Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Indy 4 poster! BESTILLING SLUT !

5 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 Empty Sv: Indy 4 poster! BESTILLING SLUT !

Indlæg  Ace Lør Jan 05, 2008 2:52 pm

Kal-El skrev:Poster time dear Bullwhip and DB5... Very Happy

I kan godt glæde jer den er Feeeeed, samt en sjov gimmick på bagsiden, tror Ace vil give mig ret.


Kal-El


Gimmick ?? Mener du det med at den er trykt på begge sider ?

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 Empty Sv: Indy 4 poster! BESTILLING SLUT !

Indlæg  DB5 Lør Jan 05, 2008 10:10 pm

Kal-El skrev:Poster time dear Bullwhip and DB5... Very Happy



Cool sounds great, ser frem til at se den........
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 Empty Sv: Indy 4 poster! BESTILLING SLUT !

Indlæg  Gæst Man Jan 07, 2008 4:28 pm

Ace skrev:
Gimmick ?? Mener du det med at den er trykt på begge sider ?

Ace

Ja og ikke for at afsløre for meget inden de selv ser den, så er det jo en lidt specielt måde det er gjort på Smile

Kal-El
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 Empty Sv: Indy 4 poster! BESTILLING SLUT !

Indlæg  Ace Man Jan 07, 2008 5:00 pm

Den primære årsag til dobbeltrykket er at plakaten kan baggrundsbelyses. Det skulle give et meget flot og levende billede ligesom når man belyser en filmstrimmel. Så hvis der er nogen der har en lysramme til plakaten er det bare med at få monteret den. Jeg har selv planer om at bygge mig en lysramme Very Happy
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 Empty Også til Kal-El.......

Indlæg  DB5 Man Jan 07, 2008 10:22 pm

Ace skrev:Den primære årsag til dobbeltrykket er at plakaten kan baggrundsbelyses. Det skulle give et meget flot og levende billede ligesom når man belyser en filmstrimmel. Så hvis der er nogen der har en lysramme til plakaten er det bare med at få monteret den. Jeg har selv planer om at bygge mig en lysramme Very Happy

affraid Shocked scratch wow var ikke klar over at dette var muligt..... hm hvor kan man købe sådan en ramme. Det må da se kanon ud især i mørke??

Kal-El?????? Var det noget med at finde ud af det med plakaten og Cd'en med billederne af jer som jeg mangler???

Nu er jeg da for alvor nysgerrig med denne plakat og mulighederne........
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 Empty Sv: Indy 4 poster! BESTILLING SLUT !

Indlæg  Gæst Tirs Jan 08, 2008 7:29 pm

DB5 skrev:
Kal-El?????? Var det noget med at finde ud af det med plakaten og Cd'en med billederne af jer som jeg mangler???


Hvad skulle du også have en poster...!!! affraid

Hæ hæ jo da, selvfølgelig kan vi det.

Kal-El
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indy 4 poster! BESTILLING SLUT ! - Page 2 Empty Sv: Indy 4 poster! BESTILLING SLUT !

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum