Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II region 2

3 deltagere

Go down

The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 Empty The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II region 2

Indlæg  Ace Søn Maj 24, 2009 10:31 pm

Så kan den forudbestilles så man har den på releasedatoen, d. 16.06.09

Sæson II er efter min mening den meste spændende boks af de 3.

Serien er helt klar undervurderet og er et must for enhver Indy fan.

Personlig synes jeg også serien virker bedre nu på dvd, hvor man kan se hele episoder samlet, i stedet for dengang i tv hvor hver episode blev vist i 2 dele.

http://www.moviezoo.dk/dvd-film/The-Adventures-Of-Young-Indiana-Jones-saeson-2_5709165711428
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 Empty Sv: The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II region 2

Indlæg  Ghost Rider Søn Maj 24, 2009 11:40 pm

kan godt huske jeg så serien lidt i tv dengang de sendte den og har også overvejet lidt om man ikke skal ha serien på dvd, og så nu hvor sæson II udkommer.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 Empty Sv: The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II region 2

Indlæg  Kredepops Tirs Maj 26, 2009 4:17 pm

Helt sikkert, Sæson 1 er også kommet godt ned i pris. Har set flere steder at man kan få boksen til under 200 kr.

Serien var udemærket, jeg synes dog at der var enkelte afsnit som var jævnt kedelige, mens andre var rigtig i Indy's ånd. F.eks den hvor Indy og Remy jagter The Peacocks eye. Og den hvor Indy møder selveste Dracula.

Men alt det fis til sidst i serien, hvor Indy fiser rundt i Hollywood og er forelsket først i den ene og så den anden dulle, er ret kedeligt.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 Empty Sv: The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II region 2

Indlæg  Ace Ons Maj 27, 2009 9:55 pm

Enig...de episoder du nævner er vist alle med i boks III. Der er lige nogle rigtige fede som f.eks. Peacocks eye og Dracula, men ellers er episoderne ret langt ude og udvandende for den ellers så gode serie.

Peacocks Eye er vel det nærmeste serien egentlig kommer Raiders, selv om den selvfølgelig aldrig når samme niveau.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 Empty Sv: The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II region 2

Indlæg  Kredepops Tors Maj 28, 2009 10:53 am

Okay så der kommer en boks III? heh, jeg troede bare at de havde delt serien op i to bokse 'Indy 9-11 år' og Indy '16-21 år.

Sean Patrick Flanery er god som Indy, men jeg kan huske at jeg savnede lidt River Phoenixs stædighed og egenrådighed som mindede mig langt mere om Ford som Indy. Indy i serien er indimellem lidt for nem at køre rundt med. Det kan være jeg tager fejl, men det er sådan jeg husker det.

Peacocks eye afsnittet er helt rigtigt hvad der minder mest om Indy filmene, dog mindes jeg noget om at det slutter i et antiklimax hvor Indy diskuterer filosofi med en tysk doktor på en sydhavsø. Men det er top fedt at de kæder det sammen med 'TOD' hvor Indy igen prøver at få fat i diamanten som er havnet hos Lao Che.

Der var vist også et par afsnit hvor Indy er i Afrika og hjælper til med at sprænge en kæmpe kanon, det var også ganske godt. Paul Freeman (Belloq) har vist en rolle som engelsk officer.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 Empty Sv: The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II region 2

Indlæg  Ace Tirs Jun 23, 2009 12:39 pm

Nu har jeg endelig fået set boks II og der er rigtig mange gode episoder, dog også et par hvor der går lidt for meget Gø og Gokke i den :-)

Men alt i alt mange timers god underholdning for kun 175,- hos www.MovieZoo.dk
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II  region 2 Empty Sv: The Adventures Of Young Indiana Jones, sæson II region 2

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum