Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
V For Vendetta EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
V For Vendetta EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
V For Vendetta EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
V For Vendetta EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
V For Vendetta EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
V For Vendetta EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
V For Vendetta EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
V For Vendetta EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
V For Vendetta EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


V For Vendetta

5 deltagere

Go down

V For Vendetta Empty V For Vendetta

Indlæg  Gæst Tors Dec 30, 2010 3:53 am

Som mit første kostume har jeg valgt et relativt nemt et, nemlig V..masken er bestilt hjem fra USA håber den er noget værd, jeg har ihvertfald søgt nettet tyndt efter den mest "screen accurate" og har fundet frem til en jeg selv kan lave diverse mods på, mit største problem bliver bæltespænden, den er ret speciel og jeg er ikke helt sikker på at jeg kan finde en magen til, hvis alt andet fejler må jeg lave en selv eller støbe mig til en glæder mig til at komme igang!! Very Happy
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  Morgan Fre Jan 07, 2011 1:34 pm

glaeder mig til at se! V er for sej. Hvornår har du planer om at debutere? Very Happy
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  G.Madine Fre Jan 07, 2011 6:08 pm

Jeg er også i gang med et. Brugte det bl.a. i forbindelse med Collectormania 2. Ace tog et godt billede måske han kan uploade det.

Kan sende nogle flere informationer om de hjemmesider jeg brugte når jeg kommer hjem.
Bælte spændet var også min erfaring var en af de vanskeligere. Men har et link på min computer, som viser hvordan det skal laves. Fik dog aldrig selv tid.

More to come
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  Ghost Rider Fre Jan 07, 2011 9:26 pm

Kan forestille mig hans daggers også er ret svære og få fat på da man ikke må rende rundt med ægte i bæltet, så de er vel ikke helt nemme og skaffe i resin eller sådan heller eller hvordan ??

men synes da deter et fedt kostume og så kan jeg igen godt lide det ikke er et man ser ret tit på konventions, det er en af de ting jeg synes giver lidt charme, lidt som når Morgan kommer som e.k.s. en fra Blade Runner, det 5 element og så videre, ik fordi jeg siger at Stormtrooperne ikke er fede, man ser dem bare altid og man har vendet sig til de er der, old news.

men et kostume som er sjældent og se, det vækker opsigt og det kan jeg personligt rigtig godt lide.

glæder mig meget til og se mere omkring Projektet.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  G.Madine Lør Jan 08, 2011 3:26 am

Knivene er faktisk en af de letteste ting man kan købe.
En søgning i google på "v for vendetta kniv" første link og vupti. En 3 clicks bestilling og så de på vej mod Danmark. At få dem ind i landet er så en anden sag.

Det lykkes faktisk aldrig for mig. Nogle der har erfaring hvordan man få sådan noget tilsendt ?

Vil give dig helt ret syntes også "rare" kostume er de fedeste. Eller nogle hvor karakteren er cool. I mine øjne er et Vader eller Stormtropper direkte kedelige.
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  Gæst Lør Jan 08, 2011 7:00 pm

Jeg venter stadig i spænding på masken, bæltespænden er fundet, og Jesus Christ den er dyr, men det skulle så også være den bedste og mest præcise..knivene har jeg fundet et par links til og jeg skal undersøge om man på en eller anden måde kan få dem til landet! Største breakthrough har helt sikkert været at jeg har fundet en butik der har gengivet jakken på en nogenlunde fornuftig måde (det sparer mig for en del grundarbejde Very Happy) men men men, er rendt ind i et nyt problem, parykken!! Dem der er mest benyttede er rædselsfulde og af virkelig dårlig kvalitet, så jeg må nok finde et alternativ til den officielle og tilpasse den selv. Madine det kunne være super fedt at se dine links og billeder! Har du løst problemet med øjenhullerne i masken?? Jeg synes nemlig hullerne er helt off i forhold til filmen, desuden har jeg bestilt noget sort visir hjem til dem så øjnene bliver helt sorte som i filmen Smile

Jeg vil tilslutte mig ideen om mere specielle kostumer! Også derfor jeg opgav min første indskydelse som sjovt nok var en storm trooper
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  Ace Lør Jan 08, 2011 11:59 pm

G.Madine skrev:Jeg er også i gang med et. Brugte det bl.a. i forbindelse med Collectormania 2. Ace tog et godt billede måske han kan uploade det.

You wish is my command.
V For Vendetta Img_4410
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  Gæst Ons Jan 26, 2011 1:45 am

Har fået masken hjem, og som sædvanlig bliver jeg altid utrolig skuffet over rubies mangel på kvalitet, tyndt tyndt plastik som overhovedet ikke kan sammenlignes med den fra filmen.
derfor har jeg besluttet mig for at bruge rubies som base, og "molde" min egen udenover den med de modifikationer jeg ønsker.
Jeg er ikke kommet meget længere i planlægningen da jeg netop har afsluttet et semester med alt den eksamensstress der følger med :/ meen nu er jeg klar til at tage den op igen med fornyet energi Very Happy

På billedet ser jeg at du ikke har købt hatten fra standart sættet, må man spørge hvor du har fået din?
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  Ghost Rider Tors Feb 10, 2011 1:03 pm

for at må have knivene skal du ha en blankvåben tilladelse..sådan en har jeg selv.

og for og købe knivene skal du have en import tiladelse, dette kan du så vidt jeg ved få hos politiet.

Eller der kan du få begge dele, og blankvåben tilladelsen er nem og få, jeg underskrev en seddel og en 3 dage sener havde jeg min
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  Just Indy Tors Feb 10, 2011 3:45 pm

Ghost Rider skrev:for at må have knivene skal du ha en blankvåben tilladelse..sådan en har jeg selv.

og for og købe knivene skal du have en import tiladelse, dette kan du så vidt jeg ved få hos politiet.

Eller der kan du få begge dele, og blankvåben tilladelsen er nem og få, jeg underskrev en seddel og en 3 dage sener havde jeg min

Vær bare opmærksom på at blankvåbentilladelse ikke er det samme som bæretilladelse. Den får man ikke bare uden videre som det er tilfældet med blankvåbentilladelsen...
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  Gæst Fre Feb 11, 2011 12:13 am

Not to worry guys! jeg er Stud.jur og har § i orden Wink jeg har budt på en NECA replica af kniven som er tro mod originalen, jeg vil så lave en form ud af den og voila! seks knive som er lovlige og ikke ligner noget fra BR Wink
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  Ghost Rider Fre Feb 11, 2011 6:44 pm

ahh okay....vidst ik man også kunne få sådan en, men hvordan får man så en bære tilladelse ??

den kunne være rar og have i nogen tilfælde hvis man vil gå rundt i et kostume og ikke vil rende rundt med en plastic kniv eller sværd.

kunne være rar og have i mit tilfælde da jeg har Jason Voorhees, og en rigtig machetti ville klart se feder ud end min hjemmelavet pastic en.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

V For Vendetta Empty Sv: V For Vendetta

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum