Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Indiana Jones hat EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Indiana Jones hat EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Indiana Jones hat EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Indiana Jones hat EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Indiana Jones hat EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Indiana Jones hat EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Indiana Jones hat EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Indiana Jones hat EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Indiana Jones hat EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Indiana Jones hat

4 deltagere

Go down

Indiana Jones hat Empty Indiana Jones hat

Indlæg  Ghost Rider Ons Sep 09, 2009 7:20 pm

Hejsa gutter, nu vil jeg lige spørge jer experter til råds.

for et stykke tid siden, nok et halvt år ca var jeg i Kbh (igen) og besøge en jeg kender der over.

vi var inde i en hattebutik som ligger på strøget tæt på Gadgets.

han havde to Indy hatte, den ene kostede 800 kroner og den anden 1300 mener jeg det var.

jeg ved ikke hvad mærke de var i og hvad de var lavet af, men overvejer sgu stadig og købe en af dem og tage førreste skridt på vejen til mit Indy outfit.

spørgsmålet er, er der nogen af jer der har set dem og ved om de er ok som en begynder hat ?

mener den til 800 var licenseet da der stod Indyana jones i bunden af den, den til 1300 mener jeg ikke stod noget i men han sagde det var en hel magen til, synes bare den virkede for lys i farven i forhold til dem man ser i filmen.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Jens_Hoppe Ons Sep 09, 2009 7:29 pm

Nu er jeg ikke den store hatteekspert her på forum (sammenlignet med nogle!), men jeg ved at du til den pris kan få et rigtigt godt alternativ fra Australien, nemlig en Federation IV:

http://hatsdirect.com/federation/index.html

Jeg har selv handlet hos dem et par gange, og min rekord for at modtage en hat fra Australien er 5 dage fra afgivelse af ordren. Indiana Jones hat Icon_smile

Fed IV hatte har et godt ry på Club Obi-Wan.
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Ghost Rider Ons Sep 09, 2009 7:39 pm

super jeg kigger lige på linket Indiana Jones hat Icon_smile og takker pænt for den hurtige feedback.

har også skrevet lidt frem og tilbage med ACE pr sms omkring en hat der hedder The Henry jeg også lige vil lure nærmer på Indiana Jones hat Icon_smile
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Jens_Hoppe Ons Sep 09, 2009 7:55 pm

Predator skrev:har også skrevet lidt frem og tilbage med ACE pr sms omkring en hat der hedder The Henry jeg også lige vil lure nærmer på Indiana Jones hat Icon_smile

Det er en af Marcs Adventurebilt hatte, ikke? Garanteret totalt fede, men så taler vi en helt anden pris...
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Ace Ons Sep 09, 2009 7:57 pm

Hej Dan
Her er et link til The Henry. Super Indiana Jones hat til 165 euro og så er det inkl. levering såfremt du er medlem her, hvilket du jo er. https://filmheltenesklub.danskforum.net/bazar-en-f15/adventurebilt-hatten-the-henry-er-klar-t245.htm?highlight=the+henry

Det slår i hvert fald den hat til 1300.- hat du har set hos hattemageren i Kbh. med indtil flere længder.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Ace Ons Sep 09, 2009 8:03 pm

Jeg mener at "Just Indy" har købt en "The Henry" hvis jeg husker rigtigt. Eller var det Emiliussen der havde købt en Indiana Jones hat Icon_rolleyes


Måske han kan fortælle lidt mere om den

Federation IV er også en fin Indy hat til en fornuftig pris.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Ghost Rider Ons Sep 09, 2009 8:31 pm

Det ser ihvertfald spændene ud allerede Smile

jeg køber delene lidt af gangen da jeg også har andre dragter igang samme tid, mon jeg nogen sinde får alle sammen færdig Indiana Jones hat Icon_eek hehe

det er i øvrigt følgende jeg har gang i eller i tankerne.

Imperial Royal Guard (har en del til dem efterhånden)
Predator (går lidt langsomd da delene er meget dyere og svære og skaffe det sidste jeg mangler)

Biker scout (star wars, mangler støvler endnu, ellers komplet)

Batman Arkham asylum (har handskerne, eller et par som ligner meget men skal modificeres lidt)

Borg (Star Trek, og under opsejling)

og så ikke mindst et indy kostume som jeg også rigtig rigtig gerne vil ha samlet og lavet komplet.

så som i kan se har jeg gang i meget, og helt sikkert for meget på den front på en gang men jeg vil bare købe delene lidt efterlidt og hatten er en fin ting og starte med da den også kan sidde til pynt på hylden og stadig se cool ud Smile
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Jens_Hoppe Ons Sep 09, 2009 8:50 pm

Ace skrev:Her er et link til The Henry. Super Indiana Jones hat til 165 euro og så er det inkl. levering såfremt du er medlem her, hvilket du jo er.

I stand corrected. En The Henry er jo væsentligt billigere end en af Marcs Deluxe hatte, og dermed kun en anelse dyrere end en Fed IV. Indiana Jones hat Icon_cool
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Just Indy Ons Sep 09, 2009 11:31 pm

Det er rigtigt ace, jeg har købt en 'Henry' og er ganske tilfreds med den! Jeg har ikke haft mulighed for at lufte den, så folderne i den skal gøres mere markante osv. Jeg glæder mig i hvert fald til summit og få lov til at have den på.

Jeg har ikke rigtig noget at sammenligne den med (tæller ikke den POS hat jeg fik lavet til 300 hos en hattemager i kbh) men lader mig fortælle at Henry'en er næsten lige så flot som en delux fedora...

Jeg har i hvertfald ikke noget at klage over (bortset fra at der er blevet sjusket lidt med lim på foret inde i hatten...)
Men hvis man er ude efter en kvalitets hat til rimmelige penge så kommer man ikke galt i byen med en Henry.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Ace Tors Sep 10, 2009 8:27 am

Jeg glæder mig til at se hatten næste weekend, samt en masse Indy-fans :-) Jeg hører at Jens_Hoppe nu også er med Indiana Jones hat Icon_cool Glæder mig til at se alle de nye ansigter.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Gæst Tors Sep 10, 2009 10:33 am

Just Indy skrev:

Jeg har i hvertfald ikke noget at klage over (bortset fra at der er blevet sjusket lidt med lim på foret inde i hatten...)
Men hvis man er ude efter en kvalitets hat til rimmelige penge så kommer man ikke galt i byen med en Henry.

Jeg kan kun være enig. "The Henry" er en rigtig god hat til en god pris, men limen er sjusket. Jeg ved ikke hvordan der er i forhold til AB's delux, men det er en fin hat. Jeg er MEGET tilfreds. For mig er den hatten - hvilket nok hænger sammen med at jeg ikke får råd til en AB dlx lige med det første Indiana Jones hat Icon_biggrin .

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones hat Empty Sv: Indiana Jones hat

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum