Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
NOOOOOOOOOOOOO! EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
NOOOOOOOOOOOOO! EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
NOOOOOOOOOOOOO! EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
NOOOOOOOOOOOOO! EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
NOOOOOOOOOOOOO! EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
NOOOOOOOOOOOOO! EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
NOOOOOOOOOOOOO! EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
NOOOOOOOOOOOOO! EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
NOOOOOOOOOOOOO! EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


NOOOOOOOOOOOOO!

5 deltagere

Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Gæst Lør Dec 18, 2010 12:54 pm

Jer nok ikke den eneste der tænker NOOOOOOOOOOOOOOOOO!, når jeg læser følgende:

HARRISON Ford wants to kill off Indiana Jones!

Sources say the Hollywood star has told creator George Lucas and director Stephen Spielberg that he wants the whipcracking adventurer to meet his maker in a fifth and final adventure.

“Harrison thinks it would be good for Indy to die and pass on his hat to his son in the next one,” reveals an insider.

“George especially is resisting the notion but Steven is considering it. Funnily enough Harrison wanted the same for Han Solo in the final Star Wars but George put an end to it. This time he doesn’t have all the say though.”

Kilde: http://www.showbizspy.com/article/221841/harrison-ford-no-more-indiana-jones-for-harrison-ford.html
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Olyphant Lør Dec 18, 2010 1:50 pm

Det tror jeg virkelig ville ødelægge Indiana Jones V hvis den en dag skulle blive lavet.
Hvis de skulle lave en ny film, med ny skuespiller, så skulle de tage at lave en prequel som forgår før Raiders.
Olyphant
Olyphant

Antal indlæg : 59
Fødselsdag : 01/09/88
Alder : 35
Lokation : Århus
Tilmeldt d. : 17/09/08

Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Morgan Lør Dec 18, 2010 3:04 pm

jeg er også ret overbevist om at en sequel med ny indy vil være umuligt, men ordene pre-quel sammen med george lucas (og spielberg) vækker kun dårlige minder om star wars.
Kan han ikke bare acceptere at blive gammel? Det sker jo for alle uanset hvad de har foretaget sig igennem sit liv, men livet bliver jo som man gør det til. Jeg har mødt massere af livlige, glade ældre mennesker der måske ikke ligefrem svinger sig i pisken, men bestemt heller ikke har lagt hatten på hylden. Tag dig sammen Ford! En død Indy vil være den største tragedie i filmhistorie.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Ace Lør Dec 18, 2010 3:46 pm

Hmm, jeg har meget blandede følelser omkring det her.

Er ikke speciel vild med prequels, da jeg ser Ford som den eneste rigtige Indiana Jones.
Det er naturligt at selv action helte bliver ældre, og døden er jo også en naturlig ting for de fleste, så det er da en mulighed i filmen.

Jeg har selv tidligerer tænkt tanken, at der kunne laves en super flot og følelsesladet døds-scene med Indy. Men så er det på en måde også forvel til Indy for evigt, hvilket ikke er så fedt :-(

Jeg har i hvert fald ikke lyst til at se Mutt få hatten og fortsætte i farmand's fodspor.
Så er det bedre at Indy dør som en helt og bliver en legende.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Gæst Lør Dec 18, 2010 4:06 pm

Jeg tænker to ting om den her nyhed.

1) Det er ved at være længe siden (næsten en måned) at der var afgørende nyt om Indy V. "Pressen" (i det her tilfælde www.showbizspy.com) har derfor fundet en "nyhed" som kan vedligeholde interessen indtil der faktisk kommer rigtig nyt - en premieredato eller lignende. Derfor tror jeg der kan være tale om en fabrikation - men det er ikke umuligt at tanken om Indy's død er med i manus-overvejelserne.

2) Det KAN være en del af en "grooming" af os fans. Ved at "leake" små bidder af manusideer får Lucas, Spielberg og Ford uvurderlig feedback på ideerne OG de vender fans'ne (blandt andet os) til tanken om at Indy skal/kan dø. Derudover finder de også ud af hvad folk tænker om prequels, en "ny" indy, og LaBøfs mulige videreførsel af franchiset som "Son of Indiana Jones".

Det var bare lige to tanker...

VH
Emiliussen

avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Morgan Lør Dec 18, 2010 5:21 pm

Ace skrev:Hmm, jeg har meget blandede følelser omkring det her.

Er ikke speciel vild med prequels, da jeg ser Ford som den eneste rigtige Indiana Jones.
Det er naturligt at selv action helte bliver ældre, og døden er jo også en naturlig ting for de fleste, så det er da en mulighed i filmen.

Jeg har selv tidligerer tænkt tanken, at der kunne laves en super flot og følelsesladet døds-scene med Indy. Men så er det på en måde også forvel til Indy for evigt, hvilket ikke er så fedt :-(

Jeg har i hvert fald ikke lyst til at se Mutt få hatten og fortsætte i farmand's fodspor.
Så er det bedre at Indy dør som en helt og bliver en legende.

Haha, kan slet ikke forestille mig pinen ved at se en kliché-agtig dødscsene med Indy... Vi så ikke Henry Sr dø, og kan meget bedre lide tanken om at Indy, lidt på samme måde som hans far i 'last crusade' ende med at give sit fulde accept. Hvis Harrison 'Indy' Ford dør=Indys død for fansen. Er det ikke et mere smertefuldt farvel end hvis det fortsætter ukendt eller med hans søn? Håber bare de vil lade være med at malke indy-konceptet for penge.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Just Indy Søn Dec 19, 2010 6:48 pm

Jeg synes det er noget rubbish at lade Jones dø. Man lader da ikke hovedpersonen dø i denne slags film... Vel? Hvis det sker, er det kun for at få nyt blod ind, i form af Mutt. Og det gør man så givetvis kun for at kunne lave masser af fortsættelser (en om året, eller hvert andet år) for at mælke Indiana Jones brandet. Fordi man kan selvfølgelig ikke blive ved med at lave action film med Harrison / Indy karakteren. Manden bliver jo kun ældre. Det giver ingen mening at fortsætte. Ikke med samme 'opskrift' i hvertfald. Jeg har har ikke noget imod at Indy tager en ende. Last crusade var sådan set ganske fin slutning, indtil de begyndte at lave Indy4 som blev den 'nye' slutning. Mange synes det er cool, det gøre jeg ikke. Den er rodet og slet ikke så god en afslutning som LC. Personligt håber jeg at de formår at lave en værdig afslutning med Harrison. Én man ikke får dårlig smag i munden af. Hvis der kommer fortsættelser med Mutt, tager jeg dem som et nyt kapitel. Jeg er ikke nervøs for det. Det bliver bare ikke det samme.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Ace Tirs Dec 21, 2010 6:08 pm

Phew, vi kan vist være rolige nu for en stund.

Det var bare rygter...igen :-)

http://www.huffingtonpost.com/2010/12/20/harrison-ford-wants-indiana-jones-dead-next-film_n_799164.html
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Morgan Tirs Dec 21, 2010 8:44 pm

Keep em' comming Wink
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Bullwhip Tors Dec 23, 2010 2:13 am

Oh my God! Er der folk der spreder rygter om film der endnu ikke er i produktion?! Vil det sige at rygterne muligvis ikke er sande?! Sørens også! Man kan da heller ikke stole på alt hvad man hører...! Wink
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Gæst Tors Dec 23, 2010 7:06 pm

Bullwhip skrev:Oh my God! Er der folk der spreder rygter om film der endnu ikke er i produktion?! Vil det sige at rygterne muligvis ikke er sande?! Sørens også! Man kan da heller ikke stole på alt hvad man hører...! Wink

Du tager da også alt det sjove ud af rygter - lyseslukker! Very Happy
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

NOOOOOOOOOOOOO! Empty Sv: NOOOOOOOOOOOOO!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum