Latest topics
» Adventure Sumit
Tors apr 09, 2015 3:49 pm by Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Tors jul 31, 2014 3:31 pm by Wolverine

» Er der nogen...?
Tors maj 22, 2014 9:58 am by Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Søn maj 05, 2013 2:57 pm by Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Fre nov 09, 2012 10:08 am by Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Tors sep 20, 2012 10:57 pm by Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Ons aug 01, 2012 10:21 pm by Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Tirs jul 31, 2012 10:11 pm by Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Tors jul 26, 2012 6:50 pm by ZallyAward

Biografturer

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: Biografturer

Indlæg  Morgan on Tors maj 07, 2009 3:49 pm

Hmm, ja det har vi faktiskt også overvejet. Vil gerne komme i fred, men de skal også have lidt jedi-mind manipulation, så jeg siger på med Fanboys badges.

~~Oh syret, jeg glæder mig altså bare også meget til i morgen. Særdeles hvis de trekkies i kostume dukker op.
Jeg synes det var en god aften i går, nice med introduktionen og alle der troppede, men fremfor alt at at bare hygge med alle andre nørder. Så selvom sw og st måske går lidt for meget op i at se ned på hinanden (bada-dum-chii) så deles vi altså om at nørde i rummet.

Fanboys var jo ikke den store ovrraskelse, set det meste i traileren, men den havde stadigvæk et par sjove ting.
Just Indy, du har bare at anskaffe det Wookiee dythorn nu du er en luksusnørd med bil.

Fine billeder DB5! Jeg fik taget et par stykker med mobilen, klik på billedet for at se dem :3
Fanboys Premiære København!
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 32
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  DB5 on Tors maj 07, 2009 6:16 pm

Hey....

skal i ind og se Star Trek i dag??? Hvor og hvad tid.... ?????? kunne være sjovt at se "sammenstødet". Var faktisk ikke klar over at det var så'n mellem de to grupper...

May the forces be with you... / star trek greetings???? (det er længe siden jeg har set det/den.. )
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 43
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Indlæg  Just Indy on Tors maj 07, 2009 7:24 pm

Startrek hilsen, 'Live long and prosper'
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 44
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Indlæg  DB5 on Tors maj 07, 2009 7:33 pm

arh copy that... takker....

la' høre hvordan filmen var.. og ha' en super aften
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 43
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Indlæg  Just Indy on Tors maj 07, 2009 10:05 pm

Det er først imorgen vi skal se ST
Just Indy

Indlæg  Morgan on Fre maj 08, 2009 10:30 am

DB5 skrev:Hey....

skal i ind og se Star Trek i dag??? Hvor og hvad tid.... ?????? kunne være sjovt at se "sammenstødet". Var faktisk ikke klar over at det var så'n mellem de to grupper...

May the forces be with you... / star trek greetings???? (det er længe siden jeg har set det/den.. )

Mener faktiskt heller ikke det er så slemt mellem fans, det er bare nemt at lave grin med hinanden af en eller anden grund. De gjorde dog meget ud af det i Fanboys...måske er det en amerikansk ting, haha.

Jeg er ihvetifald ikke gået op i det udover at de så fesne ud i de dragter, star trek har bare aldrig sagt mig noget før nu.

Glæder mig til i aften, ses!
If the force is with you, you'll live long and prosper.

Sidst rettet af Morgan Fre maj 08, 2009 10:32 am, rettet 1 gang (Reason for editing : Uh, man burde ikke blande wars og trek sammen...det er helt i orden at kun holde af det ene.)
Morgan

Indlæg  Just Indy on Fre maj 08, 2009 12:32 pm

Jeg tror der er kun tale om 'sibling rivalry' imellem fans af ST og SW. Efter at have set Fanboys kunne jeg konstatere at begge parter, trekkies og fanboys, var rimmelig godt inde i de andres univers og kunne derfor 'angribe' hvor den anden var mest sårbar. Det er så i realiteten bare tilfælde af 'keep your friends close, keep your enemies closer'...(?) Hmmm det er måske slet ikke så uskyldigt som vi går og tror...
Just Indy

Indlæg  Morgan on Fre maj 08, 2009 2:37 pm

hmm, kunne egentlig godt tænke mig at se hvordan trekkie fans fremstiller star wars fans... Smile
Morgan

Indlæg  Morgan on Søn maj 10, 2009 2:34 pm

Sad (kom til at slette post...vil prøve at fange gløden igen)

---------------------------------------------------------------------

Tak for en fed aften i fredags, nød filmen og det eminente selskab af Sty, Just Indy og Kal-El plus trekkie fans :3
Fik kun taget et billede der desværre blev mørkt, men kan lige så godt smide det op her.

Filmen var super nice, god humor og fine skuespillere. Der var som forventet lidt mere at tage af end i Fanboys, men var lidt skuffet over at den egentlige histore hele tiden hurtigt blev erstattet af action og effekter. Selvom der var mange gode grin følte jeg mig også sat udefor nogle trekkie jokes fordi jeg aldrig har set noget st før. Too bad for me.

Havde stadig lidt svært for st aliens, selvom jeg åbenbart altid har accepteret sw aliens som normale. Et par scener i filmen sad jeg og tænkte 'ha, ha! starwars!' men synes absolut ikke der var noget som helst wannabe over det. [Den nye] Star trek er ikke en rip off (selvom jeg har læst kommentarer som det) og synes bare man mangle respekt for både star wars og star trek hvis man siger det.

Vil ikke skrive så meget mere af frygt for spoilers, så vil bare sige *thumb up* og gå ind og se filmen.

Sidst men ikke mindst, vi havde selvfølgelig vores Fanboys badges på :3
Morgan

Indlæg  Ghost Rider on Søn maj 10, 2009 11:40 pm

Super cool billeder billeder fra eventet i Cinemaxx.

jeg skulle selv ha deltaget i samme arrangement bare i odense som Stormtrooper men biografen der over aflyste Sad

det var totalt trist da jeg havde glædet mig rigtig meget til det, men hva sådan er det jo desværre.

fed R2D2 Jakke morgan hehe, den er da rigtig kreativ fundet på synes jeg Smile
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 41
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Indlæg  Morgan on Man maj 11, 2009 12:48 am

Synes også det var super trist du ikke kom til cinemaxx, havde glædet mig til at teame op som dks mindste trooper og lækkreste R2D2, høhø. Smile

Jakken har været under konstruktion i lang tid, og min lille R2 enhed kræver stadig en del opgradering, so stand by for more.
Den kommer garanteret til Dave Provse-aftenen i Taastrup.
Morgan

Indlæg  Ace on Man maj 11, 2009 8:29 am

R2S2-jakke, sådan en gad jeg godt at se.
Var der nogen de tog billeder ?

Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 42
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Indlæg  Ghost Rider on Man maj 11, 2009 7:23 pm

Jamen morgan så kan du jo troppe lidt sammen med en Tie pilot i tåstrup i din R2D2 jakke Wink

Der er skam billeder af jakken ACE, morgan har linket til billeder her i tråden fra biografen Smile
Ghost Rider

Indlæg  Ace on Man maj 11, 2009 8:36 pm

Predator skrev:Jamen morgan så kan du jo troppe lidt sammen med en Tie pilot i tåstrup i din R2D2 jakke Wink

Der er skam billeder af jakken ACE, morgan har linket til billeder her i tråden fra biografen Smile

Ahh doh, det ser jeg nu. Jeg havde helt overset at vi nu var på side 3 i tråden og at der var masser af billeder på side 2.

Tak for billederne. Det ser ud til at det var en sjov event.

Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 42
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Indlæg  Just Indy on Man maj 11, 2009 11:27 pm

Jeg siger også tak for biografturen i fredags. Det er lang tid siden jeg mødtes med så mange i biografen. Det var en fornøjelse.
Synes også filmen var ganske godt skruet sammen. Selvom man altid vil finde fejl når man ser en film for anden gang, tredje gang osv. så var der ikke noget tidspunkt hvor jeg tænkte at her skulle man nok have brugt mere krudt. Kom dog til at tænke på Galaxy Quest et sted hvor jeg ikke kunne lade være med at grine. Jeg vil give Morgan ret i at der var lidt mere kød på end Fanboys. Hvilket får mig til at tænke på at Fanboys i grunden er bygget på alle vores star wars fans liv, som igen kommer til at virke lidt tomt efter dette brag af en forestilling... Hvor ville det være fedt hvis verden var klædt på som SW univers (eller ST univers)...

Nå men hvis ikke du har set den, gør det så i en fart. Den får top score fra mig.
Just Indy

Indlæg  Sty on Tirs jun 02, 2009 2:38 pm

Så er det i aften at der er Terminator forpræmiere Smile
Skal selv ind og se den i CinemaxX omkring kl 8.. kunne det være at der også er andre der skal dertil?
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 28
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Indlæg  Just Indy on Tirs jun 02, 2009 3:14 pm

Ja jeg skal ind og se den i Cinemaxx i aften også. Mødes med en kammerat derinde ca. én time før...
Just Indy

Indlæg  Morgan on Tirs jun 02, 2009 7:39 pm

Jeg skal ikke derind i dag, men synes nu det kunne være rart med selskab en af de andre dage. Nogen der ha planer om at se den torsdag? Dan kan jo desværre ikke komme og være sej sammen med mig i sit terminator gear. Neutral
Morgan

Indlæg  Ghost Rider on Ons jun 03, 2009 4:41 pm

nop desværre og du gad ikke rigtig århus alligevel så det var et no go.

skal selv ind og se den her i herning i morgen har jeg planer om men gider ikke stase mig ud i nogen form for terminator beklædning, det virker lidt flad når man bare er ene mig Rolling Eyes
Ghost Rider

Indlæg  Morgan on Tors jun 04, 2009 11:41 am

Nej, Århus blev lige en stor mundfuld midt i studievalg op til flytning. Det ku' ellers ha været mega hyggeligt.
Jeg tager i cinemaxx kl. 19 sammen med min bror, ikke i terminator gear, men meget muligt inspireret deraf. Synes faktiskt udklædning til just premiære er vildt fedt.
Hørte rygter om et lille Arnold-performance? Smile
Morgan

Indlæg  Ghost Rider on Fre jun 05, 2009 1:06 am

Har nu set Terminator III og jeg synes den er ret fed, den er bedre end Terminator III synes jeg.

::::::::SPOILERS:::::::::

jep Arnold har en cameo, hvor og hvornår siger jeg ikke Cool

hvad angår Århus er det helt ok Morgan, men så skulle du jo bare ikke ha startet det til og starte med, men ja skidt nu med det, jeg har set filmen men en kamy og vi kom begge to som Terminators i sort lædertøj og solbriller Cool
Ghost Rider

Indlæg  Just Indy on Fre jun 05, 2009 8:58 pm

Synes den var ok. Den fangede mig ikke som de andre film...
Just Indy

Indlæg  Gæst on Man jun 08, 2009 8:28 am

Så den selv til premieren hvor den film skal ses, nemlig i San Fransisco hvor handlingen forgår... Yeahhh Very Happy Stooort.

Ny start, ny begyndelse, nyt cast samt instruktør, men stadig i tråd med det gamle og jeg syntes det virkede rigtigt godt.
Rigtig god film som taget i betragtning som udgangspunkt er en trilogi og derfor nok ikke kunne være ret meget anderledes end den måde den er lavet på. Sandt nok bliver T2 nok svær at følge op på hvis ikke umuligt, men det vil også være uretfærdigt at skulle måle T4 med den eller en af de andre da vi er kommet et helt kapitel videre i en Post-Apocalyptisk verden

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad McG og holdet vil få ud af efterfølgerne.

Kal-El

Gæst
Gæst

Indlæg  Ghost Rider on Man jun 08, 2009 5:47 pm

rigtig fedt og læse at endnu en synes filmen er fed Smile

jeg selv er stor Terminator fan og jeg blev meget positivt overrasket den, jeg synes den er herre fed.
Ghost Rider

Indlæg  Just Indy on Man jun 08, 2009 8:00 pm

Det kan være jeg skal ind og se den igen... Måske vil jeg sætte større pris på den anden gang...
Just Indy

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next