Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger...

Go down

Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... Empty Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger...

Indlæg  Gæst Man Aug 31, 2009 3:54 pm

Ja, så forefindes der anmeldelser af de tolv Indy-romaner som foregår mellem "Young Indiana Jones" og "Raiders of the Lost Ark". Ja, jeg har selv skrevet dem. Ja, jeg er uforskammet med sådan en gang selvpromovering - sorry. Imidlertid tror jeg at det kan vække enkeltes interesse for at læse bøgerne. Andre kan få sig en tur ned af "Memory Lane".

Klik på en af titlerne for at se de enkelte anmeldelser (listen er kronologisk):

1. Rob MacGregor: Indiana Jones and the Peril at Delphi.
2. Rob MacGregor: Indiana Jones and the Dance of the Giants.
3. Rob MacGregor: Indiana Jones and the Seven Veils.
4. Rob MacGregor: Indiana Jones and the Genesis Deluge.
5. Rob MacGregor: Indiana Jones and the Unicorn’s Legacy.
6. Rob MacGregor: Indiana Jones and the Interior World.
7. Martin Caidin: Indiana Jones and the Sky Pirates.
8. Martin Caidin: Indiana Jones and the White Witch.
9. Max McCoy: Indiana Jones and the Philosopher’s Stone.
10. Max McCoy: Indiana Jones and the Dinosaur Eggs.
11. Max McCoy: Indiana Jones and the Hollow Earth.
12. Max McCoy: Indiana Jones and the Secret of the Sphinx.

Disse anmeldelser (og mange andre) findes på www.denelektriskekanin.dk, der er et anmeldersite med speciale i fantastisk litteratur.

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... Empty Sv: Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger...

Indlæg  Kredepops Fre Dec 11, 2009 5:19 pm

Sejt! Fedt at læse dine gode anmeldelser, jeg har læst alle bøgerne, og jeg er helt enig med dig i næsten alle observationer.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... Empty Sv: Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger...

Indlæg  Gæst Fre Dec 11, 2009 5:43 pm

Jo tak, det er en fornøjelse at se at der er nogen der læsr dem Smile

Jeg satser på korte og præcise anmeldelser. Meget modsat de andre anmeldere på siden, men jeg er overbevist om at folk har mere mod på at læse noget der kun fylder en halv side, fremfor to hele.

Tak skal du have - godt du nød dem.

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger... Empty Sv: Anmeldelser af de tolv Indiana Jones bøger...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum