Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

+6
SørøverSally
Just Indy
Pemba
Morgan
Ace
Bullwhip
10 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Bullwhip Ons Apr 07, 2010 12:50 pm

Filmheltenes Klub har fået en henvendelse fra tegneseriefestivalen Komiks DK, som afholdes hvert andet år.

De vil høre om vi har nogle kostumefolk (der ejer nogle tegneserierelevante kostumer), som kunne tænke os at hjælpe med at uddele flyers op til festivalen d. 21.-23. maj.

Der ligger endnu ikke noget fast om hvornår og hvor der skal deles flyers ud.

Der er ingen penge involveret, men der er nævnt følgende lokkemidler:

  • Gratis billetter til festivalen.

  • Filmheltenes Klub kan få en gratis stand på festivalen.

  • Vi kan være meddommere på børnekostumekonkurrencen.

  • Filmheltenes Klub kan få et link på deres hjemmeside.


Det vil sige, at vil man være med, skal det være af af lyst - for sin egen skyld og for at "supporte" Filmheltenes Klub.

Hvis vi skal have en stand og vi skal være dommere i en konkurrence, skal der jo være nogen til stede i hele festivalens åbningstid, så vi skal nok lave en slags vagtplan for weekenden. Tænker på at vi skal uddele visitkort og måske have et slideshow kørende med fotos af folk i deres kostumer. (Måske en lille udstilling af filmprops og/eller merchandise fra nogle medlemmers samlinger?).

Er der nogen der vil være med? (Jeg tænker naturligvis på "Batman-slænget" fra Collectormania!). Jeg er frisk på at hoppe i Spiderman-kostumet (selvom det er et filmkostume) en enkelt dag eller to... Jeg er sikker på at Indiana Jones'er også er velkomne.

Bemærk: Uddeling af flyers vil være FØR festivalen, så der er tale om to forskellige events!

Meld dig på her på denne tråd, med noter om hvornår du vil være med, og i hvilket kostume.

Mvh
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Ace Ons Apr 07, 2010 6:20 pm

Jeg regner med at kunne deltage lørdag eller søndag på messen. Måske begge dage endda.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Morgan Ons Apr 07, 2010 7:05 pm

Jeg er allerede meldt til komiks frivillig-liste, men har ikke hørt noget nærmere...måske glemt?

Jeg kan tage på messe i hvert tilfælde både fredag og lørdag, og "batmand-slænget" har allerede talt om at lave en lille sjov 'Asterix & co" -gruppe til komiks, så hvis vi ellers kan være klar lidt før messen (og ikke samme nat) så er jeg sikker på vi vil dele nogle flyers ud.

Mit jokeren kostume står til rådighed hvis nogen har lyst til det, heh.

Synes definitivt vi skal lave en lille FHK bod hvis vi kan, slideshow med billeder er meget god, og måske nogle videoklip engang imellem. Og samlinger! Både samleobjekter, men også hvis nogen har lyst til at "udstille" et komplet kostume. Måske har nogen lyst til at lave en eller anden form for præsentation (kollage, lidt info anything) af favorit heltene og deres karriere, fremtrædende, skabere etc som eksempel på hvad man også går op i som medlem af fhk.

kostume dommer...sjovt :3
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Pemba Ons Apr 07, 2010 9:47 pm

jeg er super frisk lyder kanon hyggeligt ! jeg er meget fleksibel med tider og dage i weekenden siden jeg bor meget tæt på er jeg er der alle dage Very Happy så er altid frisk på at hoppe i harley og dele papir ud bare jeg ikke skal gøre det alene xD haha
og jeg hopper ikke i Asterix & co til komiks men Watchmen en rigtig outsider jeg er xD
Pemba
Pemba

Antal indlæg : 65
Fødselsdag : 18/12/91
Alder : 32
Lokation : københavn
Tilmeldt d. : 15/01/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Morgan Tors Apr 08, 2010 12:38 pm

sejt! Jeg glæder mig til at se dig i spectre kostumet, havde nær glemt du lavede det :3
Asterix og co. er jeg heller ikke helt opdateret med da det er på initiativ fra sty og kit, så skal lige snakke med dem igen.

Kunne måske lokkes til en jokeren/harle reklame-dag.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Pemba Tors Apr 08, 2010 2:19 pm

kunne være mega hyggeligt !.. må vi se hvad ser sker Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Icon_biggrin
Pemba
Pemba

Antal indlæg : 65
Fødselsdag : 18/12/91
Alder : 32
Lokation : københavn
Tilmeldt d. : 15/01/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Just Indy Tors Apr 08, 2010 2:46 pm

Morgan skrev:Asterix og co. er jeg heller ikke helt opdateret med da det er på initiativ fra sty og kit, så skal lige snakke med dem igen.

Mangler du bautasten? Jeg kan godt lave en i flamingo hvis det skulle være ;-)
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Bullwhip Fre Apr 09, 2010 9:10 am

Det med uddeling af flyers: De forestiller sig én af de følgende datoer. Og bare et par timer, hvis det kan lade sig gøre.

torsdag d 13. maj
fredag d. 14 maj
lørdag 15. maj

Meld ud om der er en dag der passer bedre end andre - så kan vi melde tilbage i samlet flok.

Jeg afventer svar fra Komiks DK på hvor i byen det skal være og i hvilket tidsrum...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Morgan Fre Apr 09, 2010 10:19 am

Hvor skal vi stå og dele flyers ud?
Jeg kan torsdag og vidst nok lørdag.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Bullwhip Fre Apr 09, 2010 10:32 am

Har lige fået svar fra Komiks DK:

torsdag d 13. maj kl. 16-18
fredag d. 14 maj kl. 16-18
lørdag 15. maj kl. 13-15

Uddeling af Flyers ved Illum/springvandet på Strøget i KBH.

Hvad siger I andre der er interesserede - hvornår kan I? Vi er selv med til at bestemme, da det hele er frivilligt - det er vores tid det handler om...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Pemba Fre Apr 09, 2010 6:09 pm

jeg ville kunne alle dage xD strøget mums det skal nok blive rigtig pinligt hahahah
Pemba
Pemba

Antal indlæg : 65
Fødselsdag : 18/12/91
Alder : 32
Lokation : københavn
Tilmeldt d. : 15/01/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  SørøverSally Man Apr 12, 2010 2:44 am

Jeg har fri Kristi Himmelfartsdag, men skal desværre arbejde både fredag og lørdag til kl 18/16... så Kitty kan kun lege torsdag.

Jeg ved ikke om jeg skal 'cartoone' kostumet lidt, eller blot lade det være som det er - det kommer lidt an på tidspres og om i evt. har nogle gode ideer/forslag ...Bring 'em on! Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Icon_cool
SørøverSally
SørøverSally

Antal indlæg : 13
Fødselsdag : 01/06/69
Alder : 54
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 23/09/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Kit Tirs Apr 13, 2010 4:08 pm

Jeg ville da også gerne vöre med til at dele ud ^^ skal dog lige tjekke om jeg skal noget nogen af dagene.. men hvis ikke er jeg da klart frisk
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Aliv Ons Apr 14, 2010 7:56 am

Jeg kan torsdag og lørdag. Jeg er da frisk på en tur i udklædning, især hvis det gavner Filmheltene Very Happy
Aliv
Aliv

Antal indlæg : 25
Fødselsdag : 20/06/93
Alder : 30
Lokation : København
Tilmeldt d. : 23/11/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Bullwhip Ons Apr 14, 2010 3:21 pm

Aliv skrev:Jeg kan torsdag og lørdag. Jeg er da frisk på en tur i udklædning, især hvis det gavner Filmheltene Very Happy

Hvad har du af tegneseriekostume(r), Aliv?
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Aliv Ons Apr 14, 2010 3:39 pm

Bullwhipdk skrev:Hvad har du af tegneseriekostume(r), Aliv?

Jeg har Cosmo + Wanda fra Fairly Odd Parents (Fehoveder) og Raven fra Teen Titans.
Aliv
Aliv

Antal indlæg : 25
Fødselsdag : 20/06/93
Alder : 30
Lokation : København
Tilmeldt d. : 23/11/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Sty Fre Apr 16, 2010 12:37 pm

Jeg er også helt med på at dele flyers ud og sådan. Enhver chance for at hoppe i et kostume skal gribes Very Happy
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Bullwhip Tors Apr 22, 2010 10:07 pm

Hey alle.
Det er tid til at tage en beslutning.

Kan jeg sige til Komiks DK at I er friske på at trække i kostumerne kristi himmelfartsdag, torsdag d. 13. maj, kl. 16-18?

Det ser ud til at blive en girls day! Ret mig hvis jeg tager fejl, men det ser sådan ud i mine øjne:

Sørøversally: Catwoman
Morgan: Jokeren
Kit: Lara Croft/Catwoman/?
Pemba: Harley Quinn
Sty: Poison Ivy?
Aliv: ?

Bekræft/ret venligst.

Men... Guys... Gutter... Ingen drenge på banen?
(Er ikke sikker, men... Jeg kan muligvis selv være med, enten som Spiderman eller bare som secret bodyguard for alle de catsuitklædte piger på Strøget...) Wink
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  SørøverSally Fre Apr 23, 2010 12:52 am

Check!


Jeg prøver lige, at se om jeg kan lokke en forbi og tage et par billeder af os in action, til HP'en...

...and you'd better be there, and in full costume, Spidey!!

/KLASK
SørøverSally
SørøverSally

Antal indlæg : 13
Fødselsdag : 01/06/69
Alder : 54
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 23/09/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Morgan Fre Apr 23, 2010 2:03 am

Bullwhipdk skrev:Hey alle.
...
(Er ikke sikker, men... Jeg kan muligvis selv være med, enten som Spiderman eller bare som secret bodyguard for alle de catsuitklædte piger på Strøget...) Wink

Ja, for vi får HELT sikkert brug for en bodyguard når vi nu alle sammen er super helte/skurke ;3

Ej, men tror faktisk det vil være meget godt at have dig med. Og jeg kommer ikke som jokeren, den er lige blevet sendt med flyttekasse til sverige. Noget andet udloves dog med stor hast.

Dag og tid er fin med mig, så kan jeg lige nå på arbejde om aftenen.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Kit Fre Apr 23, 2010 9:56 am

Bullwhipdk skrev:Hey alle.
Det er tid til at tage en beslutning.

Kan jeg sige til Komiks DK at I er friske på at trække i kostumerne kristi himmelfartsdag, torsdag d. 13. maj, kl. 16-18?
...
(Er ikke sikker, men... Jeg kan muligvis selv være med, enten som Spiderman eller bare som secret bodyguard for alle de catsuitklædte piger på Strøget...) Wink


lyder som en go dag og tid Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Icon_biggrin
Jeg håber dog også på at komme i et andet kostume.. XD hvis jeg når at lave det færdigt
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Aliv Søn Apr 25, 2010 11:48 am

Jeg kommer i hvert fald.
I hvad vides ikke endnu. Update kommer senere Smile
Aliv
Aliv

Antal indlæg : 25
Fødselsdag : 20/06/93
Alder : 30
Lokation : København
Tilmeldt d. : 23/11/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Bullwhip Søn Apr 25, 2010 1:24 pm

Cool, jeg har meldt jer seks piger til på Kr. Himmelfartsdag.

Vender tilbage med mere info.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Pemba Søn Apr 25, 2010 5:44 pm

lyder goddie ! Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Icon_biggrin
Pemba
Pemba

Antal indlæg : 65
Fødselsdag : 18/12/91
Alder : 32
Lokation : københavn
Tilmeldt d. : 15/01/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  SørøverSally Søn Apr 25, 2010 8:49 pm

Du mener vel, at du tilmelder 7... dig selv incl.!




You'd better show 2 your own gig...
SørøverSally
SørøverSally

Antal indlæg : 13
Fødselsdag : 01/06/69
Alder : 54
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 23/09/09

Tilbage til toppen Go down

Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste Empty Sv: Officiel deltagelse på Komiks DK - interesseliste

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum