Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
billeder - DAW III billeder og video - Page 2 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
billeder - DAW III billeder og video - Page 2 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
billeder - DAW III billeder og video - Page 2 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
billeder - DAW III billeder og video - Page 2 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
billeder - DAW III billeder og video - Page 2 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
billeder - DAW III billeder og video - Page 2 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
billeder - DAW III billeder og video - Page 2 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
billeder - DAW III billeder og video - Page 2 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
billeder - DAW III billeder og video - Page 2 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


DAW III billeder og video

+5
Kit
G.Madine
Just Indy
Ace
Olyphant
9 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Morgan Tors Sep 16, 2010 12:16 am

Bullwhipdk skrev:Hej alle. Tak for en dejlig weekend.

Tak for de "pæne" ord ;-) Jeg synes det er helt hyggeligt at blive mobbet med min alder - og jeg er glad over at I forstår at det er fedt at holde fast i sine drengedrømme, selvom man er fyrre - men endnu ikke helt fed og færdig... ;-)

Jeg har kun nogle få fotos - de bedste er uploadet på Filmheltenes klub på Facebook.

https://www.facebook.com/group.php?gid=9890969161&ref=ts

Hørt, hørt! Det er bessefar der sidder og snakker ovre fra sin sofastol...husk den der peger med piben har altid ret. >xD (jaja, du skal nok få lejlighed til at hævnes som trooper til fuglsang-aftenen...)

Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  G.Madine Tors Sep 16, 2010 12:47 am

Rigtigt Morgan

Folk der peger med piben har altid ret.

Men folk der peger med en Bullwhip har mest ret.

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 IMG_1054
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Gæst Tors Sep 16, 2010 5:48 pm

G.Madine skrev:Rigtigt Morgan

Folk der peger med piben har altid ret.

Men folk der peger med en Bullwhip har mest ret.

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 IMG_1054

Ja, det kan der være noget om!
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Kit Tors Sep 16, 2010 8:18 pm

Bullwhipdk skrev:

Jeg har kun nogle få fotos - de bedste er uploadet på Filmheltenes klub på Facebook.

https://www.facebook.com/group.php?gid=9890969161&ref=ts

du kunne vel ikk oploade resten her.. (hehe du optog jo osse vores hop) ville jeg gerne se Laughing
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Ace Tors Sep 16, 2010 9:12 pm

Jeg optog jeres hop i prima kvalitet. Det fylder dog lidt meget til at downloade, så jeg skal lige have det reduceret lidt.
Måske kan have jeres hop klar allerede i aften.
Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Gæst Tors Sep 16, 2010 9:46 pm

Hej folkens...

Ja, jeg har leget lidt med photoshop - en fantastisk beskæftigelse (som jeg langt fra er nogen.... ål.... ?.... til), og her er så resultatet af en lille times arbejde. Enjoy:

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 DAW%20vintage%203%20copy

VH
Emiliussen

avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Ace Tors Sep 16, 2010 9:56 pm

Okay, så er klippet med vovehalsene klar.

Download eller se linket

http://www.kronsells.dk/FHK/Seje_piger.WMV

Resten af filmen følger......

Cool billede Jakob. cheers
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  G.Madine Tors Sep 16, 2010 10:04 pm

Lækker billede redigering. Det ser virkelig gammelt ud.

Hvilket filter har du brugt ?


Alder har ingen betydning, se blot denne DJ. Der er stadig godt gang i ham..

G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Bullwhip Tors Sep 16, 2010 10:52 pm

Kit skrev:
Bullwhipdk skrev:

Jeg har kun nogle få fotos - de bedste er uploadet på Filmheltenes klub på Facebook.

https://www.facebook.com/group.php?gid=9890969161&ref=ts

du kunne vel ikk oploade resten her.. (hehe du optog jo osse vores hop) ville jeg gerne se Laughing

Her er videoerne på Youtube... Er ikke så stærk i at uploade video på nettet endnu... Hvis nogen vil have høj opløsning, så må vi finde ud af det...

Toht springer:
https://www.youtube.com/watch?v=Vwkd32JswAc

Lara springer:
https://www.youtube.com/watch?v=SrbDwWLQytY

Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Gæst Tors Sep 16, 2010 10:53 pm

G.Madine skrev:Lækker billede redigering. Det ser virkelig gammelt ud.

Hvilket filter har du brugt ?

Jeg har brugt ca. 10-15 forskellige filtre - blandt andet forskellige noises, gradients og shadows, og fire-fem layers....

Der er en guide her: http://alfoart.com/jaguar_car_1.html

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Bullwhip Tors Sep 16, 2010 10:55 pm

Emiliussen - jeg er vild med det. Det er okay vi bruger det på FB osv, ikke?
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Jens_Hoppe Tors Sep 16, 2010 11:39 pm

Kan det "gammeldagsificerede" billede blive gjort tilgængeligt i stor (måske endda fuld) størrelse?
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Morgan Fre Sep 17, 2010 1:21 am

Cool gruppebillede emiliussen! Det ser drøn godt ud, og som Hoppe siger, vil være nice at have i fuld størrelse!

Haha, hvor ser det sjovt ud...damn, det VAR sjovt at hoppe ud fra klitterne. Kunne ha rullet hele vejen ned XD Kit, godt Lara hop der! cheers Tak for videoen Ace!

Jeg har lige været ovre hos Sally og fået hendes billeder med hjem på computeren. Skal se om de kan komme op engang i morgen!
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Gæst Fre Sep 17, 2010 7:10 am

Her kan i downloade billedet i GIGANT-størrelse Very Happy

http://www.hum.aau.dk/~jakobe/images/vintage%20daw%203.jpg

VH
Emiliussen

PS: Ja, selvfølgelig kan vi bruge det på facebook...

PPS: Sorry Just_Indy, I had to do it!

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Thovaldur%20vs%20frederik
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Kit Fre Sep 17, 2010 9:08 am

Emiliussen skrev:

PPS: Sorry Just_Indy, I had to do it!

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Thovaldur%20vs%20frederik

tak tak.. jo har os gået og tænkt på det Laughing
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Ace Fre Sep 17, 2010 10:04 am

jeps, der er bestemt ligheder mellem de to.

Thorvaldur..vil du ikke prøve at anlægge lidt fuldskæg, så er jeg sikker på, at selv ikke Mary kan se forskel. Very Happy
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Just Indy Fre Sep 17, 2010 1:02 pm

Jep, vi er brødre... Han og hele kongehuset ved det bare ikke...
Har godt nok hørt at jeg ligner prinsen, men da jeg arbejdede inde på amalienborg 'snakkede' jeg med Mary og hun sagde ikke noget om at jeg lignede Frederik. Måske fordi jeg ikke havde skæg. Question

Jakob, jeg synes dit billede er flot, men den der surface-blur får ansigterne til at virke en smule kunstige(skru evt. ned for threshold). Hvis man går efter det look, så er der ikke noget at klage over Smile
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Gæst Fre Sep 17, 2010 2:34 pm

Just Indy skrev: Jakob, jeg synes dit billede er flot, men den der surface-blur får ansigterne til at virke en smule kunstige(skru evt. ned for threshold). Hvis man går efter det look, så er der ikke noget at klage over Smile

Det var faktisk meningen med det surface-blur... Et forsøg på at lave de der totalt blanke ansigter man altid ser på meget gamle billeder...

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Ace Fre Sep 17, 2010 2:39 pm

Ja, skru lige lidt ned for det der Treshold...Vi er nogle stykker der er kommet til at se "meget gamle" ud på billedet cheers
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Morgan Fre Sep 17, 2010 10:42 pm

hmm, indtil jeg har fundet ud af det med sallys billeder må I holde til gode med et billede af en arkæolog vi mødte ved metro udgravningerne ved gammelstrand i kbh (ekskursion med skolen). De har noget anderledes gear nu til dags...men er stadig hyggelige, ældre mænd cheers

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 160920104770
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Just Indy Fre Sep 17, 2010 11:02 pm

Fy for pokker Morgan! Hvordan er det lige arkæologen ser ud? Han har noget mærkeligt kluns på! Hvor er pisken? Hvor er læderjakken? Og ikke mindst, hvor er hatten?


Sidst rettet af Just Indy Fre Sep 17, 2010 11:04 pm, rettet 1 gang
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Ace Fre Sep 17, 2010 11:03 pm

Morgan skrev:hmm, indtil jeg har fundet ud af det med sallys billeder må I holde til gode med et billede af en arkæolog vi mødte ved metro udgravningerne ved gammelstrand i kbh (ekskursion med skolen). De har noget anderledes gear nu til dags...men er stadig hyggelige, ældre mænd cheers

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 160920104770

Har du en forklaring på hvad de 3 sorte objekter på bordet er ?
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Morgan Fre Sep 17, 2010 11:30 pm

Jada, det er to stumper reb/torv og en skosål (den tættes på) Very Happy Det mest interessante var dog en kam lavet af ben, den har jeg desværre ikke noget billede af. Men alle genstandene var gravet op samme morgen. Han var en sej mand, den svenske arkæolog Claes, også selvom han lunter rundt i reflex-dragt :3

Just Indy skrev:Fy for pokker Morgan! Hvordan er det lige arkæologen ser ud? Han har noget mærkeligt kluns på! Hvor er pisken? Hvor er læderjakken? Og ikke mindst, hvor er hatten?
Prins Justin dog! Dit sprog! *dåner*
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Just Indy Lør Sep 18, 2010 12:15 am

Ja du har ret, jeg må hellere passe på sproget Embarassed Om ikke andet kan man se på ham at han er ude i felten og det er altid godt Very Happy
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Morgan Lør Sep 18, 2010 12:28 am

Just Indy skrev:Ja du har ret, jeg må hellere passe på sproget Embarassed Om ikke andet kan man se på ham at han er ude i felten og det er altid godt Very Happy
Fortræffeligt!
Ja, der er sku ikke nogen gravmaskine der skal komme og køre hám ned Laughing

Så er Sallys billeder uploadet på fælles serveren, ved ikke helt hvordan man tager det derfra, men kan oplyse filen fylder 2,27 GB med i alt 664 billeder. Ja, har kun sorteret meget lidt, og kun lige forbedret lyset på enklete af dem.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

billeder - DAW III billeder og video - Page 2 Empty Sv: DAW III billeder og video

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum