Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

+5
Anakin Skywalker
DB5
Morgan
Sty
Just Indy
9 deltagere

Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Just Indy Tors Maj 28, 2009 12:04 pm

Jeg ville gerne om fredagen, men har en anden aftale. Så jeg tager min søn med om lørdagen.
Just can't get enough Star Wars...
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Sty Fre Maj 29, 2009 9:30 pm

Morgan og jeg kommer selvfølgelig om lørdagen, denne gang som Ashoka og ny og forbedret Aayla Very Happy
Vi ses!
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Morgan Søn Maj 31, 2009 12:08 am

I AM WASTED!
Tak for en dejlig dag venner, det var godt at se jer igen. At vejret og kostumet så også passede perfekt sammen var bare et plus. Smider et par billeder op snart :3


ps. Hvis nogen skulle være frisk, så er der karneval i fælledparken i morgen! Bare for at hygge lidt udenfor kostumerne...eller i=karneval XD
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  DB5 Søn Maj 31, 2009 10:37 am

Totally wasted, Jeg gav totalt op da jeg kom hjem - vil gerne med ud og spise næste gang, håber i havde en super middag og hygge :-D - jeg smækker også et par billeder op senere når jeg har kigget dem igennem.

Karneval i parken, hva' tid eller er det i fuld gang nu???? skal helt klart ud i solen i dag :-D
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Morgan Søn Maj 31, 2009 12:48 pm

Jaaaa, det var en hyggelig middag på Mango. Vi håbede på I ville dukke op!

Super, glæder mig til fler billeder, mine er taget med mobil og vi fjollede ret meget >:3
Her er liink til de første

Tror karnevallen er i fuld gang i fælled parken, vi smutter over i eftermiddag. Det varer vidst hele aftenen og vi har dejligt vejr igen. Program her
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Anakin Skywalker Søn Maj 31, 2009 4:28 pm

Jeg kom tilbage til vejle efter tåstrup, 02.05 i nat og var totalt smadret.
jeg var rigtigt glad for hilse på jer alle samme igen.
Anakin Skywalker
Anakin Skywalker

Antal indlæg : 14
Fødselsdag : 01/04/88
Alder : 36
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 20/05/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Just Indy Søn Maj 31, 2009 11:18 pm

Jeg hyggede mig også med min søn i går. vejret og stemningen var fantastisk. Fik snakket lidt med Klaus som satte skub i min søgen på Biker Scout gear... Tror jeg bestiller hjelm i løbet af måneden... Ja man skal da begynde et sted og som Klaus sagde i går så kan hjelmen jo pynte imens man samler resten ;-)
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Bullwhip Man Jun 01, 2009 1:23 am

Hej alle.
Super dejligt at se jer alle, selvom ikke alle fik set mig - uden min hjelm i hvert fald! Very Happy

I er altså for seje, I piger. Jeg er super imponeret over jeres detalje-rigdom og dedikation. Topklasse! Keep it up!

Ja, Thorvaldur, jeg er med dig. Let's roll! Jeg er klart på! Jeg havde en lille snak med Tobias (clone trooperen). Han er den danske godkendelses-rep i 501st og kender en del til scouten... Han har selv en "gammel" én stående derhjemme... Skal lige snakke konkrete detaljer med ham, og evt. også med Andrew (Darth Maul) fra Sverige, som Tobias anbefalede. Han skulle være "The Oracle of scout trooper viden"! I'll be back!

Dert var en fin Star Wars Dag! Der var iøvrigt 400 gæster sidste år - og 1400 gæster i år, så det må kaldes en succes! Mon ikke der kommer en Star Wars Dag 3 næste år..?! Ses næste gang!


cheers
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Sty Man Jun 01, 2009 3:26 am

Vil også lige sige tak for denne gang, og tak for komplimenterne for kostumet Smile
Synes selv det var mega hyggeligt, og mon ikke Clone Wars har haft noget med i spillet i det store gæsteboom ;D
(tror efterhånden at jeg er sluppet af med det meste blå Razz)
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Jaina Solo Man Jun 01, 2009 10:05 am

Så kom jeg endelig herind. Jeg vil også sige tak for en rigtig hyggelig dag i selskab med jer der deltog. Det var rigtig hyggeligt at møde de af jer jeg ikke har mødt før og gense de af jer jeg har set før Very Happy

Og Sty, jeg tror på at Clone Wars havde noget at gøre med det, men jeg tror også at LegoWorld var med til at reklamere for eventet, siden jeg i hvert fald hilste på mange unger, der sagde, at de havde set mig og de andre tøser inde i LegoWorld i vores fægtearena Wink også når man tænker på, at CW ikke var med til at reklamere for eventet Wink

Og ja, det må da kaldes en succes. Håber også der kommer et event igen til næste år Smile
avatar
Jaina Solo

Antal indlæg : 1
Fødselsdag : 22/05/84
Alder : 39
Lokation : Denmark
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Ghost Rider Man Jun 01, 2009 11:15 am

Ja så vil jeg også lige skrive en lille notits.

Det var en super fed dag, og rigtig rart og se mine medtropper igen.

mine ben dagen efter var bare totalt smadret, for dælen jeg havde ondt i dem af of rende så meget rundt hehe Very Happy

og jeg må give ret i at Jeres kostumer, Morgan og Sty, er rigtig flotte og meget imponeret over i selv har lavet dem.

bare de flotte detaljer på overdelen på aayla kostumet med alle de små mønstre som jeg også nævnte over for dig, det er jo bare kvalitet.

Ashoka kostumet var også virkelig flot og det var jo som om hun var trådt ud af lærredet og ind i virkeligheden.

jeg er ked af jeg ikke fik hilst på dig igen Thorvaldur Sad jeg rendte rundt i en tie dragt for Nordic Garrison, men synes det er super fedt du har taget førreste skrift til en Scout trooper og ser frem til og troppe med dig i fremtiden, du vil da joine os i 501st ik ??

fik lige set billederne Morgan, de er ganske cool, men hvor har en tie pilot egentlig et stort hoved eller hjelm hehe Very Happy
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Just Indy Man Jun 01, 2009 12:14 pm

Selvom jeg ikke troppede var jeg træt efter dagen. De mange kostumer var rigtig flotte og et nice touch fra en af gæsterne der havde sit barn med iklædt ewok kostume.

Jeg fik taget et par billeder rundt omkring og poster dem på et tidspunkt.

Du skal ikke være ked af ikke at have mødt mig Dan, vi får nok rigeligt med chancer i fremtiden.
Du kan bande på at jeg joiner 501st når jeg får stykket sammen kostume!
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Ghost Rider Man Jun 01, 2009 7:18 pm

Det lyder cool, så kommer der endnu en medtropper jeg kender Smile

og jepski, vi skal nok få mulligheden igen, kunne være sjovt og komme med til et af jeres Indy Summit på et tidspunkt og se hvordan det foregår Smile

Vil da forresten lige sige at den bond samling der var på messen var helt og aldes flot, det var mange rigtig cool samle objekter, er ejeren medlem af dette forum ??

vi stod og fik en sludder med ham efter lukketid hvor han blandt andet fortale om Le Chiffre figuren (Mads Mikkelsen).
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Morgan Tirs Jun 02, 2009 1:38 pm

Jeg glæder mig allerede til det næste event! Det lyder måske mærkeligt, men der er stor sandsynlighed for man dukker op i et nyt kostume igen :3 Det er bare ikke til at lade være (det modsvarer noget i stil med ardrenalin-junkies).

Mange tak for komplimangern! Jeg blev selv glad overrasket af hvor mange små Ashoka fans der var. Smile Det er fedt med responce fra alle de mennesker, men særligt at træde ud som en favorit karaktær til børnene.
Har opdateret med et par afslørende billeder mere I mit album her!

Til jer der har scout trooper planer, så er jeg også med på et hjørne. Snakket med Klaus om det tidligere. Måske skulle vi lave en tråd eller så send mig lige en pm.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  DB5 Fre Jun 05, 2009 1:17 pm

Neat billeder... kan se jeg nok har skrevet et par navne forkert i teksten til mine egne billeder..... ops... sorry in advance. anyways her er et par stykker fra selvsamme dag Cool Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? 01modtagelseskometienvs





Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? 28bljedilrdag

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Tropflowerpowerklauslrd

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? R2d2ogsky

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Vadermblandetgruppelyss

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? 23runebobafetthilserpar

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Blogtropperklaus
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Ace Fre Jun 05, 2009 2:50 pm

Det er nogle flotte profil billeder du har taget Ditte.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Anakin Skywalker Fre Jun 05, 2009 10:07 pm

gud! der var jeg da på det første billede Laughing aha! se nu tror jeg, jeg ved hvem du er ditte! aha!
Anakin Skywalker
Anakin Skywalker

Antal indlæg : 14
Fødselsdag : 01/04/88
Alder : 36
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 20/05/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Anakin Skywalker Fre Jun 12, 2009 8:08 am

jeg vil da lige dele vore koregrafi med jer, den her er taget udendørs og i et lidt roligere tempo så vi ikke klokker i det.


https://s10.photobucket.com/albums/a143/Qui-Gina-Jinn/Star%20Wars%20dag%20i%20Taastrup/II/?action=view€t=P1030680.flv

her er alle 87 slag
Anakin Skywalker
Anakin Skywalker

Antal indlæg : 14
Fødselsdag : 01/04/88
Alder : 36
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 20/05/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup? Empty Sv: Hvem skal til Star Wars Dag 2 i Tåstrup?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum