alene men alligevel ikke, for heldigtvis skal jeg i samme flyver som mine gode venner fra sushi baren Bento i København. Det hele har faktsikt udviklet sig til at jeg skal bo sammen med dem hos deres familie den første uge hvor jeg er i Tokyo. Resten af tiden tager min japanske veninde sig af mig i Osaka, også en millionby der ligger 6 timer syd for Tokyo.

Tror jeg skal ud lidt, frisk luft hjælper på rejsenerverne. Alting er pakket og muffins til min musikklasse i morgen tidlig er bagt. Desværre nåede jeg ikke ud till Toht og smælde med tyrepisk, så håber ikke alt er væk når jeg kommer tilbage til november igen.

Hey, det hjalp faktiskt at skrive lidt. Håber I alle sammen kommer til at nyde efterårsferien (hvis den altså eksisterer for jer) og ellers en dansk oktober. Jeg kommer til at savne rugbrød :3

Mange knus fra Marie Morgan

Ps. Skal også huske at hilse igen til jer alle sammen fra Emil/Jr. som jeg mødte i hans legetøjsbutik forleden. Start the engines Jock!

Morgan i Japan 041020092175 Mmmm, muffins med blaabar.


Sidst rettet af Morgan Tirs Okt 13, 2009 6:45 am, rettet 1 gang (Reason for editing : Opdateret alle posts med billede)
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Bullwhip Søn Okt 04, 2009 10:04 pm

Rigtig god tur, Morgan, vores allesammens ægte globetrotter!

Det bliver spændende at læse om dine eskapader!
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Ace Søn Okt 04, 2009 10:55 pm

Jeg er sikker på du får en god tur Marie. Det bliver spændende at høre om dine oplevelser i Cosplay'ernes hjemland.

Vi er her stadig når du kommer tilbage.

God tur

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Morgan Fre Okt 09, 2009 4:20 pm

Mange tak Ace og Bullwhip!

Godaften alle sammen...ja altsa her er det aften, men I er vist et godt stykke hende i den aller sodeste sovn lige nu Morgan i Japan Icon_wink
Sa er jeg i Tokyo og har vannet mig lidt til tingene her efter 4 dage. Bliver dog stadig overrasket hver gang jeg satter mig pa et toiletbrat med varme og derefter automatisk skyl-ud, haha. Her er for ovrigt ret varmt i det hele taget, i gar havde vi "tyfon" men jeg havde bare en super nice dag med sommer varm sol og frisk blast.
Jeg bor i narheden af shoppingdistriktet Shibuya, I ved det der kampe store gadekryds med de store facade reklamer ligger...vidst nok det mest fotograferede i Japan. Hvis I har set "Lost in translaton" sa har I set det.
Her er rigtig fedt at vare, indtil videre er det som jeg har forestilt mig og jeg har faktiskt ikke engang spist sushi her endnu Morgan i Japan Icon_eek sa maden er god selvom jeg ikke kan fa det rugbrod og havregryn.
I weekenden skal jeg ud i de rigtig nordede kvarter Akihabara og haber at finde noget kostumeagtigt der. Kommer nok til at at se "cosplayere" i massevis i weekenden. Skal selvfolgelig ogsa pa "maid-cafe"!
Det er svart at ikke shoppe for meget og storbyen er faktiskt ikke sa slem som jeg havde frygtet. Glader mig ellers meget til jeg skal ud og hike.

Pa gensyn/matane!

Den Ostsibiriske kystlinie -Vi flyver ud over det japanske hav fra asien!
Morgan i Japan 061020092177

Hele flyvetyren kunne folges paa en personlig skaerm. Nu er jeg snart framme.

Morgan i Japan 061020092180

Det store kryds i Shibuya night time
Morgan i Japan 081020092199

Min vaertsfamilie i Tokyo <3
Morgan i Japan 111020092220


Sidst rettet af Morgan Tirs Okt 13, 2009 6:42 am, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Opdateret med billeder, ogsaa i post 1)
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Ace Fre Okt 09, 2009 4:55 pm

Hej Marie
Godt at høre at stormen ikke har været så slem hvor du er. Jeg havde godt hørt at den skulle komme i nyhederne.

Klokken var vist 15.20 om eftermiddagen på det tidspunkt du skrev Morgan i Japan Icon_biggrin så med midre vi får os en lang middagssøvn er de fleste vist stadig vågne Morgan i Japan Icon_wink

Toiletbræt med varme siger du..det lyder som noget der godt kunne sælges herhjemme Morgan i Japan Icon_biggrin Kan du have et par stykker med hjem i bagagen til mig Morgan i Japan Icon_biggrin

Håber du får mødt nogle cosplayers, og glæder mig til at høre mere

ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Just Indy Fre Okt 09, 2009 5:10 pm

Kan du huske hvad jeg sagde? Om at jeg ikke fik spist sushi da jeg var i Japan? Det er nok fordi at man sagtens kan få god sushi herhjemme og vil derfor prøve alle de vidunderlige retter man ikke kan få. Så jeg regner ikke med at sushi bliver det du spiser mest af Morgan i Japan Icon_biggrin
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Morgan Tirs Okt 13, 2009 5:46 am

Haha, jeg havde totalt regnet tidsforskellen forkert, giver skylden paa jet-lack. Til gengald sa burde de fleste af jer stadig ligge i den varme seng lige nu, medmindre I er en af de uheldige der skal super tidligt op.

@Ace jeg tror det er nemmere og billigere at tage dig med til Japan Morgan i Japan Icon_smile
Jeg har faktiskt flere toilethistorier;i Tokyos "cosplay-park no 1" (hvor jeg IKKE sag nogle cosplayere Morgan i Japan Icon_mad ) i Harajuku var deoffentlige toiletter til stor forkel fra tidligere luksus bare et opgraderet hul i jorden hvor man selv skulle medbringe papir... Sadan er forskellene i Japan altsa med det meste.
Det andet var pa en restaurang hvor man man fik selskab af en "perlende vand" lyd eller "tisse-lyd" sa snart man satte sig. Jeg har flere gange undret mig over hvordan disse siddesystem virker for maend...

Min sidste dag i Tokyo gik med at ga i alverdens elektornik butikker, manga butikker og at kigge pa figurer! Dagen i Akihabara afsluttedes pa bedste maneer med af blive fulgt op i et maid cafe af en japansk pige i lyserod maid(tjenestepige) kjole. Der sad mig og min veninde sa godt en time medens vi fik serveret meget en skummende drink og lille sod chokolade kage, alt medens 5-6 maids rendte rundt med stor iver for at gore enhver gaest tilpads. Meget rekommenderet og en super oplevelse i forhold til at bare sidde pa cafe.

Nu er jeg i Osaka de naste 14 dage, minus sefolgelig de dage vi er i Kyoto, Kobe og ude og vandre. Der var national sportsdag i gar hvor vi var pa festival og provede japansk bueskydnig, kuydo. Det var super interessant men svaert.

@Justin Du har alldeles ret, man vil jo prove mad man ikke har smagt foer. Vi skal dog have rullebands sushi snart. Har spist osaka specialiteten Takoyaki (varme blaeksprutte boller) og braendte tungen Morgan i Japan Icon_redface

Nom, nom, nom paa japansk spisested med vaertsfamilien. Jeg finder senere Indiana Jones stilen i Tokyo
Morgan i Japan 061020092182 Morgan i Japan 101020092205

Skumle figurer i Akihabara ... Billede af maidcafeens mad er gratis, med maid 500 yen.
Morgan i Japan 111020092229 Morgan i Japan 111020092230

Sports festival fejres med dans!
Morgan i Japan 121020092233

Bueskydningsklubben havde lids sma laerere, men heldigtvis var det ikke kun til mig de behovede en stol Morgan i Japan Icon_razz Her far min japanske veninde instruktioner.
Morgan i Japan 121020092247







Sidst rettet af Morgan Tirs Okt 13, 2009 6:52 am, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Opdateret med billeder, ogsaa i post forrige post!)
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Ace Tirs Okt 13, 2009 8:34 am

Morgan skrev:

Nom, nom, nom paa japansk spisested med vaertsfamilien. Jeg finder senere Indiana Jones stilen i Tokyo
Morgan i Japan 101020092205


Godt at du har fundet Indy stilen frem...og med hat Morgan i Japan Icon_cheers

Det lyder til at maden er "spændende".
Jeg kan lige set det for mig.
Du ser de ulækre blætsprutte boller og siger til dig selv...."Eat it! " Herefter beder du om regningen og en guide til Delhi Morgan i Japan Icon_biggrin

En tur til Japan lyder bestemt som et eventyr.
Jeg er faktisk virkelig misunderlig....for 10 år siden ville jeg selv være taget af sted.....Toiletbræt med varme og perlende vand......intet kan komme i nærheden af det... Hvis det findes, I Japan er det ikke noget man skal tage let på, ....ingen kender dets hemmeligheder..... Morgan i Japan Icon_biggrin

Det er også nogle pænt store buer de bruger til bueskydning, og de ser godt nok lidt små ud de instruktører.

Du må have en fortsat god tur.
Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Morgan Tirs Okt 13, 2009 3:00 pm

Ace skrev:
...
Det er også nogle pænt store buer de bruger til bueskydning, og de ser godt nok lidt små ud de instruktører.

Du må have en fortsat god tur.
Ace

Haha, yeah de VAR paent store og paent tunge at lofte hele tiden. Der er sefolgelig en bestemt form man skal folge til punkt og prik naar man laver kyudo, en slags bueskydnings ritual der der blandt andet gik ud paa at enten lofte buen hojt til vejrs eller holde den med een haand. Au.

Og synes bestemt ikke det er for sent ta tage til Japan Morgan i Japan Icon_biggrin
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Ace Tirs Okt 13, 2009 3:48 pm

Morgan skrev:
Og synes bestemt ikke det er for sent ta tage til Japan Morgan i Japan Icon_biggrin

Du har ret, jeg må vel bare se at tage mig sammen Morgan i Japan Icon_biggrin
Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Morgan Ons Okt 21, 2009 4:37 pm

WAAAAAAA! Der sker saa meget hele tiden saa nu ved jeg ikke hvor jeg skal begynde!
Ok...jeg er i Japan, jeg har vaeret her i 15 dage; 5 i Tokyo, 8 i Osaka, 1 i Ise og idag i Kyoto. Har oplevet mange ting siden forste dag i Osaka (det var sidst jeg skrev) og har udover min dagbog ikke faaet reflekteret meget, saa lets go!

Ise er en mindre by ved kysten. Der tog vi hend for at vare med til en festival paa vaske aegte japansk maade. Vejret var straalende (som altid...tror jeg vil holde op med at naevne det medmindre det er daarligt vejr), og menneskerne meget glade, aabne og farverige. Er ret sikker paa jeg ikke ville kunne opleve det bedre noget andet sted. Udover en traditionsrigt traekke-tov procession saa spiste man godt og billigt og havde massere af underholdning med at se alle mulige forskellige danse-tromme-sang grupper langs med vejen. Jeg og min veninde Aki fandt snart en favoritgruppe som vi fulgte og saa hele 5 gange i lobet af dagen. De var fra syd syd japan (okinawa) og spillede trummer, dansede og sang, alt paa en gang. Skal ogsaa naevne de var den eneste stort set kun madlige gruppe, de var meget mandlige maend, haha.
I Ise besogte jeg ogsaa mit forste tempel-skrin i skummringen, gaaturen derhend gennem tempelparken var i sig en stor oplevelse. Godt at endelig komme lidt ud af storbyen.

en af de andre festlige grupper.
Morgan i Japan 151020092381 Morgan i Japan 151020092431

Har ogsaa vaeret i Osaka akvarium, det var naesten en verdensomsejling paa havets dyb. Saa mange sjove, maerklige, spaendende og sode fisk og vanddyr. Mine favoritter maa ha vaeret delfinerne, rokkerne og til sidst vandmaendene (selvom jeg hader vanmaend naar jeg bader i havet). Man ved altsaa ikke rigtig hvor man har dem og om de er venlige eller ej. Her i akvariet var de dog fantastiske Morgan i Japan Icon_eek Akvariet er forovrigt kendt for sine valhajer...havets storste fisk.

Morgan i Japan 141020092323 Morgan i Japan 141020092340

Eeeh...saa weekenden. Det er paa en maade svaert at fortaelle om weekenden, men det er nok fordi den var saa speciell og personlig. Det gik tivertifald ud paa en overnatning paa en aeldre japansk gaard ude midt i bjergene og saa et besog paa en af japans mest kendte udsigtsposter. Jeg var sammen med 2 rigtig sode venner af Aki og farmhusets ejere talte kun japansk, og de talte meget Morgan i Japan Icon_lol Provede at lave soba (japank spagetti lignede, men meget sundere) og efter et vildt dejligt varmt japanska karbad saa fik vi aftensmad der paa ingen maade kan beskrives retfaerdigt. Saa mange smaa gode retter jeg aldrig har set for, og saa maet undervejs men umuligt at sige nej tak til lidt mere...og saa lidt mer igen. Waaaaa....
Det forste jeg saa da vi ankom til farmhuset var kiwier! Og kaempe store bambu-traer. Jeg folte mig ogsaa straks hjemme da vi havde to guitarer staaende i hjornet af vores vaerelser, plus vi fik spillet paa trampeorgel og harmonika for vi tog afset. Om aftenen var vi ude og skue stjerner. Nordstjernen var super skinnende men ellers var alting lidt paa hovedet saa havde svaert ved af finde rundt.

Skaeremester! Lavet soba til aftensmaden, her nyder vi dog morgenmad.
Morgan i Japan 171020092475 Morgan i Japan 181020092491

Se hvor smaa de er, de sode gaardsejere.
Morgan i Japan 181020092508

Japans udsigt no. 1 skulle aabenbart nydes paa hovedet. Jeg ku dog bedre lide at soppe runt i det klare varme havvand nede paa stranden :3
Morgan i Japan 181020092520


Sidst rettet af Morgan Ons Okt 21, 2009 7:24 pm, rettet i alt 4 gange (Reason for editing : Deler lige posten i to!)
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Morgan Ons Okt 21, 2009 4:39 pm

(Morgan fortsaetter...)
Forleden shoppede vi i Osaka city og jeg kom endelig i cosplay forrettninger, yay! Paryk paradis. Har kobt for meget tror jeg, men er super glad for min paryk.
Dagen afsluttedes med at tage til taiko traening. Japanske trommer i alle storrelser og meget flot at se paa fordi spillerne laver specielle bevaegelse routiner naar de spiller. Det var super sjovt og go` motion! Spiste forresten okonimiyaki, japanese style pancakes. Det maa siges at ha overtaget forstepladses fra sushi som favorit japansk mad.

Saa til Kyoto i dag. Det har vaeret en haard dag. Ont i skuldrene og fodderne, ikke tid til at spise og traet af fotografering og mange mennesker der flokkes. Hvad kan jeg sige...det var det hele vaerd! For i Kyoto blev jeg nemlig forvandlet til japansk maiko (eller geisha som de fleste udlaendinge nok ville kalde det). Uha, det kunne god gaa hend og blive en daarlig (DYR) vane, for det var jo ren filmstjerne agtigt at blive sminket, klaedt paa, studio fotograferet og omsvaermet ude i offentligheden. Jeg kom nemlig ud at vandre fra studioet til tempelparken. Lang bakke op og trapper, puha. En kimono er ikke saadan lige til at lege med, plus disse forbandede sko, som dog afgiver en ganske sod klip-klop lyd naar man forsigtigt vandre frem. Det var ganske enkelt en unik oplevelse og alt det der svaere ved at vaere maiko horte ligesom til, gav en god fornemmelse af svundne tider og en maikos arbejdsforhold.
Plus, folk var helt vilde! Baade turister som japanere. Har oplevet nogle japanere der er aabne nok til at komme frem og ville snakke engelsk med mig og en del nysgerrige blikke, men nu som maiko fik jeg virkelig direkte responce fra japanerne. Vi modte rigtig mange studerene (ka man se paa at de alle har skole uniformer) og fik taget mange billeder sammen med dem. Selvom jeg sefolgelig var ekstremt meget ekstra hoj med disse maiko sko saa var jeg smuk, sod, elegant, attraktiv Morgan i Japan Icon_cheers men det var ogsaa lidt pinligt meget paa et tidspunkt, haha.

Udover det er jeg kommet frem til at jeg er meget heldig at have japanske venner der tager sig af mig her i landel og det gor min tur helt anderledes en normal turisme. Minus er dog at mine japanske venner ikke forstaar mit tidskraevende opdagerinteresse for i stort set alt fordi jeg ikke set det for og kender det.

Ps. I tempel parken drak jeg af en heldig kilde, saa nu lever jeg meget laengere :3

Med veninderne og en medhjaelper. En smuk nakke er vigtig for maiko style.
Morgan i Japan 211020092638 Morgan i Japan 211020092625

Studiobilleder hvor jeg absolut ikke maadte vise taender! Arh, jeg er jo fodt med et smil
Morgan i Japan Vcw1 Morgan i Japan Vcw

Elsker haarpyntet og meget flot udfort make-up.
Morgan i Japan 211020092594Morgan i Japan 211020092602


Sidst rettet af Morgan Ons Okt 21, 2009 6:10 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Moar pics!! XD)
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Morgan Ons Okt 28, 2009 7:01 pm

I morgen flyver jeg fra Tokyo igen, det er maerkeligt at skrive...

Jeg har kort med shinkansen (verdens hurtigeste tog eller saadan noget), badet i onsen (japanske varme kilder) og spist rullebaands sushi. Yes, saa fik jeg endelig gjort det. Var godt og billigt men ikke noget saerligt, haha.

Osaka er paa nogle maader bedre end tokyo, og folk gladere og mer aabne, dog havde de ogsaa nogle meget skumle typer der stirrede ret skraemmende. Fik dog et favorit cafe i osaka, saa kaldet "maid cafe" hvor jeg blev underholdt af harry potter paa japansk en aften og fik en veninde. Lejede en cykel og cyklede derhend flere gange. Har faktiskt cyklet rundt baade i osaka og tokyo, baade i dag og aftentimer, synes selv det er ret modigt gjort i japans to storste byer med omvendt trafik og japanske vejskilte. Plus japanske kort har tendensen til at vende om paa nord og syd, jeg ved ikke rigtig hvorfor men det skaber tivertifald nemt forvirring fordi retningerne foles paa hovedet.

I dag var jeg paa Ghibli museet, et samlingssted for Hayao Miyazaki film fantaster. Han har skabt film som Chihiro og heksen og Howls moving castle og lige nu i de danske biografer "Pyon ..." og er frontmand for studio Ghibli. Jeg havde ogsaa glaedet mig helt ekseptionellt til dette besog og havde en rigtig god dag derude.

Her til aften rendte jeg ellers ind i Tokyos store og glittrende host & hostess club kvarter, men skal ikke nyde noget af charmerende opvartning og dyre drinks uden mindst een veninde i selskab :3

puha, saa skal der pakkes kuffert og tasker igen...naeste gang skal det enten vaere shoppetur eller backpack hiking tur, begge dele er lidt for meget.

I`ll see ya on the flip-side.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Bullwhip Tors Okt 29, 2009 1:53 am

Er du sindssyg, maaaaan, du får da oplevet en fantastisk masse eksotiske ting!! Det er da helt vildt!!

Tusind tak fordi du deler det med os her på FK. Flotte og spændende billeder! Og, ja, du er meget smuk i maiko-kostume! Sikke en tur.

Og en heldig (eller hellig?!) kilde? Lyder som ren Indy! Håber du chose wisely, og har fået evigt liv!

Ses på Nørrebro! Smile
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Morgan Lør Okt 31, 2009 9:08 pm

Mange tak Klaus, og det er bare en ren fornøjelse at dele turen med jer herinde. Jeg tænkte en del over hvor jeg skulle skrive og kom frem til FK var det bedste sted fordi Japan var et eventyr med STORT! Dessuden så ville jeg gerne dele alle spændende opdagelser med jer og I kan jo relatere til mit crazy kostumeinteresse men også andre ting. Den heldige hellige kilde fex. Selvfølgelig valgte jeg viist, føler mig allerede yngre og i bedre form, haha. (sund japansk mad og fuld gang i 3 uger?)

Glæder mig til at samle mit første rejese album med udvalgte billeder og til at se jer alle sammen igen XD Jeg er ikke færdig med at fortælle :p

I am back in Copenhagen!!!!
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Ace Søn Nov 01, 2009 2:30 pm

Velkommen hjem til Danmark igen, og wow, det var da noget af en tur du havde. Jeg håber ikke dit program var mere pakket end du også fik lidt ro til at nyde det hele Morgan i Japan Icon_biggrin

Jeg glæder mig til at se de udvalgte billeder og så ses vi jo snart til Collector Mania

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Morgan Man Nov 02, 2009 11:16 pm

Tak, jeg havde enda en ganske god flyvetur hjem, direkte 11 timers tur :3 Blev ret sej til tetris...

Det var jo ikke lige frem en ferie ferie med totalt slappen af og frie dage, må erkende jeg var lidt dårlig til at holde en helligdag om ugen, kunne bare ikke holde mig inde døre. Min veninde havde dessuden lagt en masse planer hvilket var super fedt men måske også lige meget nok. Har dog nydt hvert minut, og selvom jeg kunne ha taget det mere med ro nogle gange så har alle oplevelser, gode som dårlige lært mig noget.

Jeg er faktiskt stadig lidt i kulturchok over at være i danmark igen...folk er så høje, det er vintertid og koldt! Brrr... Skolen skal vi slet ikke snakke om, skal lige vænne mig til den igen.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Morgan i Japan Empty Sv: Morgan i Japan

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum