Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april

2 deltagere

Go down

Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april Empty Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april

Indlæg  Tue Sørensen Man Apr 25, 2011 1:52 am

Hej filmhelte,

For your information, så starter der nu en biblioteksbaseret gratis-bif, som en gang om måneden viser science fiction og fantasy-film. Det sker i samarbejde med foreningen Fantastik. Den første film er den japanske tegnefilm Akira (1988).

Læs mere her: http://lamagika.wordpress.com/
(Under "Hent flyer" kan man hente printbar plakat og flyers)

Alle er velkomne! :-)

- Tue Sørensen, Fantastik.dk
Tue Sørensen
Tue Sørensen

Antal indlæg : 3
Fødselsdag : 30/08/71
Alder : 52
Lokation : København
Tilmeldt d. : 25/04/11

Tilbage til toppen Go down

Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april Empty Sv: Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april

Indlæg  ZallyAward Man Apr 25, 2011 9:04 am

Spændende! Akira har jeg set rigtig mange gange, men jeg vil prøve at følge med i hvad I ellers viser.

Jeg skal i øvrigt påpege et andet arrangement på selvsamme bibliotek i Maj. Min ven Nicolas Barbano holder foredraget "First men on the Moon" featuring Wells og Harryhausen (et stort navn inde for stop motion). Det afholdes d. 25. maj kl. 20.
Mere info følger. Wink
ZallyAward
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 35
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Tilbage til toppen Go down

Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april Empty Sv: Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april

Indlæg  Tue Sørensen Man Apr 25, 2011 2:18 pm

Arrangementet d. 25. maj er skam også en del af gratis-biffen, som man kan se hvis man kigger på flyeren med program for resten af året! Introen til filmene varer ca. 15 min., og kan nok ikke helt beskrives som et "foredrag"... :-)
Tue Sørensen
Tue Sørensen

Antal indlæg : 3
Fødselsdag : 30/08/71
Alder : 52
Lokation : København
Tilmeldt d. : 25/04/11

Tilbage til toppen Go down

Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april Empty Sv: Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april

Indlæg  ZallyAward Tirs Apr 26, 2011 2:11 am

Jeg læste også flyeren. Jeg orkede bare ikke at omformulere mine foranskrevne sætninger. Dovenskab, I know.

Nicolas har endnu ikke udspecificeret hvad det skulle handle om, så jeg skrev bare det han havde sagt.
ZallyAward
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 35
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Tilbage til toppen Go down

Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april Empty Sv: Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april

Indlæg  Tue Sørensen Tirs Apr 26, 2011 2:37 am

:-) Maj-arrangementet bliver introduceret af både Nicolas og Klaus Æ. Mogensen. Jeg går næsten ud fra at Nicolas vil sige noget om den første film (baseret på en Jules Verne-roman), mens Klaus så vil sige noget om H.G. Wells.
Tue Sørensen
Tue Sørensen

Antal indlæg : 3
Fødselsdag : 30/08/71
Alder : 52
Lokation : København
Tilmeldt d. : 25/04/11

Tilbage til toppen Go down

Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april Empty Sv: Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april

Indlæg  ZallyAward Tirs Apr 26, 2011 2:52 am

Fedt. Jeg glæder mig i hvert fald til det. For nyligt så vi en samling af Harryhausens tidlige værker, foruden de mange mini-foredrag Nicolas har holdt for mig. Så det er blevet lidt af et tema efterhånden. Det er rigtig spændende at følge Harryhausens indfludelse på stop motion som vi kender det idag.
ZallyAward
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 35
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Tilbage til toppen Go down

Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april Empty Sv: Gratis-biograf på Blågårdens Bibliotek starter d. 27. april

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum