Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Filmhelte-stand på Star Wars Weekend EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Filmhelte-stand på Star Wars Weekend EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Filmhelte-stand på Star Wars Weekend EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Filmhelte-stand på Star Wars Weekend EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Filmhelte-stand på Star Wars Weekend EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Filmhelte-stand på Star Wars Weekend EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Filmhelte-stand på Star Wars Weekend EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Filmhelte-stand på Star Wars Weekend EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Filmhelte-stand på Star Wars Weekend EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

5 deltagere

Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Bullwhip Tirs Apr 19, 2011 2:25 pm

Den traditionelle Star Wars dag i Taastrup i maj måned, er nu vokset til en Star Wars Weekend! Det er folkene bag Collectormania der arrangerer eventen, og Filmheltenes Klub er blevet tilbudt en stand, ligesom vi havde på Collectormania.

Jeg skal høre om der er nogle kostumeklædte helte og skurke, der har lyst til at arrangere og bemande standen i den weekend, og repræsentere Filmheltenes Klub?

Det foregår 28. + 29. maj kl 10-17.
(Frivillige skal påregne noget tid til opstilling og nedtagning).

Vi har brug for et par ansvarlige kontaktpersoner/arrangører, samt så mange frivillige som muligt. Der vil naturligvis være gratis adgang for standens medhjælpere begge dage.

Hold dig opdateret her...
http://danskstarwarsloge.dk/

Jeg bliver nok optaget af at arrangere 501st/Nordic Garrisons stand denne gang, så jeg håber I andre vil træde til denne gang og holde Filmhelte-fanen højt! Smile

Personligt glæder jeg mig til at skulle assistere Nick Gillard (stuntman og lyssværds-kamp-koreograf fra bl.a. Star Wars episoderne 1-3). Cool

NB: Selvom det er en Star Wars Weekend, er ALLE typer filmhelte og -skurke velkomne! Det handler ikke kun om Star Wars, det er nærmest en slags collectormania, og der er fx også 007-udstilling, mm.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  G.Madine Tirs Apr 19, 2011 2:44 pm

Jeg har meldt mig som crew, så jeg kan heller ikke hjælpe.
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Gæst Man Apr 25, 2011 10:04 pm

Åh, jeg ville gerne, men jeg skal aflevere mit speciale d. 1 juni, så jeg ligger nok med koffeindrop ude på uni til den tid...
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Morgan Man Apr 25, 2011 11:51 pm

Bullwhip skrev:
...

Personligt glæder jeg mig til at skulle assistere Nick Gillard (stuntman og lyssværds-kamp-koreograf fra bl.a. Star Wars episoderne 1-3). Cool

NB: Selvom det er en Star Wars Weekend, er ALLE typer filmhelte og -skurke velkomne! Det handler ikke kun om Star Wars, det er nærmest en slags collectormania, og der er fx også 007-udstilling, mm.

Vil det sige du er med til at arrangere et stunt/fægteshow med Gillard og skywalker-pigerne? Shocked
Det lyder fantastisk, og du ved jeg gerne vil være med.
Desværre flytter jeg lige i denne weekend, om lørdagen, og der skal være god planlægning til for at kunne komme derud søndag.

EDIT; det er med sikkerhed at jeg ikke kan deltage i årets skywalker weekend, men jeg håber det bliver en succes og at I får nogle gode dage sammen! Husk at tage massere af billeder, og film opvisningerne!
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Bullwhip Tors Maj 05, 2011 11:57 pm

Kom nu, folkens.... Kan det virkelig være rigtigt at vi ikke kan få nogen til at komme til Star Wars Weekend i kostume? Selvom det måske ikke lige er Star Wars kostumer? Jeg ved at de nævner at der vil være andre cosplayers, as well, så vi er meget velkomne - de annoncerer faktisk med at vi kommer...

Det er jo fair nok at man ikke kan komme... Men det er trist at vi ikke kan repræsenteres... Selv Nordic Garrison har meldt fra - det er jo helt pinligt!

Selv hvis vi ikke skal have en stand - så vil det være rigtig rart med så mange kostumefolk som muligt...

Let me know hvis du kan komme. Jeg kontakter også lige dem af jer jeg kender...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Just Indy Fre Maj 06, 2011 12:05 am

Jeg er muligvis på, men jeg gider bare ikke at tage slæbet alene...
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Bullwhip Fre Maj 06, 2011 12:19 am

Det ville være cool - og ikke mindst hyggeligt - hvis du kommer, Just Indy!

Ingen gider tage slæbet alene, heller ikke jeg - selvom det ser ud til at jeg måske gør det alligevel... Wink

Ideen lige nu er, at der nok ikke bliver nogen stand, men måske bare et tidsrum begge dage, hvor vi aftaler at være til stede, for at hænge ud og skabe stemning - uden forpligtelser...

Men det ville være rart hvis folk generelt ville melde sig til - eller fra.... For hvis vi kun er et par stykker, vil jeg melde til arrangørerne at de ikke skal regne med Filmheltenes Klub - hvilket jeg jo ikke har lyst til.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  ZallyAward Tors Maj 12, 2011 1:30 pm

Hejsa,

Som sædvanlig er jeg ikke god til at følge med på forummet og har kun lige set dette indlæg nu.

Jeg tager i hvert fald ud til Star Wars Weekend uanset hvad.

Jeg håber på at indgå et samarbejde med dem om at få lov til at promovere en dokumentar om Harry Potter fans som jeg er i gang med for tiden. Så planen er at komme i Hermione Granger outfit og formentligt dele nogle flyers ud og sådan. Det er dog en meget ny idé og jeg skal lige nå at kontakte dem og planlægge videre.

Men det betyder i hvert fald at jeg kommer til at være der ude i udklædning og nok godt kan repræsentere Filmheltenes Klub noget af tiden (med garanti en hel del mere end jeg gjorde ved sidste års Collectormania).

Med venlig hilsen,
Sally
ZallyAward
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 35
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Bullwhip Ons Maj 18, 2011 9:55 am

Håber at se så mange filmhelte som muligt i kostume til Star Wars Weekenden - selvom man ikke har et SW-kostume... Alle er som sagt velkomne. Jeg kan muligvis skaffe jer gratis adgang og omklædningsmuligheder, hvis I på forhånd lader mig vide at I kommer i kostume.

Glæder mig til at se jer er kommer...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  ZallyAward Ons Maj 18, 2011 12:27 pm

Du kan i hvert fald regne med mig som Hermione Granger - Jeg vil meget gerne have gratis entré hvis jeg kan få det. ;o)

Jeg har fået lov til at lave mine Harry Potter Fans interviews i nærheden af Fuglsangs stand, men jeg ved ikke om de kan garantere mig gratis entré.

Håber at der er flere der dukker op! ;o)
ZallyAward
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 35
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Just Indy Lør Maj 21, 2011 12:17 pm

Jeg trode det var denne weekend det var... Embarassed Men nu når det viser sig at være næste weekend så ser det bedre ud. Da regner jeg med at kunne begge dage. Men skal lige cleare det med 'the high command'
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  G.Madine Ons Maj 25, 2011 12:46 am

Jeg kommer 100% sikkert Lørdag til messen hele dagen samt Q&A om aften. Bliver også hængende på Cafe Mango efterfølgende.
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Just Indy Fre Maj 27, 2011 6:56 pm

Jeg kommer hele lørdag, som Indy... Kan desværre ikke om søndagen.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Bullwhip Fre Maj 27, 2011 7:07 pm

Okay, Sally og Just Indy. Som jeg forstår det, så får man gratis adgang hvis man er med i paraden, så jeg håber I vil dukke op inden kl. 12, hvor paraden starter...

Ellers giv mig et kald.

Vi ses.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-stand på Star Wars Weekend Empty Sv: Filmhelte-stand på Star Wars Weekend

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum