Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!! EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!! EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!! EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!! EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!! EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!! EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!! EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!! EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!! EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!!

Go down

Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!! Empty Hvor finder jeg en rem til min MARK VII?? - Er fundet!!

Indlæg  Gæst Tirs Jul 22, 2008 10:49 am

Hej folkens

Nu har jeg endelig fået fat i en original MARK VII til mit Indy-kostume (yay cheers). Sagen så bare den, at der ikke er en "rigtig" læderrem på. Er der nogen der ved noget om hvor man kan få en, uden at skulle give en arm og et ben for den. Den skulle jo helst ikke gå hen at blive dyrere end selve tasken, så ender jeg med ikke at have hverken arme eller ben.

Alle ideer er velkomne.

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum