Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

+3
Blofeld
Morgan
Bullwhip
7 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Bullwhip Tirs Jun 02, 2009 4:09 pm

Okay! Lad os samle alle dem der har lyst til at bygge sig et scout trooper kostume.

Indtil nu er vi i hvert fald Morgan, Just Indy, samt undertegnede... Er der flere der har lyst til at melde sig under imperiets spejder-faner?

Det er nok smart at være flere der køber delene sammen, for at vi hver kan spare lidt på fragt-omkostningerne. Samtidigt vil vi nok købe lidt ad gangen, så vi kan sprede udgifterne ud over en periode... Man kan fx starte med at købe hjelmen, senere fx hard armor parts, og senere igen flight suit'en, støvler, handsker, hætte og gun (og måske intercom-anlæg) i små bidder.

Det skal lige siges at der er flere steder (forum'er) man kan lede efter info, osv, bl.a hos trooperne i 501st og Nordic Garrison, samt http://www.bikerscout.net/. Så lad os bruge denne tråd til at kommunikere om vores research og holde hinanden opdateret...

Jeg vil tage kontakt til et par af Nordic Garrisons top-folk på scout trooper-området. De kender alt til kostumets detaljer og har nogle klare do's and don'ts, mht hvem man bør købe hvad af, eller ej...

Troop on! Very Happy
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Morgan Tirs Jun 02, 2009 8:19 pm

Det bliver bare for sejt, vi bliver jo en hel lille scout troop gruppe Very Happy
Jeg har også set mig lidt omkring på forumer, men har ikke direkte kontakt med nogle scout troopers, så det er bare super hvis du få nogle gode tip der.

Hvad er I ellers ude efter? Det bliver jo nok mit første trooper gear, men er en detalje/kvalitets nørd så vil stile efter noget der er godt og 'screen accurate'. Hvad kan man regne med totalt pris?
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Blofeld Tirs Jun 02, 2009 10:08 pm

Ahhhhhhhhhh, det ville være en drøm, men jeg kunne nok overtales til at indgå et "partnerskab" ved indkøb Very Happy ..

Lad bare hører nærmere hvis der kommer nyheder..

E.S.Scouterfeld
Blofeld
Blofeld

Antal indlæg : 21
Fødselsdag : 29/06/70
Alder : 53
Lokation : Vulkanen/2760
Tilmeldt d. : 31/10/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Bullwhip Tirs Jun 02, 2009 11:08 pm

Vi går bestemt efter at være så "screen accurate" som vi kan, for jeg tror ikke det gør det meget dyrere. Man kan bare være uheldig at købe fra upålidelige og/eller dyre forhandlere som sælger ukorrekte eller dårlige ting...

Jeg vil forhøre mig om cirka-prisen på en komplet og "godkendt" biker scout.

Tjek dette, til inspiration:
http://www.nordicgarrison.net/cost_tb.html

Bloffe, min ven, det ville give mig den største glæde hvis vi kunne troope sammen som scouts en dag! Vi har drømt om det siden 1983, man! Let's do it! Very Happy cheers sunny Overvej allerede nu dit kodenummer, hehe... vent, jeg tror jeg har gættet det allerede!!

Kh
TK-4407

(Biker scouts starter med TB, så jeg bliver TB-4407)
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Morgan Tirs Jun 02, 2009 11:32 pm

seriøst siden 1983? Haha, you guys are crazy, det er før min tid. Lad os bare sige jeg vil være beæret at troppe med jer.
I har holdt ud siden RotJ!

Kan man vælge sit eget nummer? Det vidste jeg ikke...så bliver mit da stensikkert noget med 27.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Bullwhip Tirs Jun 02, 2009 11:41 pm

Morgan skrev:seriøst siden 1983? Haha, you guys are crazy, det er før min tid. Lad os bare sige jeg vil være beæret at troppe med jer.
I har holdt ud siden RotJ!

Kan man vælge sit eget nummer? Det vidste jeg ikke...så bliver mit da stensikkert noget med 27.

Yessir! Og det ville være en fornøjelse at troope med dig!

Mht nummer: Tjek her om dit ønskenummer er ledigt, eller om der dukker et navn op (klik i TKID og søg på et 4-cifret nummer):

http://www.501stlegion.org/members/searchform.php



Cool
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Just Indy Ons Jun 03, 2009 12:23 am

Hej Klaus, fik du den der PDF?
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Ghost Rider Ons Jun 03, 2009 4:32 pm

well jeg har stortset en komplet dragt men mangler nye støvler så jeg er en lille bitte smule med hehe Smile
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Ace Ons Jun 03, 2009 8:52 pm

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad sådan et outfit kan løbe op i. Måske er det det de frigivne SP midler skal bruges til Very Happy Nu må vi se.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Blofeld Ons Jun 03, 2009 10:37 pm

Bloffe, min ven, det ville give mig den største glæde hvis vi kunne troope sammen som scouts en dag! Vi har drømt om det siden 1983, man! Let's do it! Very Happy cheers sunny Overvej allerede nu dit kodenummer, hehe... vent, jeg tror jeg har gættet det allerede!!

Kh
TK-4407

(Biker scouts starter med TB, så jeg bliver TB-4407)

Skulle jo lige prøve at søge på det nummer bipppppp.... DET ER LEDIGT bounce ......

JA, DER ER VEL INGEN VEJ UDENOM.... DET ER TID... Very Happy

E.S.Scoutfeld
Blofeld
Blofeld

Antal indlæg : 21
Fødselsdag : 29/06/70
Alder : 53
Lokation : Vulkanen/2760
Tilmeldt d. : 31/10/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Bullwhip Ons Jun 03, 2009 10:52 pm

Blofeld skrev:
Skulle jo lige prøve at søge på det nummer bipppppp.... DET ER LEDIGT bounce ......

JA, DER ER VEL INGEN VEJ UDENOM.... DET ER TID... Very Happy

E.S.Scoutfeld

It sure is, boy!!

WHAT THE...?!

Very Happy
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Just Indy Tors Jun 04, 2009 4:08 pm

Hej Klaus har du snakket med nogen om hvilken 'bucket' er værd at købe? Jeg har faktisk skrevet til én på bikerscout.net og han har givet mig et word dokument med masser af oplysninger. Han blev træt af at svare på de samme spørgsmål fra newbies at han fik det samlet ét sted, hvilket også kommer os tilgode Very Happy.

Han nævner 3 propmakers der er værd at samle på (hjelme) og KS var én af dem. Der er andre, lidt dyrere men jeg tror KS er fin nok.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  DavetheDane Fre Jun 12, 2009 10:57 pm

Fedt!! Kanon at se flere gutter ramme bikerscouten!

Her er billeder af min gamle dragt.

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) TBL1

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) TBL11

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) TBL3

Det er et sejt kostume - selvom jeg bedre kan lide Stormtrooperen...

Jeg valgte de bedste ting og det løber op - ca. 10.000 kr. inden man kommer i mål - det kan gøres meget billigere og hold derfor øje med eks. ebay, hvor et 501st medlem fra tid til anden sælger sin dragt...

Jeg anbefaler:

Hjelm: Altmanns (ikke længere i produktion), MLC (glasfiber og skal males), KS

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) TBL21 (altmanns til venstr og KS til højre - det er mine forældre der poserer cheers )..

Armor: Moncal
Boots: Moncal
Blaster: Hyperfirm - Sci-Fire
Undersuit: Wesco racing suit
Cummerbund: fra Bikerscout.net
Gloves: Sitharmor fra ebay
Vest (hvis man skal være 100% screen accurate): Bikerscout.net artemis fra Tyskland

Sig til hvis I har spørgsmål og brug for hjælp!!

Held og lykke!!
DavetheDane
DavetheDane

Antal indlæg : 24
Fødselsdag : 11/10/74
Alder : 49
Lokation : Næstved
Tilmeldt d. : 08/11/08

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Blofeld Lør Jun 13, 2009 9:41 pm

What the... ?!

"Gamle dragt", har du fået en ny ?????? ( solgt eller hva`?? )

Det er et fantastisk syn Shocked ..

FED FED DRAGT..

B.S hilsner

E.S.Blofeld
Blofeld
Blofeld

Antal indlæg : 21
Fødselsdag : 29/06/70
Alder : 53
Lokation : Vulkanen/2760
Tilmeldt d. : 31/10/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  DavetheDane Lør Jun 13, 2009 11:17 pm

Blofeld skrev:What the... ?!

"Gamle dragt", har du fået en ny ?????? ( solgt eller hva`?? )

Det er et fantastisk syn Shocked ..

FED FED DRAGT..

B.S hilsner

E.S.Blofeld

Ja, den er solgt nu her..

Fordele ved kostumet:
Det er et meget fleksibelt kostume, nemt at kommer rundt i osv.
mega cool - elsker scenen fra ROTJ på Endor!!

Ulemper:
- Det er meget varmt - en Stormtrooper er køligere..
- Der er ikke så mange der kender dem - Stormtrooperen er mere kendt af menig mand
- Deres gun er alt for lille - men man kan vælge at købe en sniper - DLT-19
- Jeg synes endvidere at det var et lidt bøvlet kostume at få af og på. Svært at få til at sidde korrekt..

Men go for it boys!!
DavetheDane
DavetheDane

Antal indlæg : 24
Fødselsdag : 11/10/74
Alder : 49
Lokation : Næstved
Tilmeldt d. : 08/11/08

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Just Indy Tirs Jun 16, 2009 10:29 am

Så nærmer jeg mig en endelig beslutning hvad hjelmkøb angår. Jeg vil for god ordens skyld vende det med andre interesserede og notere den info jeg har fundet. Det kan være der er flere end mig og Klaus der har lyst til at bestille.

Det er dyrt at skulle anskaffe et helt outfit på en gang så jeg starter med hjelmen. Jeg har snakket med fabrikanter og folk inde på bikerscout.net og er nede på to finalister. Ved ikke om det er bedst at bruge forkortelser (som de gør det på bikerscout.net) for at beskytte fabrikanten... Jo det er nok bedst. I må bare spørge hvis I vil vide mere...

Nå men der er som sagt to jeg går og kigger på. Det er hhv. KS og MLC, hvor KS har en billigere version i ABS plastik, har lidt hjemmelavet feel over sig. Denne fås både samlet og som kit. Send mig en pm så skal jeg sørge for at emaile den PDF jeg har fået fra KS.
MLC er færdiglavet i glasfiber men kræver at man maler den. MLC mangler så også glas og snud 'greeblie', men det skulle ikke være så svært at skaffe. Jeg hælder kraftigt til MLC efter som den bare ser pisse godt ud.

Sådan ser den ud når man får den:
https://2img.net/r/ihimizer/img104/6020/mardon01smio8.jpg
og sådan kan den komme til at se ud færdig ;-)
https://2img.net/r/ihimizer/img104/3425/mardon12ej4.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img237/1082/mardon13yl5.jpg

KS hjelmen koster $290 samlet og $150 som kit. Dertil kommer $55 til fragt.
MLC koster $270 med fragt, hvis man køber direkte fra fabrikanten.
Men der er også en anden armor fabrikant der videresælger MLC hjelmen (hedder MC) hvor man får meget detaljeret snud 'greeblie' og decals med.
MLC hjelm via MC: $285 + fragt. MLC tilbyder også at male og samle hjelmen, men jeg har ikke pris på det.

Selvom jeg starter med hjelmen så har jeg undersøgt / fundet ud af at KS, MLC og MC har alle tre armor til salg også. MLC har en glasfiber armor i stil med hans hjelm, mens KS og MC har en plast armor.

KS armor: $325 finished / $275 rough cut + fragt. Denne har, som hjelmen, lidt hjemmelavet feel synes jeg.

MC armor: $425 + fragt
https://2img.net/r/ihimizer/img134/4179/scoutkit02sm9aa.jpg
Jeg køber garanteret fra ham når jeg når så langt...

MLC armor: $450 med fragt
http://www.printroom.com/ViewAlbum.asp?userid=mlcallanta&album_id=180383

Her er så hvad jeg har fundet ud af. Sig endelig til hvis det har interesse. Vi kan måske spare lidt hvis vi bestiller sammen. Men vent ikke for længe fordi jeg bestiller snart.

ps. så vidt jeg har forstået er alle hjelmene + armor godkendte af 501st.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Bullwhip Tirs Jun 16, 2009 11:09 am

Hey, jeg er klart med. Jeg tror mest jeg er til den samlede og malede MLC hjelm via MC: $285 + fragt. Det med at male selv... det får jeg nok aldrig gjort, og jeg synes ikke det er så dyrt at betale den smule ekstra...

Når vi engang når til at købe armor, tror jeg også mest på MC's...

Hvad siger Morgan og Blofeld? Er vi den nye Biker Scout squad? Very Happy
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Just Indy Tirs Jun 16, 2009 1:04 pm

Hey Klaus det er fair nok. Bemaling og anden DIY er ikke alles kop the...

Men så skal jeg bare høre MC om hvor meget det bliver ekstra.... (har skrevet mail til ham nu...)
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Morgan Tirs Jun 16, 2009 1:50 pm

Kan man egentlig bestille armour i forskellige størrelser? For eksempel er jeg nok ikke så bredskuldret som visse af jer Smile

Udover det ser det rigtig godt ud, jeg synes også at det er helt i orden at bestille de helt færdigtlavede sæt/hjælme, selvom jeg nok vil mene det ville være ret sjovt at have lavet noget selv. Bare en følelse af håndværker-stolthed.

Udover det vil jeg for alles skyld lige notere at jeg muligtvis bliver nød til at udskyde min scout trooper til foråret 2010 da jeg lige i dag (faktiskt) har fået mulighed for en rejse til Japan i efteråret. Videre info kommer.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Ghost Rider Ons Jun 17, 2009 7:11 am

Så vidt jeg lige kan vuder ud fra min egen scout trooper gør det ik noget du ikke ligner en amrikansk fodbold spiller Morgan.

på en sout blir skulder armoren sat fast på selve dragten, hvor imod ved en stormtrooper sidder de fast på selve bryst armoren.

Er bryst og bag armor lidt for stor til dig vil man nok kunne trimme det lidt så det passer i størrelsen, men da du allerede er ret høj tror jeg ikke det blir aktuelt.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Just Indy Ons Jun 17, 2009 10:34 pm

Så har jeg fået svar fra MC. Hvis man bestiller en malet hjelm koster det $180 ekstra og tager ca 10 uger.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  DavetheDane Lør Jun 20, 2009 7:51 am

jeg ved at i samler jeres indkøb men faldt over en super fyr i 501st, der sælger sin bikerscout.. det noget af det bedste og så kun 1000 USD!!

http://forum.whitearmor.net/index.php?showtopic=7160&hl=

her lidt info... 1000 usd er meget meget billigt!!

I have just lost interest in the scout.. With Vader and TK taking up my time and a School bill looming... Its time to go.
MLCV2.5
MC armor
Ladyghost Soft parts
Ghost boots
Hyperfirm Pistol
Hon coveralls modded but Ladyghst
Espree V1 and V2 gloves
Nerf longshot Sniper Rifle

New owner gets the Kotobakuya Statue of the Scout as well. I have one for all my costumes.
Well worth the price listed, so I am firm. Only trade I will consider is high end Vader stuff.
1000.00 Shipped anywhere. Will ship in 2 boxes. One from the states and one from here.
Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) IMG_3828
My PB of the suit.
https://s120.photobucket.com/albums/o199/runnriottt/TB%20Details
DavetheDane
DavetheDane

Antal indlæg : 24
Fødselsdag : 11/10/74
Alder : 49
Lokation : Næstved
Tilmeldt d. : 08/11/08

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Bullwhip Lør Jun 20, 2009 10:56 am

Hey Dave.

Tusind tak for din årvågenhed. Kan jeg få dig til at skrive til ham og sige at du har en ven som nok er interesseret? Jeg har selv prøvet at logge ind, men der er problemer, så jeg er bange for at jeg ikke når det. Jeg overvejer kraftigt at købe, men skal lige se hvordan økonomien kan hænge sammen, men ellers er der nok en anden dansker der er interesseret - så, mon vi kan få lagt billet ind på den biker?!
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Just Indy Man Jun 22, 2009 9:47 am

Jeg tror jeg bestiller min hjelm i løbet af ugen. Hvis der er andre der er på, så sig til nu.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Bullwhip Man Jun 22, 2009 1:18 pm

Just Indy skrev:Jeg tror jeg bestiller min hjelm i løbet af ugen. Hvis der er andre der er på, så sig til nu.

Jeg er på. Cool
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Biker Scout Trooper kostume (Star Wars) Empty Sv: Biker Scout Trooper kostume (Star Wars)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum