Latterligt CNN-indslag om MI5-rekruttering i spil, med Bond-
Side 1 af 1
Latterligt CNN-indslag om MI5-rekruttering i spil, med Bond-
Hep,
en lille dum nyhedsvideo om MI5-rekruttering i spil...
http://www.cnn.com/video/#/video/world/2007/12/03/black.uk.spy.recruitment.cnn
....og hold kæft hvor er det plat.... de bruger ca. 50% af tiden på at vise James Bond-klip, og fortælle at spion-verdenen i virkeligheden FAKTISK ikke er ligesom en Bond-film... no shit, Sherlock! Er det bare mig, eller er det den cliché der bliver trukket frem every fucking time der skal laves et nyhedsindslag om "spioner i virkeligheden"...?? Pæææænt uoriginalt og lamt, hvis man spørger mig. Så kan man selvfølgelig argumentere for at ethvert indslag der bruger CNNs tid på at vise James Bond-klip ikke er helt tosset, men jeg synes stadig det er lamt.
Og spørgsmålet til eks-spionen: "So, is vodka martini your favourite drink?" JA KLART! Spade.
Og nu vi er ved det, som rekrutteringschefen ganske forudsigeligt siger, så får de mange ansøgninger fra "thrill-seakers", som de bestemt ikke er interesserede i at ansætte..... men hvad er så lige pointen med at reklamere på billboards i et skydespil? Hvilken målgruppe er det lige de får fat i dér?
- Jonas
en lille dum nyhedsvideo om MI5-rekruttering i spil...
http://www.cnn.com/video/#/video/world/2007/12/03/black.uk.spy.recruitment.cnn
....og hold kæft hvor er det plat.... de bruger ca. 50% af tiden på at vise James Bond-klip, og fortælle at spion-verdenen i virkeligheden FAKTISK ikke er ligesom en Bond-film... no shit, Sherlock! Er det bare mig, eller er det den cliché der bliver trukket frem every fucking time der skal laves et nyhedsindslag om "spioner i virkeligheden"...?? Pæææænt uoriginalt og lamt, hvis man spørger mig. Så kan man selvfølgelig argumentere for at ethvert indslag der bruger CNNs tid på at vise James Bond-klip ikke er helt tosset, men jeg synes stadig det er lamt.
Og spørgsmålet til eks-spionen: "So, is vodka martini your favourite drink?" JA KLART! Spade.
Og nu vi er ved det, som rekrutteringschefen ganske forudsigeligt siger, så får de mange ansøgninger fra "thrill-seakers", som de bestemt ikke er interesserede i at ansætte..... men hvad er så lige pointen med at reklamere på billboards i et skydespil? Hvilken målgruppe er det lige de får fat i dér?
- Jonas
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
Tors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy
» Skurke & Helte-Fest 2014
Tors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine
» Er der nogen...?
Tors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe
» Skurke & helte-fest 2013
Søn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine
» Star Wars Celebration Europe II
Fre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace
» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Tors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine
» Velkommen til 501st. legion
Ons Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip
» Helte / skurke fest 3!
Tirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip
» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Tors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward