Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Mix af kostumer EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Mix af kostumer EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Mix af kostumer EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Mix af kostumer EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Mix af kostumer EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Mix af kostumer EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Mix af kostumer EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Mix af kostumer EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Mix af kostumer EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Mix af kostumer

+2
Ace
Morgan
6 deltagere

Go down

Mix af kostumer Empty Mix af kostumer

Indlæg  Morgan Man Sep 28, 2009 11:06 pm

Så det ud af skabet ...:3
Efter opfordring fra Ace vil jeg linke til min kostume samling på cosplay.com hvor jeg selv og mange andre kostume entusiaster har profil og deler billeder og erfaringer ud. Siden er opstået på grund af den massive anstormning af det japanske fænomen "cosplay", men der er nu efterhånden ret mange derinde der også viser filmkostumer frem.

Jeg har ikke lavet film relaterede kostumer særligt længe, og startede med cosplay i 2006. Er ellers først og fremmest filmnørd og vokset op med (i?) en udklædningskasse :3 Gik på et textil-design gymnasie i sverige i 3 år hvilket selvfølgelig har givet en god grund, men jeg er selv af den mening der bare kræves mod, udholdenhed, kreativitet og øvelse for at blive en god kostumør.

I kan som sagt kigge lidt rundt på min profil, har ikke alle mine komstumer oppe men opdaterer jævnligt. Mit nyeste kostume Elsa Schnider fik uventet mange gode kommentarer på meget kort tid Mix af kostumer Icon_cheers

Det vil også være super fedt at høres jeres mening herinde, og forslag til hvad jeg i fremtiden kan hoppe i.

Note; Vil lige understrege at det med cosplay godt kan være lidt svært at fårstå pointen i hvis man ikke kender noget til den karaktær der bliver cosplayet. Det handler nemlig ikke kun om at have et sejt kostume men også om selve det at personificere en virtuel karaktær ud i virkeligheden. Det er nok også derfor folk i almindelighed ikke har noget til overs for cosplayere i mærkelige kostumer man på den anden side synes en stormtrooper er vildt sej fordi de kender dem fra star wars. Grænsen mellem latterlig og intressant er fin...
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ace Tirs Sep 29, 2009 8:46 pm

Wow, så kom der endelig et link til din kostume samling, jeg var ved at tænke på om du havde glemt det...
Morgan. "there's certainly more than meets the eye" about you.
Du har ret i, at det vi gør med at klæde os ud som Indiana Jones, grænser meget tæt på at være en slags Cosplay. Jeg ved ikke om det er helt det samme alligevel, vi er en del af en "fandom" dvs. at vi er total nørdede med nogle bestemte film og derfor klæder os ud. Er det også sådan med cosplay karakterene, at det er noget I er fans af og dyrker som fans, eller er det mere det sjove ved at finde nogle karaktere man kan personificere gennem udklædning når der pludselig opstår en situation ? hvor vi andre "kun" er Indy ved specielle events og sammenkomster.

Jeg hader i øvrigt også når man har drukket dårlig mælk....aehw
Mix af kostumer 22553510
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Morgan Ons Sep 30, 2009 5:14 pm

AArgh, så skulle du lige poste det aller mest fjogede billede af mig XD jeg ligner for øvrigt min bror på en prik på det der billede. Mix af kostumer Icon_tongue

Der var vist nogen der diskuterede det her med cosplay og rollespil og kostumer på et forum et sted. Det var ret godt, men jeg har vidst ikke noget link længere. Ville mene at rollespil ligger i den ene ende og cosplay i den anden...men den er nu mer en cirkel end linie.

I et rollespil er det rollens karaktær der er vigtig, og man spiller en funktion i et større sammenhæng (historie, spillet).

Hvis man er kostumør er det kostumets kvalitet og funktion der er vigtig, man kan sagtens klæde sig ud uden at spille en rolle. Man kan jo sagtens klæde sig ud til indianer uden at det behøver have noget som helst at gøre med andet end sjov.

I cosplay [kostumespil] er det også kostumet der er det vigtige, men udseende er vigtigere end funktion. Det hører samtidigt også med et cosplay at man opfører sig lidt som den person man efterligner. Nu er det jo også sådan at man knytter cosplay meget til den japanske pop-kultur og den noget fanatiske skare som følger med i diverse animerede serier, så mange kostumører kalder sig ikke cosplayere selvom man laver i stort set det samme, bare med meget forskellige udgangspunkter. Det er dog helt sikkert at man laver cosplay på grund af "fandom", det er ikke bare noget tilfældigt man klæder sig ud som. Der har endda være lidt stridiheder i japan mellem ivrige cosplyere og licenshavere.

Det jeg synes er super fedt med cosplay er at man for det første tit har udganspunkt i et design der er meget anderledes end det vestlige netop fordi det kommer fra japansk film, manga og spil. Det er sjovt at lave og at kigge på. Dessuden er det fantastiskt både at personificere sin egen og andres favoritkaraktær så vel som at selv rende in i den tro kopi og livs levende version af sin egen favorit fra en ellers uopnåelig fantasiverde. Cosplay laves generellt til større events hvor mange fans samles, der er sågar verdensmesterskaber i cosplay hvor man bliver bedømt både for sit kostume, for sceneoptræden og for hvor meget man holder sig til orginlet.

Skulle lige prøve at lave det kort ik... Mix af kostumer Icon_mad
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Morgan Ons Sep 30, 2009 6:05 pm

Ace skrev: ... "there's certainly more than meets the eye" about you.
...
Jeg hader i øvrigt også når man har drukket dårlig mælk....aehw

Hentyder du til jeg er smugryger og egentig en fyr? Mix af kostumer Icon_biggrin Haha, jeg er bare vild med forklædninger, det er en del af udfordringen :p Gi mig et langt hvidt skæg og en pibe, tak.

Btw, så kan jeg forklare at på det billede Ace har postet cosplayer
jeg en pirat der heder Shanks fra mangaen One Piece. Han er en mægtig
pirat der udover sin styrke er kendt for sit gode humør, drikken af rom
og skørtejæger. Mælk er godt mod tømmermænd?
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ace Ons Sep 30, 2009 8:31 pm

Morgan skrev:
Ace skrev: ... "there's certainly more than meets the eye" about you.
...
Jeg hader i øvrigt også når man har drukket dårlig mælk....aehw

Hentyder du til jeg er smugryger og egentig en fyr? Mix af kostumer Icon_biggrin Haha, jeg er bare vild med forklædninger, det er en del af udfordringen :p Gi mig et langt hvidt skæg og en pibe, tak.

Btw, så kan jeg forklare at på det billede Ace har postet cosplayer
jeg en pirat der heder Shanks fra mangaen One Piece. Han er en mægtig
pirat der udover sin styrke er kendt for sit gode humør, drikken af rom
og skørtejæger. Mælk er godt mod tømmermænd?

LoL, nej det var ikke ligefrem det jeg antydede Mix af kostumer Icon_lol mere det at du ikke er bange for at påtage dig selv de mere spøjse karakterer, bl.a. storrygende skørtejægere ol. Indtil nu har jeg jo kun kendt dig som Elsa, Zorg og star wars karakterene.

Men mange tak for den "korte" forklaring omkring Cosplay'erne Mix af kostumer Icon_wink Jeg tror jeg har forstået det nu. Det ER jo i store træk ligesom med os Indy og star wars fans. Bare inspireret af de asiatiske serier, film og spil. Måske derfor det har virket lidt "fremmed Mix af kostumer Alien" for os der ikke har fulgt så meget med i manga og den asiatiske pop-kultur.

Jeg er i øvrigt enig med dig i at mælk er godt mod Mix af kostumer Icon_pale tømmermænd + chips med salt, og så glæder jeg mig til at se dig igen iført skæg og pibe og give den gas som Gandalf.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Just Indy Ons Sep 30, 2009 9:14 pm

Morgan skrev:
Det jeg synes er super fedt med cosplay er at man for det første tit har udganspunkt i et design der er meget anderledes end det vestlige netop fordi det kommer fra japansk film, manga og spil.

Og når man tænker på at i mange anime/manga bliver vestlig tøjstil efterlignet, (typisk fra den Victorianske periode) og derefter lavet i virkeligheden af cosplayere, så bliver resultatet tit meget... outlandish (for the lack of a better word).

Det er sjovt at sammenligne dem som dyrker 'steampunk' her i den vestlige verden og så dem som efterligner sin favorit karakter fra anime/manga med tøj der i virkeligheden udspringer det samme sted.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Morgan Ons Sep 30, 2009 10:42 pm

@ Ace yeah, haha, det var så lidt. Og ja er enig, forskellen mellem indy's og cosplay er ikke så stor.
Gandalf siger du? ... hmm, havde nu mere tænkt mig noget i retning af Sir. Henry Jones eller Pai Mei fra Kill Bill Mix af kostumer Icon_razz

@Just Indy Hmm, ja tænkte nu ikke lige over det med det viktorianske/barock tøj, men du har ret i at Japnerne er ret glade for fransk kultur (og omvendt). Det skal dog siges at det absolut ikke er en dominerende design inspiration i manga og anime, men mere ses som et individuelt modefænomen i Japan, sk. "lolita". Det har ikke noget at gøre med at klæde sig ud efter en bestemt person, men helt enkelt en tøjstil og til vis del levemåde.

Bare for at vise eksempel:
Dette er ikke cosplayere, men "bare" to piger i tøjstilen "sweet lolita"
Mix af kostumer 870sweetsweetlolita

medens det her er cosplay fra en anime der foregår i 1800-tallet
Mix af kostumer 2031853

kan være svært at ikke forveksle disse to, men der er altså ikke så mange mangaer med den tøjstil.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ace Tors Okt 01, 2009 8:20 am

Morgan skrev:@ Ace yeah, haha, det var så lidt. Og ja er enig, forskellen mellem indy's og cosplay er ikke så stor.
Gandalf siger du? ... hmm, havde nu mere tænkt mig noget i retning af Sir. Henry Jones eller Pai Mei fra Kill Bill Mix af kostumer Icon_razz

Sir. Henry Jones eller Pai Mei lyder ret interessant Mix af kostumer Icon_biggrin Jeg er i øvrigt også ret vild med Kill Bill filmene. Specielt den første, men de er begge ret gode. Hvis jeg ikke troede det gav problemer at tage et samurai sværd med i toget kom jeg gerne udklædt som Budd til Collectormania Mix af kostumer Icon_biggrin
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Just Indy Tors Okt 01, 2009 8:31 am

Morgan skrev:
kan være svært at ikke forveksle disse to, men der er altså ikke så mange mangaer med den tøjstil.
Jeg skal ikke gøre mig klog, du ved meget mere om det end jeg. Jeg ser åbenbart ikke nok anime/manga, og i hukommelsen er der flere der er inspireret af denne tøjstil. Det kan også være det er sammenkog af flere ting, og det kommer hurtigt til at ligne noget der er inspireret af victoriansk stil... (lød det fornuftigt?)
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Jens_Hoppe Tors Okt 01, 2009 12:00 pm

Fede kostumer, Morgan, også selvom jeg kun kan genkende ganske få af dem (bortset fra Miyazaki/Studio Ghibli kender jeg intet til manga/anime)!
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Morgan Fre Okt 02, 2009 12:08 am

Just Indy skrev:
Morgan skrev:
kan være svært at ikke forveksle disse to, men der er altså ikke så mange mangaer med den tøjstil.
Jeg skal ikke gøre mig klog, du ved meget mere om det end jeg. Jeg ser åbenbart ikke nok anime/manga, og i hukommelsen er der flere der er inspireret af denne tøjstil. Det kan også være det er sammenkog af flere ting, og det kommer hurtigt til at ligne noget der er inspireret af victoriansk stil... (lød det fornuftigt?)

Jeg forstår godt forvirringen :3 Og det kommer hele tiden bag på mig du også er lidt inde i det med Japan, så synes bare det er fedt du kender noget til det.

@Ace Jeg kan sagtens se os samle en Kill Bill gruppe! Det ville faktiskt være ret lækkert, og mig og pigerne har før snakket om at Kit skulle lave The Bride, og jeg skulle lave Elle Driver. Sefølgelig vil jeg hellere lave Pai Mei fordi det er en federe forklædning Mix af kostumer Icon_wink Hvis du har våbentilladelse, må du så ikke transportere en katakana med til kostumebrug? Bare sådan en bitte katakana... Absolut ynglings våben ellers, tror du vil gøre en god Budd.

@Hoppe Mange tak, er glad for du kender til Miyazaki og derfor også mit første kostume everh, der er fra Mononoke. Det er stadig det kostume jeg holder aller mest af på grund af animen.

Mit første cosplay fra 2006 - San fra Mononoke Hime. Se den!
Mix af kostumer 1817620
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Just Indy Fre Okt 02, 2009 6:19 pm

Morgan skrev:
Jeg forstår godt forvirringen :3 Og det kommer hele tiden bag på mig du også er lidt inde i det med Japan, så synes bare det er fedt du kender noget til det.
Det hele startede da jeg var omkring 5-6 år gammel, da jeg så nogle karate/ninja film og blev facineret af gammel japansk byggestil (shoji, tokonoma, fusuma, tatami og alt det der). Den interesse er blevet ved siden. Har også trænet judo og kendo i en årrække. Det virkede oplagt at læse japansk efter HF, og jeg startede på japansk på KU, hvor jeg mødte et par otaku'er. Dem kunne jeg slet ikke holde i ved med animekiggeri (jeg kan huske jeg syntes det var utroligt at de havde så meget fritid. Men det var nok fordi jeg havde en kæreste, hvilket de ikke havde ;-) Men fordi jeg stadig havde forkærlighed til arkitektur Skiftede jeg studie og tog bachelor i arkitektskolen. Så man kan sige at jeg har været vidt omkring i japansk kultur, og stiftet kendskab med mange serier og film (kan dog ikke huske hvad de hedder allesammen) Så noget burde jeg kende. Andet vil være unormalt.


Det jeg ser lige nu er 'excel saga', 'yakitate japan' + prøver at skaffe den sidste halvdel af 'hand maid may'.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ace Fre Okt 02, 2009 11:54 pm

Morgan skrev:
@Ace Jeg kan sagtens se os samle en Kill Bill gruppe! Det ville faktiskt være ret lækkert, og mig og pigerne har før snakket om at Kit skulle lave The Bride, og jeg skulle lave Elle Driver. Sefølgelig vil jeg hellere lave Pai Mei fordi det er en federe forklædning Mix af kostumer Icon_wink Hvis du har våbentilladelse, må du så ikke transportere en katakana med til kostumebrug? Bare sådan en bitte katakana... Absolut ynglings våben ellers, tror du vil gøre en god Budd.

Elle Driver er fantastisk...specielt i sygepleje uniformen Mix af kostumer Icon_biggrin Hun er en sej og scenen i traileren med Budd hvor hun mister det andet øje er første klasse.
Ang. katana sværd så tror jeg ikke det er nok blot at have en blankvåben tilladelse for at tage det med i toget, måske hvis det bliver i en taske, men på messen er jeg ikke sikker på det går at hive det frem og vifte med det. Et andet alternativt vil være at finde et sværd i blankt stål der ikke er slebet. Lidt ligesom klingen på den officieller Indiana Jones machete som vi så på Danish Adventure Weekend. Jeg må holde øjnene åbne efter et våben.....foretrækker helst Hattori Hanzo, men de koster en arm har jeg hørt Mix af kostumer Icon_wink
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ghost Rider Tirs Okt 06, 2009 8:51 pm

Jeg har blankvåben tilladelse og så vidt jeg ved er det KUN til og gøre så man gerne må eje blankvåben fra film osv.

man må vidst ikke tage sit sværd med i toget, skal man fragte det skal det ligge i en forsvarlig låst kasse.

man må ikke rende rundt på en film messe og svinge med et sværd, det er også derfor jeg har lavet en Replica af min Machetti til mit Jason Voorhees kostume til messe brug.

jeg har dog den ægte vare i metal og som er meget skarp, men den er kun til samler brug nu jeg har et Jason kostume.

Det er ihvertfald sådan jeg har opfattet regen omkring blankvåben tilladelse, men kan prøve og læse hvad der står på den og se om jeg kan skrive lidt nærmer om hvad der gælder.

at få en blankvåben tilladelse er rigtig nemt, det gik som smurt for mig ihvertfald, jeg skulle blot skrive hvad jeg skulle bruge den til og så tjekkede de min straffe attest som er helt ren, to dage efter kom den med posten.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ace Tirs Okt 06, 2009 9:36 pm

Jeg mener du har helt ret Predator.
Blankvåben tilladelsen giver kun ret til at opbevare et skarpt våben/kniv/sværd el.lign. hjemme.
Jeg er bange for tilladelsen derfor kun kan bruges til cosplay i stuen, da våbnet ikke må medbringes offentlige steder. Damn...

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ghost Rider Tirs Okt 06, 2009 9:42 pm

ja det er lidt øv, men på den anden side så ville det også være halv farligt og rende rundt med en skarp machetti i mit tilfælde, det er jo en halv stor kniv.

men man kan som jeg har gjort lave den i model så det ligner en rigtig en.

min er laver af træ og plexi glas, klingen er plexi, laver i en klinge i det matriale så vær eksrem forsigtig med og save det ud da det meget nemt flækker, og det har en tendens til og ske lige når man er ved og være færdig med og save klingen til trust me Smile.

mit skæfte er fra en stor kniv jeg har pillet klingen af og så sat på pleziglas klingen, så har jeg malet det med grunder og derefter en krom maling, så det ser ganske ok ud synes jeg selv nu man ikke må rende rundt med den ægte vare
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Morgan Ons Nov 11, 2009 10:26 pm

Meget intressant at læse foregående posts om sværd...og tak for tippet Predator.

Jeg har været på farten igen (arh, hvornår er der plads til at slappe af!? Nåja, mellem jul og nyttår). Der var j-popcon i weekenden og på grund af min super lange fantastiske rejse til Japan så var det ikke kostume-år i år. Dog havde jeg en gammel aftale at overholde, så samlede et kostume sammen bedst jeg kunne. Mest lånt og købt altså, men hatten er da lavet, og fik arbejdet godt på sminken :3 Ignorer de grimme plastik negle Mix af kostumer Icon_neutral

Karaktær; Rob Lucci fra One Piece. Se flere dejlige billeder på min cosply profil her!
Mix af kostumer 081120093027

Mix af kostumer One-piece-44 Mix af kostumer Rob_Lucci

power-finger!
Mix af kostumer 2341740

Btw, sty og kit mf. troppede også op i DC kostumer, men vil gemme billeder, skal være lidt overraskelse til collectormania.


Sidst rettet af Morgan Fre Nov 13, 2009 9:55 pm, rettet 1 gang
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ace Ons Nov 11, 2009 11:11 pm

Spændende kostume, jeg glæder mig til at se hvad I finder på til collectormania.

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ghost Rider Tors Nov 12, 2009 1:04 am

har aldrig set kostumet før men det ser interessant ud.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Bullwhip Tors Nov 12, 2009 1:52 am

Cool. Jeg kender heller ikke kostumet, men hvis I kommer som DC-heltinder, så skal det nok blive fedt.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Morgan Fre Nov 13, 2009 10:03 pm

Hov, for dælen da, fik jo ikke sat reference foto ind, det er rettet nu i min forrige post. Så kan I i det mindste se hvem jeg skal ligne og idéen med leopardmønstret; halv transformering (ja han kan blive til en leopard) :3

Skal blive intressant at se hvordan vores DC kostumer modtages. Kan dog ikke kun love heltinder.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ghost Rider Søn Nov 15, 2009 5:01 pm

Ham gutten iger mig ikke lige noget, er det noget tegneserie eller manga noget ??
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Morgan Man Nov 16, 2009 7:48 pm

Predator skrev:Ham gutten iger mig ikke lige noget, er det noget tegneserie eller manga noget ??

Jeg regnede egentlig heller ikke med der var så mnge herinde der ville genkende ham, men kostumet hvde noget sminke arbejde jeg ret godt kunne lide, og så fik vi taget en masse gode billeder.

Han er en karaktær fra mangaen One Piece. Rigtig dejlig japansk tegneserie efter min mening, massere af humor, fede karaktærer og vidunderlig tegnestil. Tegner/forftter heder Eiichiro Oda.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Ghost Rider Tirs Nov 17, 2009 9:41 pm

Okay så fik vi det på plads Smile
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Mix af kostumer Empty Sv: Mix af kostumer

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum