Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Collectormania i København - Page 4 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Collectormania i København - Page 4 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Collectormania i København - Page 4 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Collectormania i København - Page 4 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Collectormania i København - Page 4 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Collectormania i København - Page 4 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Collectormania i København - Page 4 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Collectormania i København - Page 4 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Collectormania i København - Page 4 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Collectormania i København

+13
Jens_Hoppe
Aliv
Pemba
Olyphant
KCLasse
DB5
Ace
Morgan
Bullwhip
Sty
Ghost Rider
Kredepops
Just Indy
17 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Kit Man Nov 23, 2009 1:07 pm

Tak for en hyggelig weekend folkens cheers

Hilsen Lara Croft/Catwoman
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Kredepops Man Nov 23, 2009 5:07 pm

Aliv skrev:Det var virkelig cool! Dejligt at man ikke var alene til at være udklædt! Tror også at det gjorde eventet lidt sjovere for de andre besøgende ;P

Håndtegn fra Raven 8D

Det tror jeg helt sikkert det gjorde, der var ihvertfald mange som gerne ville have taget fotos med os.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Sty Man Nov 23, 2009 5:24 pm

Vil også lige sige tusind tak for en super fed messe, glæder mig til næste gang der kommer noget lignende =D

// Ivy~
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Man Nov 23, 2009 5:32 pm

Her er de billeder som fotografen og DB5 lavede af os.

Collectormania i København - Page 4 Filmhe10

Collectormania i København - Page 4 Filmhe11her

lCollectormania i København - Page 4 Filmhe12ige

Collectormania i København - Page 4 Filmhe13de
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Just Indy Man Nov 23, 2009 5:50 pm

Hej Ace, flotte billeder... Meeen kan du skalere dem ned så man kan se det hele? Evt. sende dem til min email?
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Man Nov 23, 2009 5:53 pm

Jeg tror jeg mailer dem til dig.

Du kan evt. også højreklikke på dem og vælge "Gem som" for at gemme dem på din harddisk
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Pemba Man Nov 23, 2009 6:34 pm

Hov for resten, jeg har det billedet der blev taget med nogle af os og så le' star wars trooper Very Happy
jeg scanner det ind lidt senere !

hilsen harley
Pemba
Pemba

Antal indlæg : 65
Fødselsdag : 18/12/91
Alder : 32
Lokation : københavn
Tilmeldt d. : 15/01/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ghost Rider Man Nov 23, 2009 8:21 pm

Gode links til andre sider også.

kom ikke på jeres gruppe billed i fik taget i mit Jason Voorhees kostume, vidste ikke hvornår det skulle tages eller hvor og der kom ikke rigtig respons dagen inden da jeg spurgte om det, but oh well havde en super fed dag alligevel.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Man Nov 23, 2009 8:36 pm

Ja desværre kom alle ikke med på billedet. Vi manglede også Jens Hoppe, Kredepops med konen Lara Croft.

Med du er med i den kommende lille video fra Collectormania som et plaster på såret :-)


Sidst rettet af Ace Man Nov 23, 2009 9:27 pm, rettet 1 gang
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  2501 Man Nov 23, 2009 9:08 pm

Pemba skrev:Hov for resten, jeg har det billedet der blev taget med nogle af os og så le' star wars trooper Very Happy
jeg scanner det ind lidt senere !

hilsen harley

Jamen hvorfor ikke få det, og lignende, direkte fra (rum)hestens mund. Collectormania i København - Page 4 Icon_razz

Collectormania i København - Page 4 DSC08256
Collectormania i København - Page 4 DSC08257
Collectormania i København - Page 4 DSC08260


Højopløste versioner er tilgængelige på forespørgsel. Og det var natuligvis hyggeligt at møde både kendte og nye ansigter, som altid.
2501
2501

Antal indlæg : 1
Fødselsdag : 30/06/80
Alder : 43
Lokation : Valby
Tilmeldt d. : 23/11/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Man Nov 23, 2009 9:24 pm

Tak for billederne og velkommen til Filmheltenes Klub 2501.

Det sidste billede er kanon sjovt. Se bare den stakkels Snowtrooper bagerst der står og holder sig for øjnene. Han tænkter sikkert "Åh nej...ikke de skøre personer fra Filmheltenes Klub igen !"
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Morgan Man Nov 23, 2009 9:32 pm

Ih, hvor super duper cool du smed billederne direkte herind. Mange tak for det mr. trooper. Håber det bliver til flere skøre billeder sammen med jer i fremtiden :3

Hvad synes folk ellers om collectormania? Jeg kan forstå på arrangørerne de ikke var helt tilfreds med antalet gæster, og der var jo sådan set heller ikke frygtelig mange mennesker, selvom jeg synes det var hyggeligt nok med lidt plads. Gav også mulighed til en lille snak med diverse skuespillere der var mødt op. Der må jeg gi John Rhys-Davies og Natalia Tena (HP) lidt ekstra kredit for at være fenomenalt dejlige og venlige mennesker med massere af overskud. Vi stakkels trætte DC skurke fik f.ek pandekager med blåbær af Natalia om søndagen (efter at ha kæmpet mod SÅ mange helte Collectormania i København - Page 4 Icon_smile ) og jeg ved der var mange der fik en hyggelig snak med John. Desværre var Pelletier fra Twilight ikke "helt" nok til at hoppe i vores batmandkostume...men det var sjovt.

Jeg synes faktisk der er sket en masse skøre ting i weekenden, selvom messen i sig var ganske stille og rolig. Mange tak alle sammen!

//Mr. J
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Kredepops Man Nov 23, 2009 9:38 pm

Jeg synes at det var et kanon fedt arrangement. Det var langt langt bedre end det i Malmö, som mest af alt mindede om en Indisk banegård. Skuespillerne var virkelig søde og imødekommende og jeg fik da også en Henry Jones Sr. figur med hjem til spotpris. Der kunne måske godt have været flere boder, men det gjorde sq ikke så meget. Jeg tror det største problem med besøgstallet var at der ikke var gjort nok publicity for collectormania. Tror sagtens der kunne være kommet flere mennesker hvis der var gjort et ordentligt arbejde ud af det.

Jeg hørte forresten at der ved et cosplay event i samme sal blev kastet med sten mod ruderne af indvandre bander, godt at der ikke skete noget lignende til dette event! Sådan noget gør mig så pissesur.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ghost Rider Man Nov 23, 2009 10:13 pm

faktisk skedte der noget også ved collector mania.

hen imod slutningen om lørdagen bankede personer på det store glas vindue og blev lukket ind i alt hast, det var vidst arrangeør til collector mania og sådan.

Der var gadekamp uden for og så vidt jeg ved fik flere personer bank med køller.

Det er sgu en sug verden vi bor i efterhånden.

Det jeg personligt synes skal ændres til næste år er loktionen, det skal ikke afholdes ude i sådan et scocialt belastet milijø, men i Forum eller pumpehuset eller sådan noget.

Det tror jeg ogå vil give flere besøgende da folk sikkert ikke er vild trykke ved stedet, Hende jeg fulgtes med og mig var ihvertfald ikke da vi kort tid efter bande halløjet skulle med bussen ret tæt på, vi kom dog sikkert hjem uden problemer, men det lå dog i baghovedet.

og ACE, det er helt ok med gruppe billedet, jeg havde en fin dag alligevel Smile kan godt huske du tog noget film eller billed halløj på et tidspunkt.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Man Nov 23, 2009 10:49 pm

Wow, jeg lagde ikke mærke til noget ballade hverken under eventen eller da Oly og jeg skulle hjem med bussen. heldigvis.

Jeg nød faktisk den stille grønne oase mit i det hele på taget af bygningen med Morgan for en stund. Godt overblik og et godt sted at kæmpe mod banderne fra Collectormania i København - Page 4 Icon_smile

Men ja, det er synd for bydelen og de familier der bor der som forsøger at have en normal hverdag. Der skal ryddes ud i ballademagerne. Hvor er Robocop når man har brug for ham.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Morgan Man Nov 23, 2009 11:03 pm

Kredepops skrev:Jeg synes at det var et kanon fedt arrangement. Det var langt langt bedre end det i Malmö, som mest af alt mindede om en Indisk banegård. Skuespillerne var virkelig søde og imødekommende og jeg fik da også en Henry Jones Sr. figur med hjem til spotpris. Der kunne måske godt have været flere boder, men det gjorde sq ikke så meget. Jeg tror det største problem med besøgstallet var at der ikke var gjort nok publicity for collectormania. Tror sagtens der kunne være kommet flere mennesker hvis der var gjort et ordentligt arbejde ud af det.

Jeg hørte forresten at der ved et cosplay event i samme sal blev kastet med sten mod ruderne af indvandre bander, godt at der ikke skete noget lignende til dette event! Sådan noget gør mig så pissesur.

Hr. Nielsen (en af arrangørene jeg talte med) mente ellers besøgsantallet ikke var stort nok i forhold til allt det de netop havde gjort ud af publicity, i radio, tv og aviser åbenbart. Ikke fordi jeg har set noget af det...

Jeg var også lidt skeptisk til location i starten fordi jeg faktiskt var med til den cosplay konkurrence der blev holdt i hallen for to år siden og hvor det gik lidt galt udenfor. Men weekenden forløb godt denne gang, vi gik ennda lige rundt på blågårds plads et par gange hvor vi kun fik god responce. Sef lidt upraktiskt at man ikke kunne udbytte udendørs arealerne til pisk da det uden tvivl ville gøre mange i kvarteret urolige over "pistolskud" og give problemer med politiet :3 Som Ace skrev så er taget på korsgadehallen faktiskt en grøn oase, synd vi ikke fik nydt det lidt mere.

@Kredepops For øvrigt hyggeligt at lige hilse på dig og din kone, jeg fik langt senere at vide hun er søster til en af mine gode cosplay venner...som alt dog hænger sammen Collectormania i København - Page 4 Icon_biggrin
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Morgan Man Nov 23, 2009 11:43 pm

Her er mine, i stort set kun D.C billeder Collectormania i København - Page 4 Icon_rolleyes som sedvanligt taget med min mobil, så kvaliteten svinger.

Billeder her; Welcome to the Mr. J universe m-ha-Ha-HA-HA-Ha-ha


Sidst rettet af Morgan Tirs Nov 24, 2009 12:06 am, rettet 1 gang
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ghost Rider Man Nov 23, 2009 11:49 pm

ja det er faktisk utroligt at man næsten har brug for en Robocop i vores dage Collectormania i København - Page 4 Icon_evil

det er synd og skam for København de skal have sådan ballademager til og tilsmudse en ellers fed by, jeg er personlig vild med København og har da seriøse planer om en dag og slå rødder der over.

et Robocop kostume er lige til en sidebemærkning et af mine drømme kostumer hehe Smile

de er bare ik ret tit til salg og når de er koster de masser af danske dollaser., meeen det er altså en tand for fedt.

men ud over idioterne som lavede ballade synes jeg det var et hyggeligt arrangement, det var hyggeligt og hilse på alle her Indy´s igen og møde ACE Irl som jo bor lige om hjørnet fra hvor jeg bor stort set.

Superhelte flokken havde også nogen fede kostumer, det var fedt og se en Joker for førreste gang plus Harlequinn, og så poisen Ivy, det er kostumer jeg ikke har set før så det var da lidt cool.

vi må heller ikke glemme cat voman´s (der var jo to) så en fed messe med nye dragter jeg ikke før havde set i forvejen.

Min kammerat rune i hans V dragt og hans hjælper i SL var også fedt og møde i deres V dragter som faktisk ER lavet af den mand som lavede dragterne til den orginale serie, det det bliver ikke mere screen accurate Collectormania i København - Page 4 Icon_twisted

har sagt det før og siger det igen, jeg må snart igang med min egen Batman dragt Arkham Asylum, vi kan ikke ha jokeren og hans bande render uhindret rundt sådan der hehe.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Morgan Tirs Nov 24, 2009 12:05 am

hehe, du kan bare komme an! Jeg har skaffet mig en ordentlig POW-pistol til den tid.

Hov, vent gik jeg også glip af "V"!? Eller måske, pyha, jeg gik glip af "V"! Han er det eneste jeg er mere klæbe-fan til end en scout-trooper... <3 Ville ikke være så godt for hverken Jokerens rygte eller "V's" sorte dragt Collectormania i København - Page 4 Icon_wink
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Kredepops Tirs Nov 24, 2009 5:36 pm

@morgan, tak i lige måde! I var bare så flinke allesammen og flotte i jeres kostumer. Hehehe ja det er sjovt som tingene falder sammen, Malene og Mikkel er søster og bror.

Håber også at de holder det et andet sted end på Nørrebro til næste år, der er for mange idioter derinde. Jeg oplevede dog ikke noget personligt. Har dog prøvet at blive generet før af nogle indvandre drenge da min kone (dengang kæreste) og jeg gik en tur på Strøget en gang. Jeg havde min Matrix frakke på og hun havde noget goth-agtigt tøj på. Det er utroligt som det pisser de drenge af, og gør dem utilpas når folk skiller sig ud fra mængden! De skulle lige høre om vi var bøsser og lesbiske. Hvortil vi svarede at det kom ikke dem ved, og så forlod vi stedet. Det var meget ubehageligt.

Jeg er ikke racist, og har haft mange venner med anden baggrund end dansk, men lige præcis indvandrer drenge har tit meget svært ved at opføre sig normalt og tolerant. Det er virkelig sørgeligt hvordan de fæ-hoveder ødelægger det for mange andre.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Tak for fin konvention

Indlæg  G.Madine Tirs Nov 24, 2009 6:14 pm

Ville også blot benytte lejligheden til at takke for jeres fine fremmøde. Udklædninger gør dog en konvention lidt sjovere. Må tage hatten af for jeres kostumer.

Angående placeringen var der både Thumbs up og down. Det var super centralt, hvilket gjorde det til cykel afstand for mange københavnere og forholdsvis tæt på tog station. Fine lokaler med plads til mange.
Ulempen var dog lokale bander uden for. Begge dage var der problemer med at få de "dyre" autografer transporteret væk i sikkerhed. Kørte dag 2 sammen med Mike fra Showmasters.

Der var dog ikke så mange folk der kiggede forbi. Men omvendt så var det jo også første gang det blev afholdt. Første gang der blev afholdt konvention i Tåstrup (1997, hvis jeg husker rigtigt) var vi kun 7 der mødte op for at få en snak med David Prowse (Darth Vader). Som jeg snakkede med Per om så havde de den gang været 10 år forud for deres tid Wink
Ved første Propworld i Malmø, var der heller ikke så mange der mødte op.
Så det må nu bliver vores opgave at sprede rygtet om konventions til venner og bekendte der kunne have interesse.


Nu er jeg ny i dette forum, så jeg må nok hellere give mig til kende.

Foto taget til Collectormania 1 CPH - Dragten er ikke mit men lånt til lejligheden. Kan hilse og sige det var meget meget varmt.

Collectormania i København - Page 4 Pb220083r1


Et 7 år gammelt foto sammen med min største fan - Madine aka Dermot Crowley Taget til en konvention i Hamborg. Jeg var 17 år den gang.

Collectormania i København - Page 4 Madinemadine31



Sidst rettet af G.Madine Tirs Nov 24, 2009 6:18 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Resize)
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Just Indy Tirs Nov 24, 2009 8:57 pm

Success eller ej, så har Filmheltenes klub i det mindste fået mere opmærksomhed efter Collectormania. God ide med visitkort'ne.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Tirs Nov 24, 2009 9:13 pm

Ja visitkortene gjorde lykke.

Velkommen til G.Madine, flot kostume i øvrigt.

Jeg synes nu ikke det gjorde så meget der ikke var så mange besøgende. Havde der været 4 gange så mange mennesker var det ikke sikkert vi havde kunne komme til at veksle nogle ord med John Rhys Davies osv.

Men lidt flere forhandlere næste gang vil være nice, der skal nok komme flere mennesker næste gang når det gode rygte om arrangementet spredes bl.a. fra Filmheltenes Klub Collectormania i København - Page 4 Icon_cheers
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Just Indy Tirs Nov 24, 2009 10:22 pm

Nej det gjorde bestemt ikke oplevelsen dårligere at der var luft til at svinge pisk osv. Men fra arrangørs side kunne man ønske at der kommer flere næste gang, bare så de gider gøre det til en tilbagevendende event.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  G.Madine Tirs Nov 24, 2009 11:58 pm

Det var nu ikke min egen kostume. Men sej det er den.

For deltagerne er det jo bedst hvis man nærmest er den eneste sammen med et håndfuld venner. Men det tror jeg desværre ikke at sådan nogle ting kan løbe rundt med.
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 4 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum