Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Indy Summit 19. og 20. september 2009

+10
Sty
Ghost Rider
scaramanga
Blofeld
DB5
Indy-K
Morgan
Ace
Just Indy
Bullwhip
14 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Bullwhip Tirs Apr 21, 2009 2:23 pm

Så er der fastlagt en dato for næste Indy Summit.

Det bliver weekenden i uge 38, dvs. d. 19. og 20. september 2009, igen på Odsherred Teatercenter i Nykøbing Sjælland.

Skriv det ind i din kalender, og meld meget gerne ud her, om du kommer...

En officiel invitation med alle nyttige oplysninger skal nok komme senere.

Jeg overvejer om der er nok gods i Indy til en hel Indy-weekend, eller om man skulle involvere andre helte og udvide eventen til en decideret "Filmheltenes Klub Summit"?! Har du ideer, kan du jo lufte dem her...

KH
Klaus Bullwhip
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Just Indy Tirs Apr 28, 2009 1:51 pm

Det er i hvertfald en interessant tanke at udvide til andre filmhelte også. Der er sikkert mange der kunne tænke sig at deltage i en anden skikkelse.

Jeg har ikke noget imod det som sådan, men jeg tror at det bliver en helt anden begivenhed end hvad vi prøvede sidst. Man kan spørge sig om det ikke er bedst bare at holde Indy Summit som vi kender det for os Indy fans og ikke blande med noget andet. Man kunne så med fordel holde andet summit senere til alle... (?) Jeg tror (er ret sikker) at flere af Indy'erne bare er interesserede i indy universet.

Hvis du er bange for at der ikke er gods nok i Indy, så vil jeg enormt gerne være med til at prøve på at få noget op og køre. Et eller andet tema / program / begivenhed. Det er klart at hvis man er 2 dage ude på landet så skal der være noget at lave for en flok eventyrlystne mænd/kvinder. Jeg har allerede nogle tanker omend lidt uklare, men noget man kunne bygge på. Jeg synes at dette event har enormt potentiale til at blive noget helt særligt. Sidste gang oplevede jeg i hvertfald en rigtig god stemning som jeg kunne tage med tilbage, og glæder mig til at opleve igen.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Bullwhip Tirs Apr 28, 2009 2:24 pm

Som udgangspunkt synes jeg også vi skal holde os til Indy-summit. (Og jeg er også sikker på at en bredere Filmhelte-event kunne blive en succes, men det kan vi altid lave). Indtil nu har jeg bare kun hørt fra to personer - ingen respons fra andre overhovedet. Går ud fra at folk bare er sløve til at svare, for det var da en stor succes sidste år!

Jeg er ikke længere nervøs for om der er gods nok i Indy... Hvis du har ideer, Thorvaldur, så er det cool, og Ace har allerede mailet mig med en liste af ideer, som lyder rigtig gode! Dem poster jeg lige her:

Aktivitetsforslag fra Ace:

Film quiz / trivia.

Lethal challenges I bedste Indiana Jones-stil:
Hvem kan bedst ramme vægten på det gyldne idol med sandsækken / kræver vægt.
Hvem finder først Lao Che's diamant i et børnebassin med Is og vand. / rigtig sjovt, kræver Is, børnebassin og en lille glasdiamant.
Geocaching omkring odsherred. Der er mange muligheder.

Filmaften med hygge og "pistore"-drinks.

Spisning på restaurant ligesom vi gjorde sidst.

Skydning med løst krudt igen. Det var meget sjovt.

Fægte-workshop hvor du viser os nogle teknikker der ser cool ud på film, og måske også stunts.

Foto-session, hvor vi laver nogle sjovt opstillede gruppebilleder.

Prop-shop. Vi kunne jo lade folk tage props med fra alle mulige film.

Arkæolog Jens som er fra Tyskland som Kim og jeg kender har tidligere nævnt at han godt kunne være interesseret i at deltage i et arrangement. Han kunne sikkert overtales til at holde et lille foredrag omkring teorien med rundkirkerne, tempelridderne og den hellige gral på Bornholm og hans opdagelser da han besøgte Bornholm for et par år siden.


Hvis der er flere der har ideer, så er I velkomne. P.t. er jeg alene om dette arrangement, så alle input er velkomne!
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Ace Tirs Apr 28, 2009 4:14 pm

Måske vi skulle sende en PM til folk gennem FilmheltenesKlub så de ved der foregår noget igen.

Det er ikke sikkert at alle besøger Facebook og FHK dagligt.

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Gæst Tirs Apr 28, 2009 5:57 pm

Jeg er helt klart klar! Især efter jeg fandt ud af at det ikke var ret dyrt at komme til KBH med toget.... Så skal jeg bare lige finde til Odsherred. Men alle aktiviteterne lyder superfede!!

Hilsen
Jakob
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Ace Tors Apr 30, 2009 10:51 am

Jens fra Tyskland har markeret datoen i kalender og vi gerne deltage hvis det passer i hans planer.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Morgan Tors Apr 30, 2009 12:30 pm

Kan jo ikke erklære mig det STORE Indy-fan, men det skal ikke afholde mig fra at deltage i Indy-summit.
Vil gerne med og lave dette til en hyggelig sammenkomst, det lyder mega fedt med at have en ægte arkeolog på plads, og prøve kræfter med diverse våben.
Jeg kan kun blive bedre til min Indy, og som en sand kostume elsker og med Indy-fan Sty ved siden af, så er der helt klart lagt op til gøgl.

Vil ikke sige mig sikker på om jeg kan komme, men har noteret datoen.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Indy-K Søn Maj 03, 2009 8:02 pm

Som deltager sidste år har jeg lidt dårlig samvittighed over ikke at have reageret før nu, men måske lure-passer man lidt indtil andre smider noget på bordet :-)

Men okay, fægtning, skydning og piskeri er nok ikke noget jeg ville køre efter igen. Det var sjovt at prøve, og det var det - for mig. Til gengæld kommer jeg helt op at ringe når jeg ser, at Jens muligvis kan overtales til at fortælle om sine oplevelser.
Virkelighedens arkæologi, korsridderne, den hellige gral og alt hvad dertil hører, er min store passion indenfor Indy-relateret historie. Læg bare Da Vinci koden oveni, smør lidt ekstra på med Tut Ankh Amon og Howard Carters udgravninger i Kongernes dal i 20'erne, og julelysene står i kø i øjnene på mig santa

Med andre ord - Jeg tror Jens' indlæg ville være hele turen værd for mig. En anden vigtig faktor fra sidste år var, i hvert fald for mig, blot det at mødes med andre Indy-anere. Jeg ville sikkert dukke op under alle omstændigheder, blot for at være med på gruppebilledet i min nye CS jakke, men kunne vi krydre med nogle fortællere, som kunne give det hele en snert af de virkelige historier, ja så ville jeg bede Jack om at starte motoren med det samme... farao

PS: Jeg synes Ace's oplæg samlet set lyder som et godt program. Jeg kan også godt overtales til at fortælle lidt om mine oplevelser med Lego's Adventure-serie fra sidst i 90'erne, men der skal nok drikkes en del Pistore før det bliver rigtig spændende..................

Mange Indy-K hilsner til alle
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Ace Søn Maj 03, 2009 8:49 pm

Godt at have dig på banen igen Kent, var bange for du være gået helt "Indy-K" Laughing

Det bliver helt sikkert en sjov weekend, og der skulle gerne være lidt for enhver smag i programmet.

Jens er helt klart virkelighedens Abner Ravenwood, og har berejst snart hver krog på kloden og enhver tidsalder. Very Happy He's the man to speak to. Han har som sagt booket plads i sin kalender, men afventer lige sin arbejdskalender for efteråret inden han kan sige noget endeligt, men er i hvert fald 'hooked' på at deltage.

Jeg tror da der bliver plads til at høre lidt om dit Lego-adventure i programmet. Hvis der er andre der har gode idéer som bare kom med dem.

Glæder mig til at se den CS jakke på nærmere hold og drikke 'Pistore' sammen med dig., hvorefter jeg snupper alle pengene....og din jakke Laughing
Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Bullwhip Man Maj 04, 2009 5:51 pm

Indy-K skrev:Men okay, fægtning, skydning og piskeri er nok ikke noget jeg ville køre efter igen. Det var sjovt at prøve, og det var det - for mig. Til gengæld kommer jeg helt op at ringe når jeg ser, at Jens muligvis kan overtales til at fortælle om sine oplevelser.
Virkelighedens arkæologi, korsridderne, den hellige gral og alt hvad dertil hører, er min store passion indenfor Indy-relateret historie. Læg bare Da Vinci koden oveni, smør lidt ekstra på med Tut Ankh Amon og Howard Carters udgravninger i Kongernes dal i 20'erne, og julelysene står i kø i øjnene på mig santa

Med andre ord - Jeg tror Jens' indlæg ville være hele turen værd for mig. En anden vigtig faktor fra sidste år var, i hvert fald for mig, blot det at mødes med andre Indy-anere. Jeg ville sikkert dukke op under alle omstændigheder, blot for at være med på gruppebilledet i min nye CS jakke, men kunne vi krydre med nogle fortællere, som kunne give det hele en snert af de virkelige historier, ja så ville jeg bede Jack om at starte motoren med det samme... farao

PS: Jeg synes Ace's oplæg samlet set lyder som et godt program. Jeg kan også godt overtales til at fortælle lidt om mine oplevelser med Lego's Adventure-serie fra sidst i 90'erne, men der skal nok drikkes en del Pistore før det bliver rigtig spændende................

Jeg synes det er en fin udmelding hvis man synes der er for meget "been there, done that" over det gamle program... (Jeg tror dog ikke at den store græsplæne går fri af en omgang pisk, selvom vi har prøvet det før!) Nu er jeg jo selv en "action-mand", så hvis jeg er alene om at arrangere det, kan der godt komme lidt overvægt i action-ideerne. Men da det vigtigste er at vi alle får en god weekend ud af det, så er det godt hvis der kommer nye ideer på banen... Og jeg synes som sagt også at Ace's ideer er gode... Keep them coming, everybody! Jeg vil allerhelst dele planlægningen med jer andre!
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  DB5 Tirs Maj 05, 2009 4:51 pm

så skynder jeg mig lige og melde fra min "lurke out corner"... at hvis der er plads i kalenderen så kommer jeg helt sikkert også. og det lyder som en super duper weekend.
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Gæst Tirs Maj 05, 2009 8:46 pm

Det hele lyder fremragende... Jeg slutter mig til tropperne og får pudset toht kostumen til en gang Indy bonding...
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Blofeld Tirs Maj 05, 2009 10:06 pm

Action eller ej, jeg vil da også nævne at Tysken også gerne deltager...... ( Blofeld kostumet kunne jo "luftes" under morgenmaden hvis det bliver aktuelt Laughing )

Glæder mig til at holde Toht i hånden og give Indyérne en på deres nye jakker Shocked .

Med venlig TYSK hilsen
Blofeld
Blofeld

Antal indlæg : 21
Fødselsdag : 29/06/70
Alder : 53
Lokation : Vulkanen/2760
Tilmeldt d. : 31/10/07

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Morgan Tors Maj 07, 2009 3:16 pm

Der skal da være tons af action! Det er en Indy summit vi snakker om ikke? :p
Måske bliver der mulighed for lejrbål en aften også? Det plejer at være mega hyggeligt og det er vel også i den rette stemning.
Ku man ordne en form for film quizz/skattejagt måske?

Kostume-vise så er der jo ikke virkelig meget man kan lave af kvindelig karaktær, men kunne godt finde på at dukke op i indys drenge-spejder gear. Bare så at alle andre end mig kan være faret vild.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  scaramanga Man Maj 11, 2009 11:52 am

Belloq kommer gerne sammen med Toht og Tyskeren... hvis vi kan finde et passende transport middel..."gammel åben mecedes"...

Dog er der en lille på vej og jeg må se hvordan fruen har det på det tidspunkt....


Yours

Scaramanga / Belloq
scaramanga
scaramanga

Antal indlæg : 144
Lokation : phuket
Tilmeldt d. : 26/10/07

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Bullwhip Tirs Jun 16, 2009 11:22 am

En foreløbig status over delatgere til Indy Summit 2009:

BEKRÆFTET:
Bullwhipdk
Ace
Just Indy
Emiliussen
Toht
Blofeld
Scaramanga

MÅSKE:
Morgan
Indy-K
DB5

Hvis der er rettelser/tilføjelser, så meld lige ud så vi kan opdatere deltagerlisten. Husk også at forslag til aktiviteter er meget velkomne!
(Tror at vi holder det til en ren Indy weekend - vi kan altid lave en bredere weekend med Filmheltenes Klub).

Mvh.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Ace Tirs Jun 16, 2009 2:42 pm

How, du må ikke gleme Arkæolog Jens fra Tyskland. Vi får brug for ham til 'The Templar Lecture'

Sæt ham på måske listen indtil videre.

Hvor mange er der egentlig booket plads til Klaus ?
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Bullwhip Tirs Jun 16, 2009 3:08 pm

Okay, så ser listen sådan ud:

BEKRÆFTET:
Bullwhipdk
Ace
Just Indy
Emiliussen
Toht
Blofeld
Scaramanga

MÅSKE:
Morgan
Indy-K
DB5
Arkæolog-Jens von Tyskland

Der er p.t. 12 ledige værelser. Mange af dem er dobbeltværelser, så der skulle ikke være problemer med sengeplads. Hvis vi bliver over 12 er der nok bare nogen der må dele værelse.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Morgan Tirs Jun 16, 2009 6:40 pm

Jeg kan godt komme, og glæder mig! Skal nok finde på et eller andet til at underholde med :3


Edit; værelser? haha, og her troede jeg vi skulle på sådan et telt-lejr...
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Ghost Rider Ons Jun 17, 2009 7:37 am

Det lyder lid spændene med jeres Indy tur må jeg indrømme.

har dog ikke selv et eneste stykke indy udstyr....endnu, kostumer er ik glemt men lagt lidt på hylden da jeg jo fik købt den der scout trooper, men regner muligvis snart med og købe min førreste del til outfittet.

men det kunne være sjovt og se jeres cool Indy dragter irl på et tidspunkt og se lidt nærmer på hvad man skal bruge, hvilke kvalitet og så videre.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Gæst Man Jun 22, 2009 10:09 am

Bullwhipdk skrev:En foreløbig status over delatgere til Indy Summit 2009:

BEKRÆFTET:
Bullwhipdk
Ace
Just Indy
Emiliussen
Toht
Blofeld
Scaramanga

MÅSKE:
Morgan
Indy-K
DB5

Hvis der er rettelser/tilføjelser, så meld lige ud så vi kan opdatere deltagerlisten. Husk også at forslag til aktiviteter er meget velkomne!
(Tror at vi holder det til en ren Indy weekend - vi kan altid lave en bredere weekend med Filmheltenes Klub).

Mvh.

Fik lige mødt dr whip i går, der gav udtryk for at han var meget interreseret i at dukke op og fortælle lidt om piske osv... Så han skal vel også på måske listen ind til at han giver en klar udmelding...


Kal-El/Toht
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Ace Man Jun 22, 2009 12:12 pm

Det vil være fedt hvis dr. pisk også kommer. Jeg har brug for al den træning jeg kan få Very Happy
Listen ser vel sådan ud nu.

BEKRÆFTET:
Bullwhipdk
Ace
Just Indy
Emiliussen
Toht
Blofeld
Scaramanga
Morgan

MÅSKE:
Dr. whip
Indy-K
DB5
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Gæst Man Jun 22, 2009 4:52 pm

Ved godt at jeg har meldt ud at jeg gerne vil komme, men der er lige et par kurser der skal falde på plads inden jeg kan melde 100% fra eller til. Hvis det står til mig, så kommer jeg.... Har en afklaring i løbet af juli om alt går vel...
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Ace Fre Jun 26, 2009 9:54 am

Vi mangler stadig en poster til vores summit. Det kan være alt lige fra et foto, collage eller tegning.

Det var måske en passende udfordring til forumets kreative medlemmer at finde på noget til en poster i A3.

Posteren skal repræsentere Indiana Jones stilen og skal underskrives af deltagende på summit som vi gjorde sidst.

Alle ideér er velkomne
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Gæst Søn Jun 28, 2009 5:33 pm

Morgan skrev: Kostume-vise så er der jo ikke virkelig meget man kan lave af kvindelig karaktær, men kunne godt finde på at dukke op i indys drenge-spejder gear. Bare så at alle andre end mig kan være faret vild.

Jeg kan selvfølgelig kun stemme FOR boy-scout uniformen Cool , men der er da flere kvindelige outfits som kunne være interessante.

Irina Spalkos grå uniform

Marions Market-outfit

Elsa Schneiders "bogbrændingsuniform"

Willies røde kjole
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

summit - Indy Summit  19. og 20. september 2009 Empty Sv: Indy Summit 19. og 20. september 2009

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum