Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!)

3 deltagere

Go down

Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) Empty Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!)

Indlæg  Hudson Tirs Okt 30, 2007 9:08 pm

Hahaha, al for sejt! Måske skulle man skifte navn....

"How can they cut the power man, they're animals!"

Godt valg af profilnavn og billede.
Hudson er faktisk en af mine favoritter fra Aliens. Very Happy

Game over man... Game over!
Hudson
Hudson

Antal indlæg : 86
Fødselsdag : 16/02/76
Alder : 48
Lokation : LV-426
Tilmeldt d. : 02/10/07

http://www.duck.dk

Tilbage til toppen Go down

Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) Empty Sv: Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!)

Indlæg  Hudson Ons Okt 31, 2007 12:48 am

Hov! Der er en admin der har valgt "edit" i stedet for "quote"! Jaja, bare skriv historien om! :p
Hudson
Hudson

Antal indlæg : 86
Fødselsdag : 16/02/76
Alder : 48
Lokation : LV-426
Tilmeldt d. : 02/10/07

http://www.duck.dk

Tilbage til toppen Go down

Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) Empty Sv: Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!)

Indlæg  Gæst Ons Okt 31, 2007 2:28 am

Well well well... Private William Hudson welcome omboard Smile

Sidst man så noget til dig var da du forsvandt ned i gulvet i jagten på Aliens på månen LV-426 eller også kaldet "Acheron".
Jeg mente nu at huske at det var Aliens der var skyld i din forsvinden fra jorden overflade... Er du nu også sikker på du har det helt godt med din mave? pale Shocked Du har ikke ondt eller noget...?

Kal-El
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) Empty Sv: Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!)

Indlæg  Hudson Ons Okt 31, 2007 3:14 am

Jeg har det fint! Why don't you put her in charge!
Hudson
Hudson

Antal indlæg : 86
Fødselsdag : 16/02/76
Alder : 48
Lokation : LV-426
Tilmeldt d. : 02/10/07

http://www.duck.dk

Tilbage til toppen Go down

Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) Empty Sv: Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!)

Indlæg  Ace Ons Okt 31, 2007 9:03 am

Doh, beklager fejltagelsen. Det er hvad der sker når man sætter en klovn bag roret Very Happy

Jeg ville bare sige at det var et godt valg at af profilnavn og billede da Hudson er en af mine fovoritter fra Aliens.

Game over man .....Game over !
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) Empty Sv: Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!)

Indlæg  Bullwhip Lør Nov 03, 2007 11:25 am

Ace skrev:Det er hvad der sker når man sætter en klovn bag roret Very Happy


Ace, du er simpelthen for sød bag roret, gamle sailor-boy!!! (især i dit nye outfit) pirat

En anden ting (nu når "gode input" er låst): Slet bare hele den tråd med Indy-traileren... Den er jo fake, og der er ingen grund til at lade den hænge, synes jeg...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) Empty Sv: Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!)

Indlæg  Ace Lør Nov 03, 2007 5:04 pm



Ace, du er simpelthen for sød bag roret, gamle sailor-boy!!! (især i dit nye outfit) pirat

En anden ting (nu når "gode input" er låst): Slet bare hele den tråd med Indy-traileren... Den er jo fake, og der er ingen grund til at lade den hænge, synes jeg...

Jeg takker for ordene kaptajn. pirat Vi søfolk må jo holde sammen. IN THE NAVY....... cheers

Jeg synes vi skal lade Indy-traileren tråden blive, men låse den i stedet. Så kan andre se at det er debatteret og et overstået kapitel.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) Empty Sv: Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!)

Indlæg  Bullwhip Lør Nov 03, 2007 5:15 pm

Cool nok med mig, matros!

Hold kursen, MANNE!

(Og så glæder vi os til at Tintin, og især Kaptajn Haddock, kan betræde vores filmhelte-skude i nær fremtid!
"Hvad i hede hule Hellerup, professor, hvor er min whiskey!? Fordømte lumskebukse og fedthale-får!"
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!) Empty Sv: Profil-galleri (fordi jeg ikke kan reply'e på Ace's!)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum