Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street

3 deltagere

Go down

Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street Empty Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street

Indlæg  Ace Man Dec 03, 2007 4:56 pm

Hvis man elsker musicals og Johnny Depp undslipper man ikke Sweeny-Todd Muhahahah

Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street Empty Sv: Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street

Indlæg  Ace Ons Mar 26, 2008 10:40 am

Så fink jeg endelig taget mig sammen til at se filmen og den skuffede bestemt ikke.

Der er en god protion af Tim Burtons skøre og dyste humor ,og samtidig leverer Deep en overraskende sangpræstation som de fleste nok ikke havde forestillet sig han mestrede.

Udover Deep medvirker også Alan Rickman som skurken "Dommer Turpin" også kendt som "Hans Gruber" i Die Hard. Også han viser at han mestre sangens kunst.

Blodet flyder i en lind strøm i filmen så de minste skal nok ikke kigge med når musicalen spiller.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street Empty Er helt enig

Indlæg  hellowdodohead Ons Maj 21, 2008 3:46 pm

Jeg er fuldstændig enig!

- Sweeney Todd er nok en af de mest vellykkede musicals jeg har set.
Man forventer faktisk (jeg gjorde i hvert fald ikke) at stjernerne ligefrem kunne synge alle sammen, men det viste sig jo, og heldigvis for det, at det kunne de!

Tim Burton er i øvrigt en dygtig instruktør, efter min mening.
I stortset alle hans film medvirker Johnny Depp, og Tim Burtons kone; Helena Bonham Carter (Som iøvrigt også er en meget dygtig skuespiller).

Jeg kan ANBEFALE jer alle, at gå ind og se den!
hellowdodohead
hellowdodohead

Antal indlæg : 1
Fødselsdag : 05/09/92
Alder : 31
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 21/05/08

Tilbage til toppen Go down

Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street Empty Sv: Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street

Indlæg  Bullwhip Tors Maj 22, 2008 1:44 pm

Det kunne være man skulle se den, så... Har også set at Junior har kastet sig over et Sweeney-kostume!

Velkommen hid iøvrigt, Hellowdodohead!


Smile
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street Empty Sv: Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street

Indlæg  Ace Tors Maj 22, 2008 4:46 pm

Jeg ser gerne at Junior snart poster nogle flere billeder af kostumet Very Happy Det var ret cool.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street Empty Sv: Sweeny-Todd, The Deamon barber of Fleet Street

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum