Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
KC Lasse prop & replika samling - Page 9 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
KC Lasse prop & replika samling - Page 9 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
KC Lasse prop & replika samling - Page 9 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
KC Lasse prop & replika samling - Page 9 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
KC Lasse prop & replika samling - Page 9 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
KC Lasse prop & replika samling - Page 9 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
KC Lasse prop & replika samling - Page 9 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
KC Lasse prop & replika samling - Page 9 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
KC Lasse prop & replika samling - Page 9 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


KC Lasse prop & replika samling

+8
Kredepops
DavetheDane
Just Indy
Ghost Rider
scaramanga
Bullwhip
Ace
KCLasse
12 deltagere

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  KCLasse Man Dec 13, 2010 10:11 pm

Jaws theeth prop replica - made directly from the mold of the same as Richard Kiel used in the movie ! 715 were made because Richard Kiel was 7 ft 15 inc during the filming...
no 068#715

I was blown away with the craftmanship, the finish and the packet, display, certificate of these metal theeth prop replicas...everything is very high standards :thumb:

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img0904d

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 4080126

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Bonddm0908468x573

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 4080129
KCLasse
KCLasse

Antal indlæg : 176
Lokation : København
Tilmeldt d. : 02/05/08

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  scaramanga Tors Dec 16, 2010 2:01 pm

The Jaws teeth are from factory entertainment – they have real problems with the Golden gun replica… a lot of disappointed customers still waiting for mine (ordered only LE and not SE)… happy to hear that a least the teeth are OK…

I know the plans some of the upcoming replicates from them.
scaramanga
scaramanga

Antal indlæg : 144
Lokation : phuket
Tilmeldt d. : 26/10/07

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  KCLasse Tors Jan 20, 2011 5:00 pm

Time for a update of my collection, wich had a lower priority the last 6 months....

Here goes :

The Great Zultan - fortune teller machine - lifesize

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Zultan-animated-fortune-teller-1

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1074p

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1076p

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1077jv

https://www.youtube.com/watch?v=pq7e6YhFmwM
KCLasse
KCLasse

Antal indlæg : 176
Lokation : København
Tilmeldt d. : 02/05/08

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  KCLasse Tors Jan 20, 2011 5:01 pm

Indiana Jones - temple of doom Premium Format exclusive
no : 345#600

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1067e

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1068h

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1069x

:thumb:
KCLasse
KCLasse

Antal indlæg : 176
Lokation : København
Tilmeldt d. : 02/05/08

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  KCLasse Tors Jan 20, 2011 5:02 pm

Elm Street sign with glove

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1079am

Darth Vader lifesize bust signed by David Prowse

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1078b
KCLasse
KCLasse

Antal indlæg : 176
Lokation : København
Tilmeldt d. : 02/05/08

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  KCLasse Tors Jan 20, 2011 5:04 pm

C3PO lifesize bust from Sideshow no 93#750 :ohyeah:

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1071nx

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1072v

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1070k

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1073z

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1080g

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Img1081u
KCLasse
KCLasse

Antal indlæg : 176
Lokation : København
Tilmeldt d. : 02/05/08

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  KCLasse Ons Mar 02, 2011 9:55 pm

ENDELIG blev jeg færdig med det byggeri jeg har rodet med de sidste 3 år....her er link med billeder jeg gerne vil dele med mine "filmhelte" venner :-)

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=85782&PN=1&TPN=5

glæder mig til at høre havd i syntes ?
KCLasse
KCLasse

Antal indlæg : 176
Lokation : København
Tilmeldt d. : 02/05/08

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  Just Indy Ons Mar 02, 2011 11:18 pm

Flot er den, det må man sige. cheers
Jeg kan rigtig godt lide de forskellige 'stemnings kroge' (Diner, bar) Billetluge/kiosk mangler lidt opmærksomhed som du siger, men er ikke i tvivl om at den bliver flot når du har givet den en kærlig hånd. Kunne godt tænke mig en 'walkthrough' video af din biograf så man får helhedsindtrykket at se. Som alternativ modtager jeg heller end gerne en invitation til en god film så jeg kan se biffen og din samling live Very Happy

Anyways, tillykke med den 'næsten færdige' biograf. Er sikker på du får rigtig gode stunder sammen med venner og familie.

(Sig mig, er der gjort plads til en drejeskive af en slags til din drømmebil i garagen?)
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  Jens_Hoppe Tors Mar 03, 2011 4:26 pm

Det er helt og aldeles vanvittigt - på den fede måde!

Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget arbejde - og hvor mange penge! - det må have kostet at lave et byggeri som dette... Smile
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  KCLasse Tors Mar 03, 2011 6:53 pm

Just Indy skrev:Flot er den, det må man sige. cheers
Jeg kan rigtig godt lide de forskellige 'stemnings kroge' (Diner, bar) Billetluge/kiosk mangler lidt opmærksomhed som du siger, men er ikke i tvivl om at den bliver flot når du har givet den en kærlig hånd. Kunne godt tænke mig en 'walkthrough' video af din biograf så man får helhedsindtrykket at se. Som alternativ modtager jeg heller end gerne en invitation til en god film så jeg kan se biffen og din samling live Very Happy

Anyways, tillykke med den 'næsten færdige' biograf. Er sikker på du får rigtig gode stunder sammen med venner og familie.

(Sig mig, er der gjort plads til en drejeskive af en slags til din drømmebil i garagen?)

Ja arbejdet med drejeskiven startes her i foråret hvor man så slipper for at bakke ud af garagen + man kan tænde lyset over bilen og starte drejeskiven fra armlænet i biografen drunken
Drømmenbilen blev bygget inden jeg startede på husprojektet......bilen tog 9 år og huset har taget 6 år indtil nu !


Sidst rettet af KCLasse Tors Mar 03, 2011 6:57 pm, rettet i alt 2 gange
KCLasse
KCLasse

Antal indlæg : 176
Lokation : København
Tilmeldt d. : 02/05/08

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  KCLasse Tors Mar 03, 2011 6:55 pm

Jens_Hoppe skrev:Det er helt og aldeles vanvittigt - på den fede måde!

Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget arbejde - og hvor mange penge! - det må have kostet at lave et byggeri som dette... Smile

Takker rigtigt pænt af dig Surprised
KCLasse
KCLasse

Antal indlæg : 176
Lokation : København
Tilmeldt d. : 02/05/08

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  Just Indy Lør Mar 05, 2011 1:24 pm

KCLasse skrev:
Ja arbejdet med drejeskiven startes her i foråret hvor man så slipper for at bakke ud af garagen + man kan tænde lyset over bilen og starte drejeskiven fra armlænet i biografen drunken
Drømmenbilen blev bygget inden jeg startede på husprojektet......bilen tog 9 år og huset har taget 6 år indtil nu !

Jamen det er da fedt, ikke at skulle bakke sin bil ud.

Ved ikke om du har lavet research på området men her er et par links til 'man cave' relaterede ting

http://www.diynetwork.com/man-caves/show/index.html

http://www.mancavesite.org/
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

KC Lasse prop & replika samling - Page 9 Empty Sv: KC Lasse prop & replika samling

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum