Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Hjælp ønskes til julefrokost arrangement.

3 deltagere

Go down

Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. Empty Hjælp ønskes til julefrokost arrangement.

Indlæg  Just Indy Lør Okt 08, 2011 2:02 pm

Min svoger har spurgt mig om jeg evt. kunne hjælpe hans arbejde til deres julefrokost arrangement. ( http://www.chr-hansen.com/ ) Det bliver en galla fest. Nærmere en fest med 'Oscar uddelings' tema, og tanken var så at der var folk fra filmheltenesklub der gik rundt et par timer i udklædning for at skabe lidt stemning.

Det er i første omgang interesse spørgerunde. Jeg har ingen detaljer. Hverken tidspunktet eller om der er betaling for det. Kan godt forestille mig der bliver en flaske vin, biografbillet eller noget i den dur til dem der vil være med, men jeg ved det ikke. Jeg skal bare vende tilbage og sige om der er interesse.

Dem der gerne vil være med må gerne svare her, jo før jo bedre.

Hilsen
Thorvaldur / Just Indy
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. Empty Sv: Hjælp ønskes til julefrokost arrangement.

Indlæg  Bullwhip Tirs Okt 18, 2011 1:11 pm

Hehe... Jeg er allerede i gang med at hjælpe dem med at lave noget underholdning til deres julefrokost... Laughing

Men det kunne da klart være sjovt at have kostumefolk gående omkring... Har du hørt fra nogen interesserede, Just Indy?
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. Empty Sv: Hjælp ønskes til julefrokost arrangement.

Indlæg  Just Indy Tirs Okt 18, 2011 10:31 pm

Hvor skægt Klaus Smile Det havde nok været mere relevant at spørge dig om du evt. kunne trække i tråde inde på FHK mht. at få folk til at troppe op i kostume. (de ved måske ikke at du også står for FHK...?) Nå men anyways, jeg har ikke fået besked fra nogen herinde. Det lader ikke til at der er interesse. Det er også fint nok. Og som du selv siger i et indslag andetsteds så er der ikke så megen aktivitet for tiden (til trods for at der efter hånden er mange medlemmer) Jeg lader tråden være, det kan være der er nogle der ser den senere og synes det er relevant. Har indtil videre sagt til min svoger at der ikke har været nogle svar. Det er enten fordi at folk ikke gider, eller simpelt hen pga. der er meget få herinde lige i øjeblikket. Han kommer nok med melding, inden længe, om at jeg ikke behøver lede længere.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. Empty Sv: Hjælp ønskes til julefrokost arrangement.

Indlæg  Kit Ons Okt 19, 2011 12:11 pm

jeg ville da gerne være med hvis i har brug for det XP heh har bare ikke rigtigt været så meget på nettet på det sidste.. sorry
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. Empty Sv: Hjælp ønskes til julefrokost arrangement.

Indlæg  Just Indy Ons Okt 26, 2011 12:46 pm

Kit skrev:jeg ville da gerne være med hvis i har brug for det XP heh har bare ikke rigtigt været så meget på nettet på det sidste.. sorry
Så bliver det kun os to Kit Very Happy
Nej jeg tror bare de dropper den del af underholdningen. Men tak fordi du meldte dig.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. Empty Sv: Hjælp ønskes til julefrokost arrangement.

Indlæg  Kit Ons Okt 26, 2011 3:27 pm

nå ok... sørgeligt... folk er virkelig kedelige for tiden..
self... skulle det være en anden gang ^^
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Hjælp ønskes til julefrokost arrangement. Empty Sv: Hjælp ønskes til julefrokost arrangement.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum