Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Forbidden Planet UK AVOID! EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Forbidden Planet UK AVOID! EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Forbidden Planet UK AVOID! EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Forbidden Planet UK AVOID! EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Forbidden Planet UK AVOID! EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Forbidden Planet UK AVOID! EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Forbidden Planet UK AVOID! EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Forbidden Planet UK AVOID! EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Forbidden Planet UK AVOID! EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Forbidden Planet UK AVOID!

2 deltagere

Go down

Forbidden Planet UK AVOID! Empty Forbidden Planet UK AVOID!

Indlæg  Kredepops Søn Dec 21, 2008 3:14 am

Bare en lille advarsel til alle. Jeg har nu 4 gange bestilt varer hos Forbidden Planet UK, og alle gange har jeg været nødt til at afbestille da jeg har ventet og ventet uden at vide om mit merchandice nogensinde vil ankomme. FP er enormt dårlige til at svare på mails eller skrive til deres kunder når en vare er forsinket eller slet ikke kan fås hjem.

Senest havde jeg bestilt en Indiana Jones Premium Sideshow figur, jeg bestilte helt tilbage i Juni. Der var ellers release i September men Sideshow måtte udskyde den, fair nok - MEN det fortalte PF mig intet om. Jeg måtte selv skrive til dem, hvorefter de informerede mig om at den ville komme til December Sleep . Jeg venter til d.14 December. Da jeg kan se at den dukker op på ebay (til langt færrer penge end hvad PF tager for den) skriver jeg til dem om hvornår jeg kan forvente den. De svarer slet ikke. Jeg prøver at finde figuren på deres hjemmeside, men den er der ikke længere. Jeg skriver igen, de svarer ikke.

Så får jeg nok og skriver et surt brev til dem, hvor jeg siger at de skal cancel min ordre, det kan de til gengæld godt finde ud af, endda meget hurtigt. Sådan har det været HVER gang jeg har bestilt noget hos dem. De gider ikke informere deres kunder om en skid! Man kan ikke engang få at vide hvad man skal betale i forsendelse, før pakken er klar til afsending, magen til amatører, hundehoveder og hængerøve skal man lede længer efter.

Undskyld det suuuure opstød sådan midt i Julen men for jeres egen sindstilstands skyld, bestil ikke hos Forbidden Planet, man får ganske enkelt intet ud af det, andet end knuste drømme og håb... Nu skal jeg beslutte om jeg vil bestille den fra USA og risikere en dum Told og moms bøde.

MEN jeg får langt bedre kunde service hos ebay medlemmer som kan finde ud af at besvare en email.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Forbidden Planet UK AVOID! Empty Sv: Forbidden Planet UK AVOID!

Indlæg  Ace Søn Dec 21, 2008 11:02 am

Argh, det er surt du har fået får sådan en behandling, men det overrasker mig måske ikke, når jeg har set butikken og de teenagere der ekspederer derinde.

Det bedste er at besøge butikken så man selv kan se varen på hylden inden man handler.

Håber du får fat i din Sideshow premium Indy

santa
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum